طراحی دکوراسیون داخلی

دکوراسیون قهوه ای طلایی + 35 مدل و عکس

دکوراسیون قهوه ای طلایی یکی از پر طرفدار ترین ترکیب ها برای مکان های لوکس و اشرافی است. اما از طرف دیگر این ترکیب رنگی بیشترین انتقال حس لوکس بودن را از رنگ طلایی دریافت می کند و استفاده بیش از اندازه از رنگ طلایی به تنهایی می تواند فضا را بیش از آنچه باید براق و روشن جلوه دهد. در این بخش از مطالب دکوراسیون منزل دکونیوز انواع عکس و ایده و مدل دکوراسیون داخلی طلایی قهوه ای و ترکیب آنها با کرم، سفید و نارنجی و مسی و غیره را ارائه خواهیم داد.

دکوراسیون قهوه ای و طلایی

دکوراسیون منزل قهوه ای طلایی

اکثر ما ایرانی ها در دکوراسیون داخی از رنگ قهوه ای استفاده می کنیم. برای بعضی افراد رنگ قهوه ای بدون روح و کسل کننده است. اما جالب است بدانید که این رنگ می تواند با رنگ های مختلفی ترکیب شود و نتایج جالبی در بر داشته باشد. این رنگ وقتی با سفید ترکیب شود کنتراست جالبی را پدید می آورد. رنگ های مثل زرد، کرم، قرمز آجری، مشکی، خاکستری، سفید، نارنجی، زرد خردلی و حتی سبز در طیف های خاصی می تواند ترکیب های فوق العاده ای را شکل دهد. دکوراسیون منزل قهوه ای طلایی اما یکی از بهترین ترکیب های رنگی برای قهوه ای می باشد.

  نحوه چیدمان مبل راحتی جلوی تلویزیون + مدل و عکس

دکوراسیون منزل قهوه ای طلایی

ترکیب های مختلف رنگی با دکوراسیون داخلی قهوه ای طلایی

اگر به دنبال سبک مدرن هستید باید در دکوراسیون قهوه ای و طلایی از رنگ هایی استفاده نمایید که که متضاد و یا همخوان با آن ها باشند. رنگ های متضاد شامل سفید از نوع یخچالی، کرم، زرد، سبزآبی تیره و… است. از رنگ هایی که همخوان با آن هستند نیز می توان از نارنجی، طلایی و مسی نام برد.

رنگ بندی دکوراسیون قهوه ای طلایی

مدل دکوراسیون منزل قهوه ای طلایی

دکوراسیون کرم قهوه ای طلایی

در دکوراسیون طلایی و قهوه ای می توانید از رنگ های دیگری برای ترکیب با این دو رنگ استفاده نمایید. یکی از این رنگ ها کرم است. کرم به عنوان مکمل رنگ قهوه ای همیشه معروف بوده است. این ترکیب خاص و شیک بوده است و هیچ وقت قدیمی نمی شود. اگر میزان بیشتری از رنگ کرم استفاده کنید باعث روشن تر شدن فضای محیط می شود.

دکوراسیون کرم قهوه ای طلایی

ترکیب طلایی و قهوه ای با سفید

سفید از رنگ های خوب برای ترکیب با این دو رنگ است. تضاد بین آنها باعث جذابیت و در چشم بودن رنگ قهوه ای طلایی می شود. سفید در ترکیب با این دو رنگ لوکس، فضای محیط را آرام بخش تر می کند.

ترکیب طلایی و قهوه ای با سفید

ترکیب مسی یا نارنجی با قهوه ای و طلایی

رنگ های مسی و نارنجی بسیار نزدیک به رنگ قهوه ای می باشند. رنگ مسی را نیز می توان بین نارنجی یا قهوه ای و طلایی در نظر گرفت. بنابراین شما می توانید با استفاده از ایجاد طیف رنگ های نزدیک به قهوه ای ترکیب آن را با طلایی زیباتر کنید. مسی اگر از نوع براق باشد به لوکس بودن فضا می افزاید.

  کلیدی ترین نکات و اصول طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه

ترکیب مسی یا نارنجی با قهوه ای و طلایی

دکوراسیون نارنجی با قهوه ای و طلایی

دکوراسیون داخلی طلایی قهوه ای با زرد

زرد نیز بسیار نزدیک به طلایی است. می توانید از این رنگ برای افزایش نشاط در محیط استفاده کنید. اما مواظب باشید که در استفاده از آن زیاده روی نکنید چرا که می تواند جذابیت طلایی و قهوه ای را کم رنگ کند.

دکوراسیون داخلی طلایی قهوه ای با زرد

ترکیب رنگ های تیره با قهوه ای و طلایی

دو رنگ تیره در کنار هم به نظر باعث تاریک شدن فضا می شوند، اما استفاده هوشمندانه از این دو رنگ باعث سنگین تر شدن فضا برای اماکن رسمی و نیمه رسمی می شود. پیشنهاد می شود برای مبلمان خود از رنگ های روشن تر استفاده نمایید. به جای رنگ مشکی می توانید از رنگ قهوه ای سوخته نیز استفاده کنید.

ترکیب رنگ های تیره با قهوه ای و طلایی

مدل دکوراسیون ترکیب رنگ های تیره با قهوه ای و طلایی

پذیرایی قهوه ای و طلایی

مخلوط این دو رنگ بیش از هر جایی در پذیرایی کاربرد دارد. پذیرایی به عنوان محل استقبال و میزبانی از مهمان جایگاه ویژه ای در هر خانه دارد. این فضا باید کمی سنگین و رسمی تر از اتاق نشیمن به نظر برسد. یک پیشنهاد برای چینش رنگ ها استفاده از پرده های قهوه ای و مبلمان طلایی رنگ است. کف پوش های قهوه ای رنگ چوبی و نورپردازی با چراغ های طلایی رنگ مکمل این طرح است. در این ترکیب رنگ کرم نیز بسیار پر استفاده است.

عکس پذیرایی قهوه ای و طلایی

مدل دکوراسیون پذیرایی قهوه ای و طلایی

دکوراسیون طلایی قهوه ای در اتاق خواب

برای اتاق خواب نیز چوب قهوه ای رنگ میز دراور، تخت و پاتختی ها می تواند به اندازه کافی این رنگ را در اتاق به نمایش بگذارد. برای روتختی می توانید رنگ کرم را به کار ببرید. آباژورهای و چراغ سقفی منبع رنگ طلایی هستند. دیوارها را می توانید طلایی، کرم یا زرد رنگ در نظر بگیرید. با کف پوش یا پارکت های چوبی رنگ همه چیز تمام است. برای اتاق خواب دکوراسیون قهوه ای آبی نیز گزینه مناسبی است.

  70 ترکیب رنگ اتاق خواب بزرگسال مدرن (بهترین رنگ دیوار اتاق خواب)

دکوراسیون طلایی قهوه ای در اتاق خواب

مدل دکوراسیون طلایی قهوه ای در اتاق خواب

آشپزخانه قهوه ای و طلایی

برای اینکه آشپزخانه خود با این سبک از پالت رنگ طراحی کنید بهترین انتخاب استفاده از کابینت های قهوه ای رنگ است. دیوارها را به رنگ طلایی یا کرم رنگ طراحی کرده و از نور آفتابی برای نورپردازی فضا استفاده کنید. برای بعضی قسمت ها نیز می توانید رنگ های سفید یا کرم را استفاده نمایید.

آشپزخانه قهوه ای و طلایی

دکورسیون آشپزخانه قهوه ای و طلایی

چطور از دکوراسیون داخلی قهوه ای و طلایی استفاه کنیم؟

در ابتدا باید اشاره کنیم که این دو رنگ در کاربرد با یکدیگر بیشتر مخصوص به طراحی دکوراسیون کلاسیک هستند. فراموش نکنید که می توانید در ترکیب دو رنگ طلایی و قهوه ای از رنگ های کرم و زرد نیز استفاده نمایید. معمولا از نورپردازی ها با رنگ آفتابی در این سبک استفاده می شود تا القا کننده رنگ طلایی باشد. برای طبیعی تر جلوه دادن رنگ قهوه ای می توانید از چرم هایی به این رنگ و یا چوب قهوه ای به کار ببرید. استفاده از طیف های مختلف قهوه ای جذابیت طلایی و قهوه ای را بیشتر می کند.

عکس دکوراسیون داخلی قهوه ای طلایی

عکس دکوراسیون قهوه ای طلایی

مدل دکوراسیون منزل طلایی قهوه ای

مدل آشپزخانه طلایی قهوه ای

عکس اتاق خواب طلایی و قهوه ای

دکوراسیون منزل طلایی و قهوه ای شیک

دکوراسیون طلایی و قهوه ای سفید شیک

دکوراسیون منزل طلایی و قهوه ای لوکس

دکوراسیون داخلی طلایی قهوه ای لوکس و جدید

اتاق خواب طلایی قهوه ای جدید

عکس آشپزخانه طلایی قهوه ای جدید

عکس خانه طلایی قهوه ای

مدل سرویس بهداشتی طلایی قهوه ای

عکس آشپزخانه جدید طلایی و قهوه ای

دکوراسیون طلایی قهوه ای شیک

اتاق خواب شیک طلایی و قهوه ای

مدل دکوراسیون داخلی منزل طلایی با قهوه ای

ایده دکوراسیون طلایی و قهوه ای

آشپزخانه لوکس طلایی قهوه ای

نوشته های مشابه

‫2 نظرها

  1. رنگ قهوه ای و طلایی برای سبک کلاسیک بهتره به نظرم برای سبک های تجملاتی و پر زرق و برق
    سبک های دکوراسیون مدرن رنگهای مات قشنگ تر میشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا