تبلیغات

خرید انواع یراق و دستگیره کابینت از معتبرترین مرکز فروش در تهران

آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش های هر منزل مسکونی محسوب می شود و کابینت ها یکی از اجزای تکمیل کننده و نظم دهنده به آشپزخانه می باشند. کابینت آشپزخانه، خود از قسمت های مختلفی تشکیل شده است. یراق آلات استفاده شده در کابینت ها دارای انواع مختلفی هستند و برای اینکه کابینت دارای ظاهری شیک و کارایی مناسبی باشد بهتر است از یراق آلات با کیفیت مناسب استفاده نمایید. از مهم ترین یراق آلات استفاده شده در کابینت ها می توان به دستگیره اشاره نموده. دستگیره کابینتی دارای مدل های مختلفی می باشند که بسته به نوع، مدل کابینت و بودجه خود می توانید آن ها را خریداری و بر روی کابینت خود نصب نمایید. برای خرید جدید ترین مدل های دستگیره کابینت کلیک کنید. از دیگر یراق آلات به کار رفته می توان به پایه کابینت اشاره نمود. فروشگاه یراق کالا از مهم ترین و معتبرترین مراکز فروش انواع یراق آلات کابینت و درب در ایران می باشد. شما می توانید برای مشاهده محصولات به سایت اینترنتی یراق کالا مراجعه بفرمایید.

باکیفیت ترین محصولات یراق کابینت

کاربرد انواع یراق کابینت

یراق آلات به قطعاتی گفته می شود که در ساخت و تکمیل محصولاتی مانند درب و کابینت به ما کمک می کنند. در واقع یراق آلات موجب زیباتر شدن و کاربردی شدن قسمت های مختلف ساختمان می شود. از مهم ترین انواع یراق آلات می توان به قفل و دستگیره ها اشاره نمود. کابینت ها بخشی از یک ساختمان هستند که در ساخت آن ها از انواع مختلفی از یراق آلات استفاده شده است. از مهم ترین مدل های یراق کابینت می توان به این موارد اشاره نمود:

  • دستگیره کابینت
  • پایه کابینت
  • ریل کشو کابینت
  • جک کابینت
  • لولا و..

دستگیره کابینت

دستگیره ها یکی از مهم ترین قسمت های تشکیل دهنده کابینت ها به شما می روند همچنین در ایجاد ظاهری زیبا در کابینت نیز بسیار تاثیر گذار هستند. دستگیره کابینت باید متناسب با مدل و جنس کابینت انتخاب شود تا هم دارای کارایی لازم باشد و هم از لحاظ زیبایی حداکثر تاثیر را داشته باشد. دستگیره های مورد استفاده شده در کابینت ها دارای رنگ بندی و جنس های مختلفی هستند که از مقاوم ترین دستگیره ها می توان به محصولات ساخته شده از متریال زاماک اشاره نمود. محبوب ترین رنگ دستگیره کابینت در سال 1400 می توان به رنگ های براق و مات طلایی و کروم اشاره نمود.

مدل های مختلف دستگیره کابینت

همان طور که اشاره شده دستگیره کابینت دارای مدل های مختلفی می باشد. از انواع دستگیره کابینت بر حسب متریال مورد استفاده در ساخت آن ها می توان به دستگیره ساخته شده از ورقه ها فلزی، دستگیره زاماک، دستگیره سرامیکی، دستگیره آلومینیومی و دستگیره های چوبی اشاره داشت. اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که مدام دستگیره ها را با مواد ضد عفونی کننده مورد شستشو قرار می دهید باید یک دستگیره مقاوم خریداری نمایید و بهترین انتخاب برای شما دستگیره هایی از جنس زاماک می باشد. باید بدانید هر دستگیره برای مدل خاص از کابینت طراحی شده است به طور مثال نمی شود دستگیره های لوکس سرامیکی را بر روی کابینت های فلزی نصب نمایید این گونه ظاهری بسیار نامناسب ایجاد خواهد شده و از لحاظ زیبایی شناسی اصلا مورد قبول نمی باشد. از مدل های مختلف دستگیره کابینت می توان به این موارد اشاره نمود:

  • دستگیره سرامیکی
  • دستگیره توکار
  • دستگیره مخفی
  • دستگیره دکمه ای
  • دستگیره کلاسیک
  • دستگیره مدرن
  • دستگیره تک پیج ودو پیچ

قیمت دستگیره کابینت

دستگیره سرامیکی

یکی از انواع دستگیره کابینت که در این روزها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و می توان آن را بر روی انواع کابینت مدرن از جنس چوبی، ممبران و هایگلاس نصب نمود، دستگیرهای سرامیکی می باشند. این محصولات دارای بدنه ای از استیل هستند که با استفاده از روکش سرامیکی تزئین شده اند. معمولا رنگ این دستگیره ها سفید می باشد که با طراحی های خاص و زیبا جلوه ای شیک به کابینت و آشپزخانه شما می بخشند.

دستگیره مخفی کابینت

دستگیره های مخفی یکی از پرفروش ترین محصولات بازار می باشند که در چند سال اخیر بین خریداران بسیار محبوب شده است. دستگیره های مخفی یا همان دستگیره های شاخه ای در قسمت بالایی درب کابینت نصب شده و فقط یک قسمت کوچک آن قابل مشاهده می باشد. دستگیره های مخفی در انواع و مدل های مختلف در بازار موجود می باشند. از مهم ترین مزیت های دستگیره شاخه ای این است که هیچ ابزاری بر روی کابینت شما قرار نمیگیرد. سطح براق و صاف کابینت ظاهری ساده را به وجود می آورد و سادگی چیزی است که طراحان داخلی همواره به آن اهمیت می دهند و تا سال ها مورد پسند خواهد بود.

پایه کابینت

از دیگر یراق های استفاده شده در کابینت ها می توان به پایه های کابینت اشاره نمود. به دلیل شستشوی آشپزخانه ها و امکان خیس شدن و ایجاد پوسیدگی در کابینت بهتر است از پایه های کابینت استفاده نمایید. پایه ها باید متناسب با نوع و وزن کابینت انتخاب شوند تا حداکثر کارایی را داشته و بتواند وزن کابینت را تحمل کند. شکل ظاهری پایه کابینت معمولا زیاد مورد توجه قرار نمی گیرد ولی باید یک پایه با جنس مناسب انتخاب و خریداری نمایید.

پایه کابینت

جک کابینت

جک مورد استفاده در کابینت ها از انواع جک گازی می باشد که باعث ثابت ماندن درب، توسط بازوهای جک در هنگام باز بودن درب کابینت می شوند. جک های کابینت در سایزهای مختلف مانند 80 نیوتن، 100 و 120 نیوتن در بازار موجود می باشند که بر حسب وزن درب کابینت باید محصول مناسب را خریداری و نصب نمایید. اگر شما برای درب کابینت سبک از جک با قدرت بالا استفاده نمایید در هنگام بسته شدن درب کابینت به لولا فشار آمده و در هنگام باز کردن درب با ضربه باز شده و موجب پرت شدن درب و خرابی لولا و جک کابینت در کوتاه مدت می شود. از انواع جک کابینت می توان به جک بالا بازشو، جک پایین بازشو، جک پمپی و جک اتوبوسی اشاره نمود.

برای خرید انواع یراق کابینت و درب می توانید با فروشگاه اینترنتی یراق کالا تماس بگیرید. شماره تماس جهت خرید محصولات 09123322519

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا