اجزای چیدمان و دکوراسیونپارتیشن

13 ایده و مدل پارتیشن پشت تلویزیون چوبی

پارتیشن پشت تلویزیون یکی از انتخاب های مناسبی برای استفاده بهینه از فضا و جدا کردن نشمین یا پذیرایی از سایر بخش ها است. این پارتیشن تنوع زیادی از نظر جنس و رنگ بندی دارند، اما مدل های چوبی با بیشترین استقبال مواجه شده اند. برخی از این سازه ها صفحه کامل و تمام چوب است و برخی دیگر شامل شلف و نرده های متعدد هستند. مجله دکوراسیون دکونیوز در ادامه مدل پارتیشن پشت تلویزیون جدید و پرطرفدار را ارائه داده و می توانید از آنها ایده بگیرید.

انواع پارتیشن پشت تلویزیون

قرار دادن تلویزیون در جای مناسب و ایجاد همخوانی میان آن و سایر وسایل یکی از کارهای مهم در چیدمان و دکوراسیون داخلی به شمار می رود. علاوه بر استفاده از میز، در محیط های کوچک و حتی سالن های بزرگ بسیاری از طراحان ترجیح می دهند تلویزیون روی دیوار نصب شود. اما ممکن است در جای مورد نظر در منزل دیوار برای نصب تلویزیون نداشته باشید.

انواع پارتیشن پشت تلویزیون
پارتیشن یا تقسیم کننده به سازه های چوبی یا شیشه ای گفته می شود که در هر نقطه از منزل می توان آن را براحتی نصب کرد. برخی از این سازه ها به زمین و سقف متصل شده و کاملا ثابت هستند و برخی مدل ها متحرک می باشند. برای پشت تلویزیون مدل های ثابت کاربرد بیشتری دارند.

70 مدل دکور پشت تلویزیون با چوب

پارتیشن برای پشت تلویزیون

از نظر جنس این سازه ها در انواع مختلف چوبی و شیشه ای تولید می شود. اما مدل های چوبی با بسیاری از سبک های دکوراسیون داخلی تناسب داشته و ایمنی بیشتری نسبت به شیشه دارند. به همین دلیل برای پشت تلویزیون از پارتیشن شیشه ای بیشتر استفاده می شود.

انواع دیوارپوش پشت تلویزیون

مدل پارتیشن پشت تلویزیون

اگر به دنبال نمای پشت تلویزیون هستید و همزمان قصد دارید فضای بزرگ سالن یا اتاق نشیمن را تقسیم بندی کنید، پارتیشن های زیر را می توانید انتخاب کنید. این مدل ها فقط ایده هستند و با کمی خلاقیت می توان طرح های شیک تر را طراحی و به تولیدکنندگان این حوزه سفارش داد.

مدل پارتیشن پشت تلویزیون

عکس پارتیشن تلویزیون

پارتیشن پشت تلویزیون چوبی

پارتیشن پشت تلویزیون شیک

پارتیشن پشت تلویزیون ساده

ایده پارتیشن تلویزیون با چوب

پارتیشن تلویزیون

مدل پارتیشن پشت تلویزیون مشکی قهوه ای

مدل پارتیشن پشت تلویزیون تمام چوب

مدل پارتیشن پشت تلویزیون کوچک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!