اجزای چیدمان و دکوراسیونجاکفشی

25 مدل جاکفشی ممبران 2022 (انواع جاکفشی وکیوم ایستاده، کلاسیک،دیواری، سفید)

جاکفشی ممبران به نوع خاصی از جا کفشی گفته میشود که دارای بدنه ام دی اف بوده و با تکنولوژی وکیوم یا ممبران تولید میشوند. در تولید این جاکفشی ها ابتدا طرح های مورد نظر با سی ان سی روی سطح چوبی ایجاد شده و در نهایت با لایه ای از چسب و مواد pvc و حرارت دهی در دستگاه های مخصوص وکیوم انجام میشود. مجله مبلمان و سرویس چوب دکونیوز در ادامه جدیدترین مدل جاکفشی ایستاده، دیواری یا قدی، سه تکه، کلاسیک و مدرن و سفید و سایر رنگ ها را ارائه خواهد داد.

مدل های جاکفشی ممبران

ویژگی های جاکفشی ممبران

ممبران یکی از تکنولوژی های بسیار مورد توجه در ساخت کابینت و کمد گفته میشود که به دلیل عدم استفاده از چوب های طبیعی، محصولاتی با چوب های مصنوعی با قیمت ارزان تر را ارائه می دهد. در حالت کلی روند تولید وسایل با چوب ممبران شامل ایجاد طرح و کنده کاری بر روی سطح ام دی اف و وکیوم می باشد. از مهم ترین ویژگی های انواع مدل های کمد و جاکفشی ممبران می توان به قیمت ارزان تر آنها نسبت به وسایل تولید شده با چوب طبیعی اشاره نمود.

از دیگر ویژگی های این مدل جاکفشی می توان به مقاومت بسیار بالا در برابر نم و رطوبت و همچنین ضربه اشاره نمود. لایه پی وی سی قرار گرفته بر روی ام دی اف مقاومت آنها را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد.

ویژگی های جاکفشی ممبران

مدل جاکفشی ممبران سفید

استفاده از رنگ سفید در ساخت انواع وسایل چوبی به دلیل سازگاری آن با سبک های مختلف دکوراسیون رواج بسیار زیادی پیدا کرده است. به طوریکه اغلب افراد تصور می کنند که کابینت و سایر وسایل ممبران تنها با رنگ سفید تولید میشوند. از بهترین ویژگی های این جاکفشی ها می توان به زیبایی و همچنین درخشندگی سطح و روشن تر شدن محیط با آنها اشاره کرد. در ادامه چند مدل بسیار زیبا از جاکفشی های وکیوم سفید را می توانید مشاهده کنید.

مدل جاکفشی ممبران سفید

مدل جاکفشی ممبران جدید سفید

جاکفشی ممبران مدرن سفید

32 مدل جاکفشی زیر راه پله

مدل جاکفشی ایستاده ممبران

در منازل آپارتمانی محدودیت در فضا یکی از بزرگترین معظلات می باشد و به همین دلیل بهتر است از فضا خالی کف اتاق تا سقف به خوبی استفاده کرد. جاکفشی ایستاده ممبران از جمله انتخاب های ایده آل برای این منظور است که در تعداد طبقات مختلف قابل اجرا می باشد. جاکفشی های قدی ممبران به دلیل طبقات زیاد در آنها ظرفیت بالایی داشته و طبقه بندی و گروه بندی کفش ها نیز در آنها به آسانی انجام میشود.

جاکفشی ممبران ایستاده

مدل جاکفشی ممبران ایستاده

مدل جاکفشی ممبران جدید ایستاده

مدل جا کفشی سه تکه ممبران

از دیگر انتخاب های عالی برای آپارتمان ها و منازلی که جمعیت بیشتری داشته و تعداد کفش ها در آنها زیاد است، جاکفشی سه تیکه ممبران می تواند انتخاب خوبی باشد. مدل های ارائه شده برای این محصولات متنوع بوده و در برخی ارتفاع آنها به ترتیب کاهش پیدا میکند و در برخی هر سه در یک اندازه و ارتفاع در نظر گرفته میشوند. عکس جاکفشی ممبران سه تکه در رنگ های مختلف سفید و قهوه ای و طرح چوب را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

مدل جاکفشی سه تکه ممبران

مدل جاکفشی سه تکه ممبران

مدل جاکفشی و جالباسی ممبران

در ورودی منزل یا در کلوزت روم ها برای استفاده بهینه از فضا و دسترسی آسان به تمام وسایل مورد نیاز برای پوشیدن لباس و آماده شدن، جاکفشی و جالباسی را در کنار هم قرار می دهند. با تکنولوژی ممبران می توان جالباسی و جاکفشی را با هم ترکیب و نمونه های زیبا و منحصر به فرد تولید کرد.

مدل جاکفشی و جالباسی ممبران

مدل جاکفشی و جالباسی ممبران شیک

جاکفشی کلاسیک ممبران

یکی از مهم ترین گام ها در انتخاب وسایل مورد نیاز در منزل، ایجاد تناسب بین آنها و سبک دکور مورد نظر است. به همین دلیل است که جاکفشی کلاسیک ممبران تا این اندازه مورد توجه قرار گرفته است. اغلب خانه های ایرانی سبک کلاسیک دارند و این جاکفشی های وکیوم طرح چوب می تواند انتخاب مناسبی برای آنها به شمار رود.

جاکفشی کلاسیک ممبران

عکس جا کفشی کلاسیک ممبران

مدل جا کفشی کلاسیک ممبران

مدل جاکفشی دیواری ممبران

مدل جاکفشی دیواری ممبران

مدل جاکفشی دیواری ممبران ساده

مدل جاکفشی دیواری ممبران ایستاده

جدیدترین مدل جا کفشی ممبران

مدل جا کفشی ساده ممبران

مدل جا کفشی ساده سفید ممبران

مدل جا کفشی ساده ایستاده ممبران

مدل جا کفشی سفید شیک ممبران

جاکفشی ایستاده ممبران

جاکفشی ساده ممبران

جاکفشی دیواری ممبران

 

نوشته های مشابه

‫10 نظرها

    1. سلام الهه عزیز
      تفاوت این مدل جاکفشی با بقیه در نوع روکش استفاده شده هست. روکش ممبران لایه های پی وی سی هستن که با دستگاه های مخصوص وکیوم میشن.

  1. سلام
    چقدر قشنگن
    جاکفشی های ممبران از نظر وزن چطورن زیادی سنگین نیستن؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      وزن این مدل جاکفشی با ام دی اف تفاوت زیادی ندارن، چون بدنه اصلی ام دی اف هست و فقط روکش متفاوت دارن

    1. بله ممبران به دلیل نحوه تولید و روکش وکیوم مورد استفاده در اونها یه مقدار گرون تر از نوع معمولی هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا