تبلیغات

چند نکته برای اینکه لوله های فاضلاب دچار گرفتگی نشوند!

شرکت لوله بازکنی کرج در کنار دیگر شرکت ها همچون شرکن فنی کارا ، شرکت سرویس صدرا و شرکت کوروش ، با برخورداری از پرسنل تخصصی و با مهارت در راستای رفع گرفتگی لوله‎‌های فاضلاب و حل مشکلات مربوط به آن گام مؤثری برداشته و با برگزاری دوره‎‌های مختلف در این زمینه سعی در افزایش دانش فنی کارکنان خود دارد. از این رو کلیه‌ی افرادی که بر اثر بی‌اطلاعی از نکات خاص گرفتار مشکلات متعددی در زمینه‎‌ی لوله فاضلاب و گرفتگی آن شده‌‎اند می‌توانند با کمک گرفتن از کارشناسان مجرب و خدمات تخصصی کارکنان شرکت لوله بازکنی کرج به رفع مشکلات پیش آمده و آگاهی از جلوگیری از رخداد دوباره‎‌ی مشکل بپردازند.

گرفتگی لوله‎‌های فاضلاب یا بالا آمدن تعفن از جمله مشکلاتی است که بسیاری از منازل و ساختمان‎‌ها درگیر آن هستند که این موضوع به علت حضور گچ یا سیمان در لوله‌‎های فاضلاب، تجمع روغن و چربی و باقیمانده‌‎‌ی مواد غذایی، حضور اشیا مختلف در آن، تجمع مو، ورود آدامس یا پوشک بچه یا سیگار به لوله‎‌ی فاضلاب و… مربوط خواهد شد. بنابراین نیاز است قبل از ایجاد چنین مشکلاتی در ابتدا به جلوگیری از این امر و عدم ورود مواد مختلف به لوله‎‌های فاضلاب توالت و حمام و آشپزخانه پرداخته و سپس بعد از حضور مشکل از طریق مراکز تخصصی چون لوله بازکنی کرج به حل مشکلات پیش آمده بپردازید.

چگونه از گرفتگی لوله‎‌های فاضلاب جلوگیری کنیم؟

همان طور که اشاره نمودیم آگاهی از پیشگیری و جلوگیری از گرفتگی لوله‎‌های فاضلاب قدم اول در این زمینه بوده و مانع از ایجاد مشکلات جدی و نیاز به خدمات تخلیه‌‎ی چاه در کرج خواهد شد. از این رو بهتر است هر شخصی در خصوص این موضوع اطلاعات بیشتری کسب کرده و به اصلاح رفتار خود بپردازد.

  • جلوگیری از ورود مواد مختلف به لوله‎‌های فاضلاب؛ کلیه‎‌ی بخش‌‎های که در ارتباط با آب هستند از جمله آشپزخانه و سینک، حمام و توالت همگی دارای لوله‎‌‎‌ی فاضلاب بوده و به لوله‎‌ی اصلی فاضلاب ساختمان مرتبط هستند. بنابراین چه در هنگام شستن ظروف و چه در هنگام استفاده از توالت و حمام کلیه‎‌ی افراد یک منزل می‎‌بایست از ورود اشیای مختلف در این لوله‎‌ها جلوگیری به عمل آورند. چرا که این اشیا و یا مواد مختلف با تجمع خود در لوله‎‌های فاضلاب مانع از جاری شدن درست آب و فضولات شده و در نتیجه منجر به بالا آمدن آن و ایجاد بوی بد و تعفن و حضور باکتری‎‌های مختلف در محیط می‌شوند که در این صوت نیاز است با استفاده از خدمات شرکت لوله بازکنی در کرج به رفع مشکل اقدام شود. از جمله روش‎‌های جلوگیری از حضور این مواد می‌توان به استفاده از روکش‌‎‎‌ها و صافی‌های مخصوص در حمام و یا سینک اشاره کرد. این روکش‎‌ها اکثر اوقات مانع از انتقال مواد درشتی چون سر شامپو یا خود صابون به لوله‎‌ی فاضلاب شده و از خدمات مختلفی چون تخلیه‎‌ی چاه کرج افراد را بی‌نیاز خواهند کرد.

گرفتگی لوله فاضلاب

  • جمع کردن مواد غذایی موجود در سینک قبل قرار دادن ظروف؛ بسیاری از افراد با وجود مواد غذایی مختلف ظرف‎‌های کثیف را همان طور در سینک گذاشته و مشغول به شستن می‌شوند که این موضوع منجر به انتقال مواد غذایی به لوله‎‌ی فاضلاب شده که در نتیجه‎‌ی تجمع آن‎‌ها شاهد گرفتگی لوله و نیاز به بهرمندی از خدمات شرکت لوله بازکنی در کرج خواهیم بود. این در حالی است که با تمیز نمودن سینک و حتی مواد غذایی روی ظروف کثیف مانع از این کار می‌شویم. از طرف دیگر ظروف آشپزی معمولاً روغنی و بسیار چرب هستند که راهی برای عدم ورود این چربی‌‎‍‎‌ها به لوله‎‌ی فاضلاب وجود ندارد اما ریختن آب جوش هر چند وقت یک بار به زدودن این چربی‎‌ها و عدم تجمع آن در لوله‎‌ی فاضلاب شده و در پیشگیری از گرفتگی آن کمک خواهد کرد.
  • قرار دادن سطل زباله در حمام و توالت؛ با قرار گرفتن سطل زباله در حمام و توالت به افراد مختلف چه میهمان و چه اهالی منزل یاد داده خواهد شد که از ریختن دستمال توالت و یا مو در لوله‎‌های فاضلاب جلوگیری نمایند. در حقیقت بسیاری از افراد به دلیل پر بودن و یا نبودن سطل زباله همانطور که در مراکز عمومی شاهد آن هستیم، دستمال توالت خود را در لوله‎‌ی فاضلاب می‌ریزند. این درحالی است که با وجود از بین رفتن شکل ظاهری دستمال در اثر برخورد با آب، ذرات آن در لوله تجمع یافته و گرفتگی لوله و بالازدن فضولات را موجب خواهند شد که در این هنگام مراکز مختلفی چون لوله بازکنی در کرج به واسطه‎‌ی دستگاه‎‌ و تجهیزات مخصوص به رفع این مشکل می‌‎پردازند.

لوله بازکنی کرج

جهت استفاده از خدمات شرکت لوله بازکنی درکرج می‌توانید به آدرس https://lolebazkonikaraj.com مراجعه نمایید. این شرکت با برخوردرای از سابقه‎‌ی 10 ساله و فرصت همکاری با شرکت‎‌های مختلفی چون هیمالیا، ماموت، مطهر و زرماکاران و … و همچنین با برخورداری از کارشناسانی مجرب و فنی در خدمت شما عزیزان می‎‌باشد.

منیع: lolebazkonikaraj.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا