تبلیغات

صفحه کابینت های گلاس طرح سنگ

معمولا افراد بر این باور هستند که صفحه های روی کابینت ها، از جنس سنگ می باشند اما پس از بررسی لبه‌ها یا زدن ضربه تعجب می‌کنند چرا که ورق ام‌دی‌اف طرح سنگ را با سنگ طبیعی یا مصنوعی اشتباه گرفتند. یکی از پرکاربرد¬ترین مدل¬هایی که برای ورق¬ها به¬خصوص صفحات کابینت های گلاس به¬کار می رود، ورق ام ‌دی ‌اف طرح سنگ می‌باشد. ورق‌های ام‌دی‌اف بعد از مرحله تولید مغذی ام‌دی‌اف روکش شده و می‌توانند دارای طرح‌های مختلفی باشند. یکی از طرح‌های زیبا برای ورق‌های ام‌دی‌اف طرح سنگ است. ورق های گلاس و ام‌ دی ‌اف طرح سنگ به قدری زیبا و طبیعی طراحی و تولید شده است که در نگاه اول افراد نمی توانند تشخیص دهند که این ورق از جنس چوب است. ام‌ دی ‌اف با طرح سنگ‌های مختلف در رنگ‌های تیره و روشن تولید شده و دارای طرح‌های خاصی می باشند. این ورق‌های ام‌دی‌اف طرح سنگی در مکان‌های خاص مانند دکور رستوران‌ها و هتل‌ها استفاده می شود. کابینت‌ آشپزخانه های گلاس یکی از پرطرفدارترین کابینت های روز دنیا است که علاوه بر قیمت مناسب، ظاهری بسیار زیبا به آشپزخانه می بخشد.

صفحه کابینت های گلاس طرح سنگ

صفحه کابینت یا همان رویه که بر روی کانتر یا جزیره آشپزخانه قرار می‌گیرد یکی از بخش‌های اساسی و پرکاربرد کابینت‌های‌ آشپزخانه های گلاس است که برای استفاده از این بخش می‌توان از جنس‌های مختلفی استفاده کرد. مانند صفحات سنگی‌، چوبی، فلزی و کامپوزیت. سنگ‌های طبیعی مانند مرمر گرانیت و نمونه‌های مصنوعی مانند کورین وکوارتز که از محبوب¬ترین مدل‌ها هستند.

ورق ام‌دی‌اف طرح سنگ برای کابینت های گلاس

این نوع ورق کابینت آشپزخانه های گلاس از مغزی ام‌دی‌اف و روکش ملامینه ساخته شده‌ است و تفاوتی که با سایر ورق‌ها دارند، در طرح روکش آنها است. همچنین در طرح‌های مختلف سنگ طبیعی به¬خصوص سنگ مرمر وجود دارد.

دلیل استفاده صفحه طرح سنگ برای کابینت های گلاس

بهتر است بگوییم که صفحه کابینت های گلاس ام‌ دی ‌اف طرح سنگ در برابر جنس‌های کوارتز، کورین، گرانیت که دارای قیمت بالاتری هستند و جایگزین بسیار خوبی است چراکه این صفحه‌ها نقش‌های stone و حتی مدل‌های بسیار زیبا و جدید را ایفا کرده و همچنین به ¬علت استفاده از ورق‌های ام‌ دی ‌اف وزن آن ها سبک¬تر و از نظر قیمتی هم مناسب تر می باشند. همچنین امکان ابزارخوری و برش با نوع اندازه کانتر یا جزیره آشپزخانه بیشتر و آسانتر است.
صفحات با طرح سنگی در سمپل، بیشتر در برندهای ایرانی موجود هستند. کابینت‌هایی که طرح سنگ دارند دارای تنوع متفاوتی از نظر رنگ و نقش می باشند که می‌توان گفت آن‌ها را با انواع ام ‌دی‌اف‌ ها و در سبک‌های مختلفی مانند مدرن، کلاسیک و ساده طراحی وبه کار می‌برند. همین ویژگی¬ها باعث شده است که این کار قیمت مناسب داشته باشد و در بین افراد از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

مزایای ورق طرح سنگ برای کابینت های گلاس

یکی از مزایای این نوع ورق، تنوع زیاد در طرح و رنگ متفاوت است و افراد با خیال راحت طرحی را که مد نظر دارند می‌توانند برای کابینت آشپزخانه یا سایر قسمت های دکوراسیون انتخاب کنند. می توان از ورق ام‌ دی ‌اف سفید با رنگ‌های روشن استفاده شود که مانند طرح سنگ مرمر است چراکه باعث می‌شود جلوه بسیار زیبایی به دکوراسیون آشپزخانه دهد.
در گذشته صفحه‌های کابینت از جنس سنگ بودند اما به مرور زمان استفاده از سنگ برای روی کابینت به علت سنگینی وزن و قیمت بالا و معایب دیگر از بین رفت و ورق ام ‌دی ‌اف با طرح‌های مختلف از جمله های گلاس و طرح سنگ در بازار عرضه گردید. قیمت ام‌دی‌اف در طرح سنگ با سایر طرح‌های ورق ام ‌دی ‌اف تقریباً در یک رده قیمتی می باشند، پس از نظر قیمتی خیلی مناسب‌تر و ارزشمندتر از سنگ‌های طبیعی و مصنوعی می باشد. کسانی که به طرح سنگ علاقه مند باشند، این امکان برایشان مهیا شده است که طرح سنگ را با مزیت‌های جنس ام ‌دی ‌اف و هزینه کمتری به کار ببرند. ورق ام ‌دی ‌اف طرح سنگ پس از اینکه توسط کابینت کار آب‌بندی شود می تواند تا سال‌ها جواب گوی نیاز آشپزخانه باشد اما باید افراد مواظب باشند که آب به مغز این ورقه‌ها نفوذ نکند.
ورق¬های طرح چوب و طرح¬های دیگر به دلیل استفاده بیش از حد و تکراری موجب خستگی شده است به همین علت ورق ام‌ دی ‌اف طرح سنگ به علت تنوع بسیار زیادی که دارد می‌تواند به افراد در انتخاب ورق کابینت های گلاس کمک کند. ورق های گلاس با طرح سنگ دارای تنوع بسیار زیادی می باشد و به دلیل ظاهر براق، جذابیت کابینت‌ها را چند برابر می کند.
ورق ام‌ دی ‌اف طرح سنگ می تواند یکی از خاص ترین و شی کترین ورق‌ها برای کابینت های گلاس به نظر برسد. چرا که آشپزخانه در دکوراسیون منزل نقش مهمی دارد و از مهم ترین اجزای آشپزخانه در واقع کابینت¬های آن می باشد. از مزیت¬های این ورق‌ها این است که می‌توان طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی را ترکیب کرد. استفاده از رنگ‌های روشن مانند طرح سنگ مرمر برای محیط‌های کوچک بسیار مناسب می¬باشد و بهتر است از رنگ‌های تیره‌تر و طرح سنگ آنتیک برای محیط‌های گسترده‌تر استفاده شود. مغزی این ورق‌ها از جنس ام‌دی‌اف است پس باید از نفوذ رطوبت به مغزی ورق‌ها جلوگیری کرد و باید سعی شود که روکش آنها دچار آسیب نشود.
مجموعه سازادیزاین در زمینه های طراحی و اجرای پروژه های ساختمانی، فضاهای عمومی، پروژه های خاص، نظارت بر اجرای طرح و کنترل مهندسی فعالیت دارد. شما عزیزان می توانید جهت استعلام به روز قیمت کابینت و یا داشتن هر گونه سوال دیگر با کارشناسان مجرب سازادیزاین از طریق تماس با شماره 021-22303445 و یا مراجعه به سایت https://sazadesign.ir/ از مشاوره تخصصی این مجموعه بهره مند شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا