تبلیغات

انواع شیر ظرفشویی قهرمان و معرفی بهترین مدل ها

برند قهرمان اگر مورد اعتماد ترین برند در حوزه شیرالات نباشد، حتما یکی از مورد اعتماد ترین برندها در بین مردم شناخته میشود.
اما ممکن است خرید شیر ظرفشویی در انواع مختلفی که توسط این شرکت تولید شده، کار سختی در میان خریداران به حساب بیاید.
تلاش این مقاله برای دسته بندی انواع مختلف شیر ظرفشویی اعم از شیر دو منظوره(تصفیه) یا شیر ظرفشویی شاوری (فنردار) و شیر ظرفشویی ساده، در کنار معرفی محصولات قهرمان در هر دسته بندی میباشد. تا در نتیجه شما انتخابی درست بر اساس نیازتان از برند شیرالات قهرمان داشته باشید.

شیرآلات قهرمان

قبل از اینکه به سراغ معرفی شیرظرفشویی قهرمان برویم، چند نکته را لازم است با شما در میان بگذاریم تا از بازگو کردن این نکات در معرفی هر سری از شیرالات قهرمان خودداری کرده باشیم.
نکات ذکر شده در پایین استاندارد های حداقلی و رعایت شده در تمامی سری شیرالات قهرمان میباشد.

  • بدنه از الیاژ برنج میباشد.
  • تمامی کارتریج ها اسپانیایی میباشد.
  • شلنگ های مورد استفاده ساخت کشور المان میباشد.
  • همه شیرالات دارای 5 سال ضمانت شرکت قهرمان میباشد.
  • ابکاری تمامی شیرالات با درجه میکرون بالا و نهایت کیفیت عرضه میشود.
  • تمامی سری محصولات معرفی شده دارای ست کامل(شیر روشویی،ظرفشویی،آفتابه و حمام) میباشند
  • دارای استاندارد اروپا و ایران
  • دارای گواهی ایزو ۹۰۰۱

شیر ظرفشویی دومنظوره یا تصفیه قهرمان

شیرالات دو منظوره یا تصفیه، دارای دو خروجی آب میباشند.
در مناطقی که آب شهری با کیفیتی وجود ندارد، استفاده از تصفیه آب ضروری میشود. شیرالات دومنظوره قهرمان دارای دو خروجی مجزا میباشند که آب شهری را از خروجی بالاتر خارج کرده و برای شستشوی ظروف استفاده میشود، و در خروجی پایین خروجی آب تصفیه شده و آشامیدنی وجود دارد.
قیمت این نوع شیرالات معمولا به دلیل ظرافت در تکنولوژی ساخت، در قسمت گران ترین شیرالات هر برند قرار میگیرند.
ما در ادامه به معرفی دو مدل از شیرالات دومنظوره یا دوکاره قهرمان به نام های تتراس و آنتیک خواهیم پرداخت.

شیر ظرفشویی دومنظوره یا تصفیه قهرمان

شیر ظرفشویی دومنظوره قهرمان مدل آنتیک

شیر ظرفشویی دو منظوره قهرمان مدل انتیک جزء محصولات گران قیمت و لوکس قهرمان به شمار می اید. مدل انتیک با پیروی از اسم خاص خود، دارای طراحی به سبک کلاسیک و نفیس بوده و توانایی هماهنگی با معماری مدرن را دارد و نمایی خاص و لوکس به خانه شما میدهد.
این شیر جزء گران ترین شیرظرفشویی قهرمان به حساب می آید و در رنگ هایی طلایی براق، طلایی مات و کروم براق نیز موجود میباشد.

ست شیرالات قهرمان مدل تتراس

دیگر شیر ظرفشویی دومنظوره قهرمان مدل تتراس میباشد که قیمت مقرون به صرفه تری را به نسبت سری انتیک دارا میباشد.
این مدل که از طراحی مینیمال بهره برده، فقط در رنگ کروم براق تولید شده و یک شیر آب دومنظوره کاربردی برای افرادی که نیازمند شیر تصفیه در سینک خود هستند میباشد.

شیر ظرفشویی شاوری یا شلنگدار قهرمان

شیر شاوری یا متحرک و همچنین به عبارت دیگر شیر ظرفشویی شلنگدار، به طراحی از شیرالات ظرفشویی گفته میشود که بخش ابریز آن دارای شلنگی میباشد که قابلیت جا به جایی در قسمت های مختلف سینک را برای شما فراهم میکند.
این نوع شیر ظرفشویی معمولا برای سینک های کوچکی طراحی شده است که فضای کمتری داشته و جابه جایی ، پر کردن وشستن قابلمه، میوه و سبزیجات کار سختی به حساب می اید. همچینین به کمک این شیرالات میتوان به راحتی تمامی قسمت های سینک را شسته و از پاشیدن آب به اطراف جلوگیری کرد.
شرکت قهرمان دارای چندین مدل متفاوت از شیرالات شاوری میباشد که ما سه سری از محبوب ترین این شیرالات را برای شما فراهم اورده ایم.

شیر ظرفشویی شاوری یا شلنگدار قهرمان

شیر ظرفشویی شاوری قهرمان مدل ارس

شیر ظرفشویی مدل ارس طلایی، یکی از لوکس ترین و گرانترین سری های شیرالات قهرمان به حساب می اید که دارای طراحی خاص ما بین مدرن و کلاسیک میباشد و توانایی چرخش 360 درجه را داراست.
شیر ظرفشویی این شیرالات معمولا به اسم فنری شناخته میشود و لازم به ذکر است که شیرالات فنری چه از لحاظ ظاهر و چه کاربرد، شباهت زیادی به شلنگ شاوری دارند و در زیرمجموعه این محصولات تعریف میشوند.
لازم به ذکر است که این سری از شیرالات قهرمان در دو رنگ طلایی و کروم قابل خریداری میباشند.

شیر ظرفشویی شلنگدار قهرمان مدل سبلان

شیر ظرفشویی شاوری یا متحرک قهرمان مدل سبلان، جزء محصولات میان رده و پرفروش به شمار می اید. سر شیر دو حالته ،شیلنگ فلزی بلند و استفاده از قطعات با کیفیت از مزایای این محصول میباشد.

شیر ظرفشویی شاوری قهرمان مدل تتراس

در مورد طراحی مدل تتراس در بخش شیر های دو منظوره خواندید. این مدل دارای شیر ظرفشویی شلنگدار نیز میباشد که جز محصولات مقرون به صرفه و بسیار با کیفیت قهرمان به حساب می اید که انتخابی مناسب برای افرادی با بودجه اقتصادی تر میباشد.

شیر ظرفشویی ساده قهرمان

شیرالات ساده و دیواری جز شیرالاتی میباشد که به احتمال زیاد در جاهای مختلفی آنها را دیده اید و با آنها آشنا هستید.
تنوع محصول در این سری از شیرالات قهرمان بسیار بالا بوده که شما میتوانید با مراجعه به سایت ماوی هام تمامی این مدل ها را مشاهده کرده و اقدام به خرید شیرالات اینترنتی کنید.
ما در اینجا سه مدل از محبوب ترین و پرفروش ترین این شیرالات را برای شما معرفی کرده ایم.

شیر ظرفشویی قهرمان مدل موج

شیر ظرفشویی قهرمان مدل موج، جزء محصولات میان رده رو بالا قهرمان به حساب می آید. همانطور که از نام این محصول پیداست، طراحی این محصول به شکل موج بوده که نمایی جذاب به این محصولات بخشیده.
این شیر ظرفشویی که جزء شیرالات گران و ساده قهرمان به شمار می اید، توانایی چرخش 360 درجه را داشته و علم آن به صورت ریختگی میباشد که دلیل سنگین بودن این مدل شیرالات میباشد.
لازم به ذکر است این محصول تنها در رنگ کروم موجود میباشد.

شیر ظرفشویی قهرمان مدل موج

شیر ظرفشویی قهرمان مدل آلمانی

شیر ظرفشویی آلمانی قهرمان همانگونه که از نام آن پیداست، طرحی از شیرآلات گروهه المان میباشد و از قطعات با کیفیت آلمانی بهره میبرد. طراحی ظریف این شیر شباهت زیادی با مدل ایتالیایی قهرمان دارد، این شیر در رده قیمت های متوسط شیرآلات تولیدی کارخانه جات قهرمان قرار دارد. و با توجه به قیمت کمتر آن نسبت به نمونه خارجی خود، از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

خرید اینترنتی شیرظرفشویی قهرمان

در خرید شیرالات از وبسایت هایی که دارای نمایندگی شیرالات قهرمان میباشند خریداری کنید تا ضمانت 5 سال محصولات و 35 سال خدمات پس از فروش این شرکت معتبر بهره مند شوید. همچنین برای اطمینان حاصل کردن از سلامت خرید خود، ای نماد سایت مورد نظر را چک کنید. که بهترین این وبسایت ها در حوزه شیرالات بهداشتی وبسایت دیجی کالا و ماوی هام میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا