طراحی دکوراسیون اتاق کودکطراحی دکوراسیون داخلی

40 مدل اتاق کودک طوسی صورتی دخترانه و پسرانه 2023

انتخاب کودک طوسی صورتی از جمله ترکیب رنگ های بسیار پرطرفداری می باشد که برای نوزادان و کودکان در گروه های سنی و جنسیت های مختلف اجرا میشود. در این سبک آرامس و خنثی بودن خاکستری با رمانتیک و گرم بودن صورتی در کنار هم تلفیق شده و در نهایت به بهترین نتیجه دست پیدا می کند. مجله دکوراسیون دکونیوز در ادامه عکس و مدل های مختلف استفاده از رنگ اتاق کودک و نوزاد خاکستری و صورتی را برای اتاق های بزرگ و کوچک ارائه خواهد داد.

اتاق کودک خاکستری صورتی

نکات مهم در چیدمان اتاق کودک طوسی صورتی

زیبایی و جلوه ظاهری تنها مساله در طراحی دکوراسیون اتاق کودک نمی باشد، بلکه باید به تاثیراتی که وجود هر یک از المان ها از قبیل رنگ ها بر ذهن و احساسات آنها ایجاد می کند نیز توجه داشته باشید. به همین دلیل قبل از انتخاب طیف های رنگی مختلف طوسی و صورتی برای اتاق بچه ها و نوزادان لازم است به چند نکته توجه داشته باشید که عبارتند از:

  • طوسی یا خاکستری دارای طیف وسیعی می باشد و برخی از آنها تیره می باشند. با توجه به اینکه این رنگ ها به مرور غم و ناراحتی را در ذهن افراد ایجاد می کنند، به همین دلیل بهتر است طوسی روشن را انتخاب کنید.
  • طوسی رنگ خنثی می باشد و برای هر دو جنس دختر و پسر می توان از آن استفاده نمود، اما صورتی رنگی زنانه و دخترانه است. به همین دلیل استفاده از این ترکیب رنگ برای نوزادان و کودکان پسر طرفدار زیادی ندارد.
  • با توجه به میزان فضای موجود در اتاق و نوع نورپردازی و میزان روشن بودن محیط بهتر است درجه رنگ خاکستری و صورتی را انتخاب کنید.
  بهترین رنگ برای سالن زیبایی زنانه کدام است؟

اتاق نوزاد خاکستری صورتی

اتاق کودک طوسی صورتی کوچک

اگر به دنبال بهترین مدل اتاق خاکستری صورتی برای اتاق های کوچک هستید، لازم است بدانید که رنگ ها باید تا حد امکان روشن باشند. خاکستری تیره بر روی دیوار می توان فضا را بسیار دلگیر کند و به همین دلیل اجرای آنها در فضاهای کوچک نتیجه خوبی ندارد. در این فضاها بهتر است طوسی بسیار روشن را انتخاب کنید و از لامپ و لوسترهای پر نور برای بزرگتر دیده شدن فضا استفاده نمایید. علاوه براین، بهتر است تا حد امکان در ین شرایط وسایل اضافه از اتاق حذف شوند.

اتاق طوسی صورتی کودکانه کوچک

اتاق کودک طوسی صورتی کوچک

اتاق نوزاد طوسی صورتی

از دیگر موارد کاربرد این ترکیب رنگ می توان به اتاق نوزاد اشاره نمود. استفاده از روتختی های صورتی و خاکستری روشن با طرح های عروسکی، تزئیات روی دیوار و سقف و گارد تخت فضا را بسیار زیبا می کند. علاوه براین، می توان از حریر و تورهای صورتی روشن بر روی تخت استفاده کنید که فضایی بسیار آرامش بخش و زیبا را بوجود می آورند. این ترکیب رنگ برای نوزادان دختر بسیار زیبا بوده و طرفداران زیادی دارد.

در عکس اتاق نوزاد طوسی صورتی که در ادامه مشاهده می کنید، می توان از عروسک های صورتی در کنار تخت طوسی استفاده کنید و البته نباید از تزئین دیوار غافل شوید.

عکس اتاق نوزاد طوسی صورتی

مدل اتاق نوزاد خاکستری صورتی

عکس اتاق نوزاد شیک صورتی طوسی

اتاق کودک خاکستری صورتی دخترانه

صورتی به عنوان یک رنگ زنانه همیشه نشاخته شده می باشد و در تمام گروه های سنی از قبیل نوزادی، کودکی و نوجوانی و جوانی و حتی بالاتر نیز خانم ها به این رنگ علاقه خاصی دارند. طوسی رنگ خنثی می باشد و اعتماد و اطمینان و آرامش را به همراه دارد و به همین دلیل می توان از این ویژگی ها برای اتاق دخترانه استفاده نمود. استفاده از ترکیب رنگ اتاق کودک طوسی و صورتی برای دختران در دوران کودکی حس اعتماد و اطمینان و اقتدار را در آنها ایجاد و در کنار آن روحیات لطیف آنها را تقویت کرد. در ادامه چند مدل و عکس اتاق دخترانه صورتی با خاکستری را می توانید مشاهده کنید.

  بهترین رنگ برای رستوران از نظر علم روانشناسی

اتاق کودک طوسی صورتی دخترانه

اتاق دخترانه طوسی خاکستری نوزادی

 

اتاق کودک پسرانه طوسی صورتی

در حالت کلی هیچ قانونی در انتخاب رنگ ها برای جنسیت های مختلف وجود ندارد! به همین دلیل می توان از خاکستری در کنار صورتی برای نوزاد و کودک پسر نیز استفاده نمود. تنها نکته مهم در این شرایط این است که بهتر است صورتی تا حد امکان روشن انتخاب شود تا با روحیات پسران سازگارتر باشد.

اتاق کودک پسر طوسی صورتی

اتاق خاکستری صورتی کودک پسرانه

جدیدترین عکس رنگ اتاق کودک طوسی صورتی

اتاق صورتی خاکستری کودکانه

اتاق صورتی خاکستری بچگانه

عکس اتاق صورتی خاکستری کودکانه

مدل اتاق صورتی خاکستری کودکانه

اتاق بزرگ صورتی طوسی کودک

تزئین اتاق کودک خاکستری با صورتی

اتاق کوچک صورتی طوسی

عکس اتاق شیک صورتی طوسی کودک

اتاق لوکس صورتی خاکستری روشن

مدل جدید اتاق کودک صورتی طوسی

اتاق شیک نوزادی طوسی صورتی

اتاق نوزادی خاکستری صورتی جدید

طرح اتاق طوسی با صورتی

ایده اتاق کودک صورتی طوسی

ایده تزئین اتاق نوزاد با صورتی و طوسی

ایده اتاق شیک بزرگ خاکستری صورتی بچه

اتاق نوزاد دختر طوسی صورتی

اتاق ساده کودکانه خاکستری و صورتی

اتاق نوزاد پسرانه صورتی طوسی

تزئین اتاق کودک با رنگ صورتی طوسی

اتاق لاکچری کودک خاکستری صورتی

مدل تزئین اتاق کودک با خاکستری صورتی

اتاق دخترانه کودک طوسی و صورتی

نوشته های مشابه

‫4 نظرها

  1. به نظر من استفاده از رنگ های تیره کنار رنگ های روشن برای اتاق بچه خواب نوزاد خوبه چون هم خیلی تیره نیست هم اینه اگه بچه کثیفش بکنه خیلی دیده نمیشه

  2. من برای سبک مینیمال از طوسی صورتی استفاده کردم عااالی شد. طیف رنگی روشن فوق العاده میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا