تبلیغات

بهترین طراحی آشپزخانه برای قسمت های مختلف کدام است؟

بهترین طراحی برای آشپزخانه به عامل های مانند کابینت،صفحه کابینت،بین کابینتی،کف آشپزخانه ،سقف و همچنین به دکوراسیون داخلی کلی خانه وابسته می باشد.ما در این مقاله قصد داریم در هر قسمت بهترین متریال و طراحی را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید انتخاب بسیار آسان با توجه به مطالب گفته شده در دکونیوز داشته باشید .همراه ما باشید.

بهترین طراحی کابینت آشپزخانه

یکی از مهم ترین قسمت های که بیشتر از 90 درصد از حجم آشپزخانه را درگیر می کند کابینت آشپزخانه می باشد.همانطور که میدانید کابینت مدل ها و سبک های بسیار متفاوتی دارد که .اگر بخوایم از نظر سبک آن را بررسی کنیم می توان به سه طراحی کلاسیک،نئوکلاسیک،مدرن اشاره کنیم که از مهم ترین مدل ها در کلاسیک می توان به کابینت ممبران و انزو ،برای مدرن هم ملامینه و های گلاس اشاره کرد.برای بدست آوردن بهترین نتیجه برای کابینت ها هم در طراحی و هم در رنگ بهتر است به دکوراسیون کلی خانه توجه داشته باشیم.چرا به موضوع دکوراسیون کلی خانه اشاره می کنیم؟دلیل بسیار واضح دارد با توجه به این که دیگر آشپزخانه بخش مهمی از دکوراسیون حال و پذیرایی شده است و دید کاملی از آن بخش دارد بهتر است هماهنگی خوبی داشته باشد تا بتوانید به یک نتیحه مثبت در طراحی آَپزخانه خود داشته باشید.

بهترین طراحی صفحه کابینت برای آشپزخانه

دیگر مورد مهم در طراحی آشپزخانه صفحه کابینت می باشد.صفحه کابینت به مانند یک انگشتر در دست شما می تواند در آشپزخانه شما درخشان باشد.از بهترین متریال های که می توانید برای آشپزخانه خود بکار ببرید می توان به کوارتز ،کورین،مارمونایت،اس پی ال ،سرامیک و سنگ طبیعی اشاره کرد که در این بین بیشتر انتخاب ها را به علت داشتن استاندارد های مناسب به ترتیب سنگ طبیعی،کوارتز،سرامیک و کورین در اختیار دارند.به نظر شما مهم ترین ویژگی این صفحه کابینت چه می باشد؟مقاومت در برابر آب و لک،دوام مناسب در برابر خط و خش،ابزار خور بودن،مقاومت در برابر گرما و شوک حراراتی از جمله مهم ترین مواردی می باشد که زمانی که یک صفحه پیشخان برای آشپزخانه خود انتخاب می کنید توجه داشته باشید.

بهترین طراحی برای بین کابینتی

یکی دیگر از مواردی که توجه بسیاری را به خود جذب می کند بین کابینتی است که با توجه به معماری های امروزی وابستگی بسیار زیادی به صفحه کابینت دارد.اما مهم ترین ویژگی های یک بین کابینتی چه می باشد؟ مقاومت بالا در برابر گرما و رطوبت که در گذشت زمان سبب تغییر رنگ و همچنین تغییر حالت نشود.از بهتری متریال های که می توانید استفاده کنید می توان به شیت های پی وی سی سه میلی متر،صفحات مارمونایت و اس پی ال سه میلی متر و …. اشاره کرد.اما از نظر طراحان بهتری انتخاب برای شما انتخاب یک صفحه بوک مچ می باشد.

بهترین طراحی آشپزخانه برای قسمت های مختلف کدام است؟

چرا صفحات بوک مچ بهترین انتخاب برای بین کابینتی می باشد؟

مهم ترین نکته در بوک مچ این می باشد که صفحه کابینت شما با بین کابینتی شما به مانند یک پازل به یکدیگر وصل می شود به عنوان مثال تمامی رگه های که در انتهای صفحه کابینت نزدیک به دیوار قرار دارد از طرق بین کابینتی ادامه پیدا می کند و زیبایی آشپزخانه شما چندین برابر می کند.

انتخاب بهترین نورپردازی برای آشپزخانه

دیگر شاخصه مهم در آشپزخانه نور می باشد .اگر آشپزخانه شما دارای نور طبیعی کافی بود که بهترین اتفاق برای آشپزخانه شما افتاده اگر به شکل نمی باشد بهتر است حتما از نور های مصنوعی برای زیباتر دید شدن استفاده کنید.از مناسب ترین انتخاب می شود ب نور های خطی در زیر یونیت های هوایی و زمینی و در صورت نیاز میتوان در زیر ابزار صفحه کابینت نیز اشاره کرده.

بهترین انتخاب برای کف آشپزخانه

از بهترین متریال های که میتوانید برای کف آشپزخانه خود مورد استفاده قرار دهید از سرامیک های طول 70 الی 80 سانتی متر و پارکت می باشد که می توانید مورد استفاده قرار دهد.

بهتری انتخاب برای سقف آشپزخانه

از بهترین انتخاب ها برای سقف آشپزخانه آسمان مجازی و کناف در کنار نور پردازی مناسب می باشد.

بهترین طراحی آشپزخانه برای قسمت های مختلف کدام است؟

بهترین روش برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه

راحت ترین و بهترین روش برای طراحی برای هر شخص استفاده از یک مداد و کاغذ می باشد .به راحتی میتوانید سبک و مدلی که در نظر دارید بر روی کاغذ پیاده کنید و جایگاه تمامی وسایل خود را مشخص کنید و پس از آن با یک طراح یا معمار مشورت کنید و طراحی خود را به صورت سه بعدی پیدا کنید و پس از آن می توایند به راحتی رنگ مورد نظر خود را نیز پیدا کنید.

البته در صورت نیاز و نداشتن زمان می توانید به وب سایت پنجدری مراجعه کنید در این وب سایت به صورت تخصصی اجرا و خدمات دکوراسیون داخلی با افراد متخصص انجام می شود و می توانید به نتیجه ایده آل خود برسید.

آدرس وبسایت:

https://panjdarii.ir/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا