تبلیغات

محبوب ترین موکت و فرش تشریفاتی 1402

ایا تا به حال نام فرش تشریفات قرمز به گوشتان خورده است؟ موکت و فرش تشریفاتی یکی از اجزای اصلی دکوراسیون فضاهای اداری وسالن های تشریفاتی و فروشگاه هایی است که مستقیما با مشتریان در ارتباط هستند. استفاده از فرش و موکت تشریفاتی، به نوعی خوش آمد گویی به افرادی است که وارد محیط فروشگاهی، سالن های تشریفاتی( تالار، سالن همایش و …) و اداری می شوند. اما به طور کلی، هرکدام از این موکت ها در کجا استفاده می شوند؟ محبوب ترین نوع موکت و فرش تشریفاتی کدام است؟ پاسخ به این سوال کمی دشوار است چرا که هر کدام از مدل های فرش و موکت تشریفات، کاربرد خاص خود را دارند و همچنین سلیقه هر فردی متفاوت از دیگران است؛ اما با یک بررسی اجمالی، می توانید کاربرد هرکدام را شناسایی کنید و بهترین گزینه را خریداری نمایید.

انواع فرش و موکت تشریفاتی

فرش تشریفاتی

فرش تشریفاتی حاشیه ورساچه

فرش تشریفاتی : به دو صورت لوپ پایل و کات پایل تولید می شود.

فرش تشریفاتی لوپ و یا همان بافت فشرده، مناسب برای فضاهایی با تردد بالا است. اما تنوع طرح این نوع از فرش، کمتر از فرش تشریفاتی کات پایل می باشد. رنگبندی فرش لوپ از فرش کات بیشتر است.

فرش تشریفاتی کات، با رنگ قرمز و مدل های مختلف با حاشیه ساده و حاشیه ورساچه طلایی و زرد و سفید، مناسب برای ورودی های داخلی و لابی رستوران و هتل می باشد.

فرش تشریفاتی در عرض های 80. 100. 120. 150. 200 قابل سفارش است. طول فرش تشریفاتی به دلخواه شما از 3 متر تا 300 متر برش داده می شود.

موکت تشریفاتی

موکت های تشریفاتی دونوع ساده و حاشیه دار دارند که از لحاظ بکینگ و کیفیت قابل تفکیک می باشند.

موکت تشریفاتی پشت لاستیک، یکی از مقاوم ترین نوع موکت های تشریفاتی است که بیشتر برای ورودی ساختمان و رستوران و مکان هایی با تردد بالا استفاده می شود. این نوع موکت ها در برابر نور خورشید و باران مقاومت خوبی دارند.

موکت تشریفات پشت نمدی با حاشیه ورساچه و بدون حاشیه، مناسب برای راه پله و ورودی تالار و رستوران و هتل ها می باشد.

عرض موکت تشریفاتی: 80. 100. 120. 150. 200. طول موکت تشریفاتی از 3 متر تا 300 متر قابل سفارش است.

کاربرد فرش و موکت تشریفاتی

فرش تشریفاتی راه پله

فرش تشریفاتی راه پله

فرش تشریفاتی بهترین گزینه برای کاور کردن خرابی سرامیک و کاشی راه پله ها است.

اگر به فرش تشریفاتی با حاشیه ساده علاقمند هستید، فرش تشریفات لوپ بهترین گزینه برای شما است. اما اگر علاقه زیادی به حاشیه ورساچه دارید، فرش تشریفات کات، می تواند با سلیقه شما همخوانی داشته باشد.

ورودی تالار و رستوران و هتل و سالن های همایش

لابی هتل

راهرو تالار و هتل و رستوران و سالن های همایش، سالن های زیبایی و سالن ورزشی

فرش تشریفاتی

آیا می توانیم فرش و موکت تشریفاتی را به صورت آنلاین خریداری نماییم؟

چرا که نه؟! خرید آنلاین یکی از بهترین روش های خرید محصول است در صورتی که شما با یک مشاور حرفه ای، به صورت رایگان در ارتباط باشید و هر آنچه نیاز است که بدانید و ببینید را ( عکس محصول) برای شما ارسال نماید. در این صورت شما در زمان و هزینه خود صرفه جویی کرده اید! شما می توانید برای خرید موکت تشریفاتی به سایت مارال موکت مراجعه نمایید و یک خرید حرفه ای و لذت بخش را تجربه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا