تبلیغات

بازگشت محصولات کولر کازی ال جی به بازار

ال جی LG از سری محصولات پرفروش و مطرح در بازار جهانی به شمار می آید. با توجه به سابقه ی درخشانی که این کمپانی کره ای درحوزه تولید محصولات دیجیتال و لوازم خانگی دارد کیفیت و اصالت این کالا بر هیچکس پوشیده نیست، و طی سالهای متمادی در بازار داخلی ایران به عنوان برندی معتبر و پرفروش به شمار می آید. در همین راستا با توجه به نیاز بازار شرکت ال جی هر ساله محصولاتی مدرن مطابق جدیدترین فناوری روز تولید و روانه بازار رقابت می کند.

در سال گذشته با توجه به شرایط اقتصادی و سیاسی حاکم بر جهان بسیاری از برندهای مطرح همچون ال جی از بازار ایران جمع آوری شدند، به طوریکه تمامی فروشگاه های حضوری در بازار معروف همانند جمهوری و یا امین حضور که به عنوان نماینده فعال ال جی مشغول به فعالیت بودند مجبور به جمع آوری ویترین فروشگاه خود شدند. اما این برنامه تنها به مدت بسیار محدود و کوتاه مدتی اجرا شد. و به نوعی میتوان استراتژی شکست خورده ای آن را رقم زد. در حال حاضر در بازار داخلی ایران تمامی محصولات ال جی با گارانتی گلدیران عرضه می شوند.

اما باید در نظر داشت که به دلیل پابرجا بودن تحریم ها همچنان پیدا کردن محصولات اصلی ال جی کمی دشوار می باشد و تعداد اندکی از این کالاها به صورت رسمی وارد بازار می شود. به همین دلیل میتوان گفت انتخاب ها کمی محدود تر شده اما برای کسانی که دنبال جنس با کیفیت و خارجی هستند هنوز هم ال جی همچون ستاره ای در بازار داخلی می درخشد. یکی از محصولات پرکاربرد این برند کولر گازی می باشد، که در ادامه به ویژگی های منحصربفرد این محصولات می پردازیم.

خرید کولر گازی ال جی

 

نگاهی اجمالی به کولر گازی ال جی

کولر گازی های ال جی با نام های تجاری مختلفی در بازار عرضه می شوند. کمپانی ال جی مطابق جدیدترین متد و به شیوه ای نوین کولر گازی اسپلیت با بالاترین قدرت هوادهی و سطح کیفیت مطلوب روانه بازار رقابت می کنند. در همین راستا به عنوان برندی محبوب در بین همگان به شمار می آید. اگر شما هم جز طرفداران پروپا قرص محصولات ال جی هستید به شما پیشنهاد داریم تا آخر مطلب با ما همراه باشید.

مقاومت در برابر تغییر ولتاژ : کولر گازی ال جی هرچند زیبا و ظریف به‌نظر می‌رسد، ابدا ضعیف نیست. این دستگاه علاوه‌بر قدرت خنک‌کنندگی بسیار بالا، به‌لطف بهره‌مندی از مدار نیروی ال‌جی مقاومت بسیار مناسبی در برابر تغییرات ولتاژ دارد. این موضوع باعث طولانی‌ترشدن عمر دستگاه و در مجموع عملکرد پایدار آن در مهیا کردن هوای مطبوع می‌شود.

گلد فین (Gold Fin) : این فناوری مربوط به یونیت خارجی دستگاه است. به‌واسطه‌ی این فناوری، مقاومت دستگاه در برابر شرایط سخت آب‌وهوایی افزایش یافته است و شما هیچ نیازی به تمیزکردن یونیت خارجی نخواهید داشت؛ چرا که دستگاه به‌کمک فناوری یونیزه کردن، به‌صورت خودکار پاکسازی می‌شود. از این رو، عمر دستگاه به میزان قابل‌ توجهی افزایش می‌یابد.

موتور دوال اینورتر : یکی از برتری‌های چشمگیر در برخی مدل های کولر گازی ال ‌جی استفاده از موتور دوال اینورتر است. ال‌جی با ابداع موتورهای اینورتر یا دور متغیر توانست تا مقدار زیادی مصرف انرژی و استهلاک و نویز کولرهای خود را کاهش دهد و با تولید موتورهای اینورتر دوگانه این موفقیت را دوچندان کند؛ تا حدی که یک موتور اینورتر دوگانه نسبت به موتور معمولی دورثابت، علاوه‌بر ایجاد سروصدای کمتر، ۶۰ درصد بهینه‌تر عمل می‌کند و همزمان ۴۰ درصد سرعت خنک‌کنندگی بیشتری دارد. ال‌جی به‌حدی از طول عمر کمپرسورهای دوال اینورتر خود مطمئن است که آن‌ها را برای ۱۰ سال ضمانت می‌کند. در نتیجه، به‌عنوان کاربر می‌توانید با آرامش‌خاطر از هوای مطبوع، خنک و تصفیه‌شده‌ی آرت‌کول لذت ببرید و هیچ‌گونه نگرانی در خصوص استهلاک دستگاه یا حتی قبض برق خود نداشته باشید. این موضوع را Tuv Rheinland که یکی از سازمان‌های تعیین نمره‌ی خنک‌کنندگی و مصرف برق کولرهای گازی است نیز تأیید می‌کند.

فن بی‌صدا : کمپانی ال‌جی برای کاهش نویز دستگاه اقدامات زیادی انجام داده است که یکی از آن‌ها، طراحی پره‌های فن دستگاه می باشد. عملکرد دستگاه به این صورت است که با چرخش ۱۵ درجه‌ای تیغه‌های فن و در نتیجه کاهش سطح تماس آن‌ها با هوا توانسته از مقاومت هوا کاسته و نویز حاصل از آن را کاهش دهد. با این‌کار، اسپلیت های ال جی در شدیدترین حالت فعالیت از لحاظ ایجاد سروصدا در بین بی‌صداترین‌ها قرار گرفته است. به این ترتیب بدون ایجاد مزاحمت هوایی مطبوع به محیط هدیه می بخشند.

فیلتراسیون قوی : از ویژگی های منحصربفرد این محصولات میتوان به بهره مندی از قدرت فیلتراسیون بالا اشاره داشت. فیلترهای بکار رفته در اسپلیت های ال جی به طور عمده از قدرت جذب بسیار بالایی برخوردار می باشد. به این ترتیب میتوان با خرید یک دستگاه علاوه بر خنک کردن محیط هوایی تمیز و عاری از آلودگی را به ارمغان آورد.

قیمت کولر گازی ال جی

چرا کولر گازی ال جی بخریم

کولر گازی های ال جی به دلیل برخورداری از مزیت های متعدد و دارا بودن سطح کیفیت بسیار بالا در رده ی بهترین های بازار قرار گرفته اند. به همین دلیل بسیاری از افراد حین مراجعه به بازار کولر گازی ال جی را اولین اولویت خرید در نظر می گیرند. اما نکته ای که حائز اهمیت است قیمت نسبتا بالای این محصولات می باشد. باید در نظر داشت که به دلیل قرار گرفتن در صدر جدول بدیهی است که نسبت به سایر برندهای موجود در بازار گرانتر باشد.

محصولات ال جی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که با تلفیقی از ظرافت و قدرت، ضمن جلوه بخشیدن به دکوراسیون منزل، هوایی مطبوع را در گرم‌ترین ماه‌های سال برای شما به ارمغان می آورند. کمپرسورهای دوگانه‌ی دور متغیر این کولرها ضمن کاهش مصرف برق تا ۶۰ درصد، سرعت خنک‌کنندگی بالایی را به ‌همراه دارند و ضمن ایجاد صدای کمتر ۴۰ درصد سریع‌ تر از کولرهای گازی معمولی هوای اتاق را خنک می‌کنند. بنابراین، اگر به‌دنبال خنک‌کننده‌ای زیبا و بادوام با امکانات منحصربه‌فرد هستید تا از ماه‌های گرم سال آسوده‌خاطر عبور کنید، کولرهای ال جی می‌توانند انتخابی شایسته و متناسب با نیاز شما باشند.

جهت خرید محصولات ال جی و دیگر برندهای مطرح بازار داخلی با مراجعه به وبسایت تاسیسات بانک میتوانید خریدی هوشمندانه را تجربه نمایید.

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا