مبلمان و سرویس چوب

50 مدل میز و مبلمان آرت دکو جدید در دکوراسیون داخلی

مبلمان آرت دکو یکی از اصلی ترین وسایل مورد استفاده در چیدمان خانه و محیط مورد نظر به این سبک هنر تزئینی می باشد که از نظر جنس و طرح دارای ویژگی های خاصی می باشد. در طراحی این نوع مبل و میز تمام اصول اصلی در این سبک در نظر گرفته شده و نمونه های بسیار متنوع از نظر طرح و جنس روکش آنها را می توان متناسب با محیط منزل خود انتخاب کنید. مجله دکوراسیون دکونیوز در ادامه بیش از 50 مدل مبل و میز ART DECO را ارائه داده و ویژگی های آنها را بررسی خواهد نمود.

مدل مبلمان آرت دکو

طرح مبلمان آرت دکو

از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های مبلمان و سایر وسایل به کار رفته در دکوراسیون سبک آرت دکو، طرح و اشکال هندسی به کار رفته در قالب اصلی آنها می باشد. در این سبک به شدت بر استفاده از اشکال هندسی تاکید شده و مثلث، مربع و لوزی را در آنها زیاد مشاهده خواهید کرد. در نمونه های زیر مدل های مبلمان آرت دکو را مشاهده می کنید که اغلب گوشه دار بوده و در عین حال مجلل و لوکس بودن را در خود حفظ کرده اند.

مدل مبل سبک آرت دکو

مبل art deco

جنس میز و مبل آرت دکو

در هر یک از سبک های دکوراسیون داخلی بر اساس ویژگی های اصلی در نظر گرفته شده برای آنها، از متریال و مواد خاصی در تولید وسایل استفاده میشود. به عنوان مثال، با توجه به اینکه در طراحی مبلمان و میز art deco تاکید زیادی بر لوکس و لاکچری بودن شده است، به همین دلیل استفاده از چوب های گران قیمت و همچنین فلزت با سطوح براق رواج زیادی دارد. به عنوان مثال، استفاده از چوب ماهون در این نوع از مبلمان و میز نه تنها باعث زیباتر شدن آنها شده، بلکه در افزایش قیمت نیز تاثیر زیادی داشته است.

  مدل چیدمان مبل 7 نفره راحتی و سلطنتی در منزل

جنس مبل آرت دکو

جنس میز آرت دکو

رنگ میز و مبل آرت دکو

ترکیب بندی رنگ در دکوراسیون داخلی اهمیت بسیار زیادی داشته و عدم توجه به آن می تواند تاثیرات روحی و روانی نامطلوبی بر افراد ایجاد کند. به همین دلیل در هر یک از سبک و استایل ها رنگ های خاصی معرفی شده و کاربرد آنها بیشتر از سایرین می باشد. با مشاهده نمونه مدل های میز و مبلمان آرت دکو می توان پی به استفاده زیاد از رنگ هایی همچون آبی و صورتی و همچنین مشکی و طلایی که همگی به مجلل تر شدن کار کمک می کنند برد. این رنگ ها باید متناسب با شرایط محیط و همچنین رنگ سایر وسایل موجود در اتاق و دیوارها و میزان نور و روشنایی فضا انتخاب شوند. به عنوان مثال، اگر فضای داخلی اتاق محدود می باشد، رنگ های تیره نمی توانند گزینه مناسبی بوده و بهتر است از مبلمان های رنگ روشن از قبیل ترکیب آبی و طلایی استفاده شود.

رنگ مبلمان به سبک آرت دکو

ترکیب رنگ مبلمان های art deco

رومبلی آرت دکو

علاوه بر متریال به کار رفته برای کلاف مبل و میز، جنس و طرحی که برای پارچه رومبلی انتخاب میشود نیز اهمیت بسیار زیادی در این سبک دارد. مانند سایر وسایل موجود در این سبک، پارچه هایی که برای روکش مبلمان art deco انتخاب میشوند، حتی الامکان باید ساده یا دارای طرح هایی با اشکال و الگوهای هندسی باشند. پارچه های مخمل و چرم از نمونه های پرکاربرد برای مبل های به سبک آرت دکو به شمار می روند.

رومبلی های آرت دکو

مبل چرمی آرت دکو

مدل آرت دکو آنتیک

در مدل مبل art deco قدیمی و آنتیک، استفاده از پارچه های مخمل ساده، پایه های چوبی با طرح های مستطیلی و گوشه دار به وفور به چشم میخورد. در این مدل ها استفاده از سطوح فلزی کمتر دیده میشود و بیشتر مانند سایر وسایل سبک کلاسیک از چوب برای تولید آنها استفاده میشده است.

  60 مدل میز چای و قهوه خوری چوبی، مدرن و شیک

مبل قدیمی art deco

مبل آنتیک art deco

مبل چوبی آرت دکو

مبل قدیمی ساده آرت دکو

مدل مبلمان آنتیک آرت دکو

مدل مبل ART DECO جدید

در نمونه و مدل های جدید از مبلمان های سبک آرت دکو می توان طرح و اشکال هندسی منحصر به فردی را مشاهده کرد که به نوعی مدرن بودن را نشان می دهند. در مدل های لوکس این مبلمان ها می توان پایه های فلزی که اغلب دارای رنگ طلایی می باشند را مشاهده کرد که به خوبی تجملاتی بودن فضا را نشان می دهند. علاوه براین، در این سبک مبل و میز می توان تقارن را در پایه ها و سایر بخش های آنها به خوبی احساس کرد که باعث میشوند نظم خوبی در محیط ایجاد شود.

صندلی آرت دکو

صندلی جدید آرت دکو

مدل صندلی جدید art deco

صندلی art deco

صندلی art deco

مبل راحتی آرت دکو

مدل صندلی جدید آرت دکو

مدل صندلی آرت دکو

مدل مبل art deco

مبل ارت دکو جدید

مبل سبک ارت دکو جدید

مبل سبک ارت دکو ساده

مبل سبک ارت دکو شیک

مدل میزهای سبک ART DECO

مدل میز چایخوری میزهای جلومبلی و عسلی در این سبک مورد استفاده قرار گرفته که مانند مبلمان ها اغلب اشکال هندسی داشته و شیشه و فلز در آنها زیاد استفاده میشود. پایه های این میزها اشکال هندسی مدرنی داشته و رنگ طلایی به کار رفته برای آنها می تواند در بهتر شدن جلوه میز کمک زیادی داشته باشد.

میز سبک ارت دکو شیک

میز سبک ارت دکو

مدل میز سبک ارت دکو

مدل میز مدرن ارت دکو

مدل میز art deco

مدل میز art deco چوبی

مدل میز art deco ساده

مدل میز به سبک art deco

میز art deco

میز art deco

میز art deco

چایخوری آرت دکو

چایخوری آرت دکو

میز سبک آرت دکو مدرن

نوشته های مشابه

‫5 نظرها

    1. تا حد امکان بهتره از این سبک مبل برای آرت دکو استفاده نشده. مبلمان هایی که دارای طراحی های مدرن و گوش دار هستن بهترین گزینه هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا