اجزای چیدمان و دکوراسیونجاکفشی

40 مدل جاکفشی کم جا آپارتمانی، پشت دری،چوبی و جدید

جاکفشی کم جا یکی از انتخاب های بسیار مناسب برای آپارتمان های کوچک می باشد که می تواند نظم را به خوبی در ورودی ایجاد نموده و فضای ایده آلی را برای قرار گرفتن کفش ها فراهم کند. این جاکفشی ها که چوبی، پلاستیکی و فلزی می باشند تنوع بالایی داشته و برخی همراه با جالباسی ارائه میشوند. مجله مبلمان و سرویس چوب دکونیوز در ادامه جدیدترین مدل های انواع جا کفشی های کم جا برای زیر تخت، نصب روی دیوار و غیره را همراه با عکس ارائه خواهد داد. تصاویر ارائه شده تنها به عنوان ایده می باشند و امکان خرید یا سفارش آنها وجود ندارد.

جاکفشی کم جا آپارتمانی

مدل جاکفشی کم جا آپارتمانی

از بزرگترین مشکلات در زندگی امروز، فضای کم آپارتمان ها می باشد که چالش های زیادی را بوجود آورده است. برای غلبه کردن به این مشکل یکی از بهترین راهکارها تغییر در مدل وسایل مورد استفاده در منزل می باشد. به عنوان مثال در صنعت طراحی مبلمان و سرویس چوب تغییراتی ایجاد شده و وسایل چند منظوره طراحی شده اند. جاکفشی های جدید کم جا برای آپارتمان ها نیز اغلب چند منظوره بوده و همزمان به عنوان صندلی نیز استفاده میشوند.

در ادامه چند نمونه و ایده و مدل جاکفشی را می توانید مشاهده کنید. این وسایل اغلب ساخت آسانی دارند و با صرف هزینه کم می توان آنها را تولید کرد.

  علت باد کردن پارکت (چرا پارکت لمینت ورم می کند)

عکس جاکفشی کم جا

ایده جاکفشی کم جا آپارتمانی

عکس جاکفشی کوچک آپارتمان

جاکفشی آپارتمانی کوچک جدید

مدل جاکفشی کم جا چوب

در گذشته بیشتر گرایش به استفاده از جاکفشی های فلزی و گاها پلاستیکی بود و در دنیای امروز چوب جایگزین آنها شده است. از نمونه های بسیار پرکاربرد و رایج می توان به جاکفشی ممبران اشاره نمود که بدنه ام دی اف داشته و روکش آنها پی وی سی در نظر گرفته میشود.

جاکفشی چوبی کم جا

عکس جاکفشی کم جا چوبی

از مهم ترین مزایای جاکفشی های چوبی کم جا می توان به سازگاری آنها با رنگ بندی سایر وسایل موجود در محیط اشاره نمود. چون چوب رنگ پذیری بالایی داشته و انواع رنگ ها را می توان بر روی آنها اجرا نمود و نتیجه ای فوق العاده زیبا را در نهایت دریافت کرد.

جاکفشی نیمکتی مدرن کم جا

جاکفشی چوبی کوچک

جاکفشی زیر تخت و کم جا

در فضای محدود آپارتمان و اتاق خواب، چیدمان وسایل کمی متفاوت است و تلاش میشود تا از تمام بخش های خالی به بهترین نحوه استفاده شود. به عنوان مثال می توان از زیرتخت و کمد و غیره برای قرار دادن جاکفشی های کوچک با ارتفاع کم استفاده نمود. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، برای این مدل بهتر است چرخ در زیر آنها قرار دهید تا جا به جایی و حرکت دادن آسانی داشته باشند.

مدل جاکفشی کم جا زیرتخت

32 مدل جاکفشی زیر راه پله

مدل جا کفشی مدرن کم جا

با توجه به اینکه اغلب منازل به سمت سبک های مدرن گرایش پیدا کرده اند، به همین دلیل بهتر است در طراحی جا کفشی های کوچک نیز این سبک در نظر گرفته شود. در نوع مدرن این وسایل می توان سادگی را در کنار کاربردی بودن آنها مشاهده کرد. به عنوان مثال، برخی از آنها دارای ظاهر مدرن با انحنای منحصر به فردی هستند که بخش های بالایی و پایینی را می توان برای چیدمان کفش ها در نظر گرفت. در عکس زیر جاکفشی کم جای مدرن را می توانید مشاهده کنید که دارای بدنه چوبی هستند و برخی بر روی دیوار نصب میشوند.

  80 مدل جاکفشی جدید، دیواری، ایستاده، مدرن، کلاسیک و چوبی

مدل جاکفشی مدرن کم جا

جاکفشی ساده مدرن کوچک

جاکفشی ایستاده کم جا مدرن

جاکفشی کم جا پشت دری

یکی از بهترین مکان ها برای قرار دادن کفش در ورودی منزل می باشد و با توجه به تاثیر جلوه آن بر زیبایی محیط لازم است مدل مناسبی برای جاکفشی های پشت دری و ورودی انتخاب شود. یکی از بهترین گزینه ها برای این منظور، نصب باکس های کوچک بر روی دیوار پشت در می باشد. با کمی خلاقیت می توان این باکس ها را به شکل زیبا و با رنگ بندی جذاب طراحی و روی دیوار نصب نمود. در ادامه چند مدل جاکفشی پشت در ورودی را می توانید مشاهده کنید.

جاکفشی پشت دری کم جا

عکس جاکفشی کم جا دیواری

مدل جاکفشی کوچک پشت دری

نوع دیگری از این مدل جاکفشی های کم جا به صورت نیکمت با ارتفاع کم طراحی میشوند که فضایی را برای نشستن نیز برای آنها در نظر میگیرند. در این مدل جاکفشی پشت در ورودی صندوق نیکمت برای چیدمان کفش ها در نظر گرفته میشود و به همین دلیل جلوه خوبی داشته و کفش ها از بیرون قابل مشاهده نمی باشند.

ایده جا کفشی دیواری برای پشت در آپارتمان

جدیدترین انواع جا کفشی های کم جا

مدل جدید جاکفشی سفید کم جا

جا کفشی جدید کوچک کم جا

جاکفشی کم جا طرح نیمکت

جاکفشی سه تکه کم جا

عکس جا کفشی نیمکتی کم جا

جاکفشی کم جا ایستاده جدید

جاکفشی کم جا زیر پله ای

جدیدترین انواع جاکفشی دیواری کم جا پشت دری

مدل ایستاده کم جا جاکفشی

جاکفشی کوچک سفید آپارتمانی

جا کفشی چوبی ساده کم جا

جاکفشی فلزی کم جا

جاکفشی چند طبقه ساده کم جا

ایده ساخت جاکفشی کوچک

جاکفشی دیواری کم جا آپارتمانی

جاکفشی کم جا

جاکفشی ایستاده برای خانه کوچک

جاکفشی جالباسی کم جا

جاکفشی فلزی ساده کم جا

جاکفشی نیمکتی کوچک

مدل جدید جاکفشی کم جا چوب

جاکفشی فلزی کم جا ایستاده

منبع: پینترست

 

نوشته های مشابه

‫8 نظرها

  1. خیلی قشنگن
    کاش بشه جایی رو معرفی کنید که جاکفشی هایی این مدلی و با تضمین از نظر کیفیت تولید کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا