تبلیغات

هر کفپوشی را بهر جایی ساختند!

تا حالا به کفپوش های زیر پایتان دقت کرده اید؟ ایا به نظر شما آن ها با یکدیگر متفاوتند یا تنوع کفپوش ها تنها برای شما به دسته کفپوش های نرم و سفت تقسیم می شود؟ آیا انواع کفپوش ها را می شناسید و یا می دانید که هر کفپوشی برای چه فضایی مناسب است؟

مسلما که می دانید هر فضایی نیاز به کفپوش متفاوتی دارد. کفپوشی که در یک فضای درمانی مانند بیمارستان استفاده می شود بی شک با کفپوش یک سالن ورزشی متفاوت است و احتمالا هیچ کدام از کفپوش های مناسب این فضاها را در یک کاربری اداری نخواهیم دید. دلیل تنوع بالای انواع کفپوش، دقیقا توجه به همین نکته است: تفاوت و تنوع در کاربری ها.

هر کفپوش یک ویژگی منحصر به فرد دارد

به همین دلیل دقت در قیمت کفپوش بیمارستانی مناسب، می تواند یکی از ضروریات باشد همانگونه که باید از جزئیات قیمت کفپوش ورزشی آگاه باشیم. باید برای درک بهتر کاربری ها وقت بگذاریم و اطلاعات کافی و کامل به دست بیاوریم پیش از آن که اقدام به خرید نهایی کنیم. مهم است که بدانیم قیمت و خرید کفپوش بیمارستانی، می تواند در سلامت و زندگی بیماران تاثیر مستقیم داشته باشد و یا قیمت و خرید کفپوش ورزشی تا چه حد در سلامت ورزشکاران و حتی آینده ورزشی آن ها مهم است. پس انتخاب کفپوش تنها بر اساس سلیقه صورت نمی گیرد و می توان گفت دانش وسیعی پشت هر انتخاب است.

کفپوش بیمارستانی

البته به عنوان فردی که در یک فضای درمانی کار می کند یا در یک مجموعه ورزشی مشغول به کار است، نیازی نیست که شما از تمامی این جزئیات آگاه باشید. این قسمت از کار را به تیم حرفه ای کفپوشان بسپارید و با خیالی آسوده از سرعت اجرای کار و نتیجه حرفه ای آن لذت ببرید. یکی از مهم ترین اقدامات تیم کفپوشان پیش از معرفی محصول، این است که وقت کافی برای مشاوره در اختیار شما خواهند گذاشت. در این جلسات شما می توانید تک تک نیازها و ضرورت های کاربری خود را توضیح دهید و مطمئن باشید که صحبت های شما توسط کارشناسانی خبره درک و تحلیل خواهند شد. از این رو در نظر ما، داشتن مشاوره کافی و بازدید از محل پروژه شما از اولین گام های آغاز همکاری است. ما مطمئن خواهیم شد که هر گام به درستی و به صورت حرفه ای برداشته شود.

فضای اداری خود را جدی بگیرید

شاید کمتر کسی پیدا شود که به اهمیت انتخاب صحیح کفپوش بیمارستانی یا کفپوش ورزشی واقف نباشد اما آیا به انتخاب صحیح کفپوش محل کار خود نیز به همین اندازه اهمیت می دهید؟ در واقع محل کار شما بخش مهمی از زندگی شما را تشکیل می دهد. اگر شما 8 ساعت از روز خود را در اداره سپری کنید، می توان گفت که محل کار شما نیز دقیقا به اندازه منزل شما حائز اهمیت است. همان طور که برای خرید تک تک اقلام منزلتان وسواس و دقت به خرج می دهید، خوب است به جزئیات دکوراسیون محل کار خود نیز دقت کنید تا بخش زیادی از روز خود را در محلی دلنشین سپری کرده باشید.

خبر خوب این که در ایران مدیران موفقی زیادی به اهمیت دکوراسیون مناسب محل کار خود پی برده اند و در این بخش مهم از بیزنس خود سرمایه گذاری می کنند. داشتن فضایی آرام باعث افزایش تمرکز کارکنان خواهد شد و در طی زمان راندمان کاری شرکت را بالا خواهد برد. همچنین مشتریان و مراجعه کنندگان شرکت در فضایی آرام، اطمینان بیشتری به عملکرد شما شرکت خواهد داشت و این می تواند برگ برنده ای برای هر مدیری تلقی شود.

یک راهکار موثر برای داشتن فضای آرام اداری

آگاهی از قیمت موکت تایل اداری است. موکت تایل اداری عایق فوق العاده ای برای صداست و تا حد بسیار خوبی صداهای مزاحم فضا را کم خواهد کرد. به ویژه اگر محل کار شما جزو ادارات پر تردد و شلوغ است استفاده از این موکت تایل ها می تواند شما را نجات دهد. عموما موکت تایل ها مقاومت بسیار خوبی در برابر حجم تردد بالا دارند و این ویژگی به دلیل نوع بافت الیاف و استفاده از لایه زیرین مستحکم در آن هاست. در این جا به برخی از ویژگی های برجسته انواع موکت تایل اداری اشاره می کنیم:

  • مقاومت بالا در برابر تردد
  • شستشو و نظافت آسان
  • تنوع طرح و رنگ بسیار بالا
  • طول عمر بالا
  • قابلیت تعویض راحت تایل آسیب دیده
  • نصب سریع و آسان
  • عایق صوتی
  • مقاوم در برابر حرارت بالا و آتش سوزی
  • ضد الکتریسیته ساکن

واقعیت این است که موکت تایل های خارجی موجود در بازار، آزمایش های سختی را پشت سر گذاشته اند تا بتوانند استانداردهای ایمنی مهم جهانی را از آن خود کنند. کیفیت بالای این محصولات زبانزد است و نمونه های خارجی موکت تایل ها به راستی خریدی برای یک عمر تلقی خواهند شد. آگاهی از قیمت و خرید موکت تایل می تواند یک انتخاب بسیار هوشمندانه برای هر محیط کاری تلقی شود اما این موکت ها کاربری های دیگری نیز دارند. استفاده از انواع موکت تایل در فضای نمایشگاهی، سالن های کنفرانس، سینما یا سالن تئاتر، کتابخانه ها و سالن های برگزاری آزمون و بسیاری کاربری های دیگر رایج است. در واقع می توان گفت هر کجا که نیاز به محیطی آرام داریم و در مقابل حجم ترددی بالا خواهیم داشت، استفاده از موکت تایل یک گزینه عالی و هوشمندانه خواهد بود.

در حال حاضر موکت تایل های بسیار خوب و متنوعی در بازار ایران پیدا می شوند. بیشتر این محصولات توسط نمایندگی های مجاز برندهای معتبر خارجی وارد ایران شده اند و استقبال بسیار خوبی نیز از این محصولات به عمل آمده است. خبر خوب این که شما به راحتی می توانید در منزل یا محل کار خود انواع این موکت تایل ها را در وبسایت کفپوشان بینید، با ویژگی های هر کدام آشنا شوید، قیمت های روز محصولات را با یکدیگر مقایسه کنید و به راحتی یک کلیک کردن، می توانید از بازارهای جهانی خرید کنید. کفپوشان در مجموعه ای کامل و بی نقص، تمامی این امکانات را در اختیار شما قرار میدهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا