تبلیغات

چراغ دیواری چوبی مدرن و کلاسیک

چراغ دیواری یکی از سیستم های روشنایی به حساب می آید که علاوه بر تامین نور محیط، در تزئینات فضای مد نظر ما بسیار تاثیر گذاری است. این چراغ ها در انواع وسیعی از جمله چراغ دیواری کلاسیک، چراغ دیواری مدرن، چراغ دیواری دکوراتیو، چراغ دیواری ال ای دی، چراغ دیواری لوکس، چراغ دیواری حیاط و… طراحی می شوند. هر کدام از این چراغ ها با توجه به کاربرد آنها، در نقاط مختلفی در داخل و خارج ساختمان و خانه مورد استفاده قرار می گیرند. از این رو در ابتدا می بایست نوع و محل کاربرد این سیستم های روشنایی را شناخته و سپس محصول مورد سلیقه خود را خریداری کنیم. با توجه به حجم بالای مطالب، ما در این متن تنها به بررسی دو مورد از این چراغ ها یعنی چراغ دیواری چوبی مدرن و چراغ دیواری چوبی کلاسیک می پردازیم.

چراغ دیواری چوبی و مدرن

چراغ دیواری چوبی مدرن

انواع چراغ دیواری چوبی مدرن از چراغ های دکوراتیو به حساب می آیند که با ظاهری مدرن و نورپردازی چشم نواز، به محیط جلوه ای زیبا می بخشند. اغلب برای نورپردازی به وسیله این چراغ ها از تکنولوژی ال ای دی به منظور اثربخشی بیشتر و طول عمر بالا استفاده می شود. چراغ های دیواری مدرن بر خلاف چراغ های قدیمی فاقد هرگونه کلاهک یا شید بوده و وزن کم از نقاط قوت آنها محسوب می شود. ولتاژ کارکرد این چراغ ها 220 ولت در نظر گرفته شده و قابلیت تعویض لامپ برای خریداران مقدور است. همانطور که از اسم چراغ دیواری چوبی مدرن مشخص است، جنس این سیستم های روشنایی از چوب و در برخی مدل ها علاوه بر چوب، از فلز آهن نیز بهره می برند. چراغ های دیواری چوبی مدرن کاربرد وسیعی در داخل و خارج خانه داشته و از آنها به عنوان یک منبع روشنایی شیک در محیط هایی مانند راهرو ها، ویترین مغازه، دکوراسیون منزل، کافه ها، رستوران ها و… استفاده کرد.

چراغ دیواری چوبی کلاسیک

یکی دیگر از انواع چراغ دیواری چوبی که در دسته چراغ های دکوراتیو و تزئینی قرار می گیرد، چراغ دیواری چوبی کلاسیک است. ترکیب این چراغ ها با انواع لوستر ها و سیستم های روشنایی دیگر، حال و هوای خانه یا سایر محیط ها را به مقدار قابل توجهی متحول کرده و باعث آرامش بخش تر شدن اتمسفر مکان مورد نظر می شوند. همانطور که ذکر شد، کاربرد انواع چراغ دیواری چوبی کلاسیک تنها محدود به روشنایی مکان نشده و استفاده از آن به همراه المان های کوچک و بزرگ چوبی، بسیار در دکوراسیون محیط تاثیر گذار خواهد بود. این چراغ های چوبی دیواری همانند انواع چراغ دیواری چوبی مدرن عمدتا از چوب ساخته شده و گاهی علاوه بر چوب، از فلز آهن در آنها به منظور زیبایی و مقاومت افزونتر استفاده می شود. همچنین چراغ های دیواری چوبی کلاسیک کاربرد یکسانی با انواع مدرن دارند و با بسیاری از محیط ها مانند پلکان ساختمان ها، لابی، فضای داخلی خانه، حیاط و بالکن، ویترین هایی با تم کلاسیک و… سازگاری دارند.

چراغ دیواری چوبی

نقاط مشترک چراغ دیواری چوبی مدرن و چراغ دیواری چوبی کلاسیک

انواع چراغ های چوبی مدرن و کلاسیک ویژگی ها و نقاط مشترکی با یکدیگر داشته و در بعضی موارد از قابلیت هایی یکسان پیروی می کنند. اولین و کلیدی ترین نقطه مشترک میان این دو چراغ، جنس و ساختار آنها است. همانطور که پیشتر اشاره کردیم، هر دو نوع چراغ از چوب و گاهی برخی از قطعات آنها با فلز آهن طراحی می شوند و همچنین وزن کم و ساختار ساده این سیستم های روشنایی دلیل اصلی راحتی بیشتر کاربران در استفاده و بهره برداری از آنها می باشد. البته مدل های مختلف فراوانی از چراغ های دیواری که تنها ظاهر و رنگی چوبی دارند در بازار موجود است و همواره مشتریان فراوانی به دلیل قیمت نازل این نوع از چراغ های چوبی، به سمت آنها جذب می شوند. اغلب چراغ های چوبی دیواری مدرن و کلاسیک داری یک سرپیچ معمولی در نوع E27 هستند و بر اساس استاندارد های تعیین شده، ولتاژ کارکرد آنها به مقدار 220 ولت می باشد. این چراغ ها با توجه به نوع کاربری خود، قابلیت استفاده در بسیاری از نقاط و محیط های ساختمانی، فروشگاهی، محافل هنری و نمایشگاهی، فضاهای داخلی و خارجی منازل و ویلا ها را دارند.

راهنمای خرید چراغ دیواری چوبی مدرن و کلاسیک

برای خرید چراغ دیواری چوبی مدرن و کلاسیک ابتدا می بایست چند فاکتور اساسی را در نظر بگیریم. در وهله اول باید محیط قرارگیری چراغ را برای خود مشخص کرده و با نظر به سایر سیستم های روشنایی محل، محصول مناسب را برگزینیم. انواع چراغ دیواری چوبی مدرن و کلاسیک قابلیت فراهم نمودن روشنایی بین 5 تا 8 متر را دارا است. از این رو فاصله میان این چراغ ها با دیگر سیستم های روشنایی خانه مانند لوستر ها، آباژورها، هالوژن ها و… باید متناسب باشد. موضوع دیگری که در خرید چراغ دیواری چوبی مدرن و کلاسیک حائز اهمیت بوده، تناسب رنگ محیط با این چراغ ها می باشد. با این وصف پیشنهاد ما به کاربران و مشتریان، انتخاب مدلی از چراغ دیواری چوبی مدرن و کلاسیک است که رنگی متضاد و یا متفاوت با رنگ دیوار محل نصب داشته باشد. در وهله آخر باید به مشخصات و خدمات پس از فروشی همچون گارانتی، خدمات پس از فروش، کیفیت ساخت و متریال استفاده شده، نوع لامپ و… چراغ دیواری چوبی مدرن و کلاسیک توجه کرد.

چراغ دیواری چوبی کلاسیک

جمع بندی چراغ دیواری چوبی مدرن و کلاسیک

ما در این مقاله به تمامی مطالب معرفی و بررسی، کاربرد ها، نقاط اشتراک، نحوه استفاده و راهنمای خرید در خصوص چراغ دیواری چوبی مدرن و کلاسیک پرداختیم. انواع چراغ دیواری چوبی مدرن و کلاسیک محدوده کاربردی وسیعی دارند و در بسیاری از محیط های داخلی و خارجی قابل استفاده هستند. همانطور که در این متن به صورت کامل اشاره شد، نوع کاربری و محل نصب دو فاکتور اصلی ما در انتخاب و خرید چراغ دیواری چوبی مدرن و کلاسیک است. همچنین راهنمای خرید چراغ دیواری چوبی بخشی کاربردی و مهم در این مقاله محسوب می شود و مشتریان با نظر به این قسمت قادر خواهند بود به راحتی محصول مورد نظر خود را برگزینند.

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا