مبلمان و سرویس چوب

کوسن برای مبل طوسی روشن و تیره (70 مدل و رنگ)

در انتخاب کوسن برای مبل طوسی خیالتان راحت باشد زیرا این رنگ خنثی، در کنار رنگ های زیادی جلوه دارد و به راحتی ست میشود. تنها چیزی که باید به آن توجه کنید میزان تیرگی مبل ها می باشد. اگر می خواهید در دیگر قسمت های منزل از رنگ های تیره استفاده زیادی داشته باشید، کوسن ها را از رنگ های روشن تر انتخاب کنید تا از دلگیری فضا جلوگیری کرده و به محیط آرامش بدهید. با انتخاب رنگ های متضاد و یا کوسن های براق مبل ها را به نقطه ای کانونی تبدیل کنید. خاکستری طیف های مختلفی دارد که ممکن است به سفید نزدیک باشد یا کمی به سمت سبز و یا آبی متمایل شود، شناخت این طیف اولین قدم برای یک انتخاب درست است. در ادامه به انواع کوسن برای مبل طوسی تیره، روشن و راحتی و سلطنتی اشاره خواهیم داشت. علاوه براین، عکس های متنوع از بهترین رنگ و ست مبل خاکستری با کوسن آبی، رنگی صورتی، زرد و غیره را ارائه می دهیم،

انتخاب کوسن برای مبل طوسی

کوسن ها بهترین گزینه هستند برای اینکه به اتاق خود رنگ و احساسی را القا کنید. شما میتوانید با انتخاب رنگ های شاد فضایی پر انرژی بوجود بیاورید یا با رنگ های دیگر آرامش، گرمی، صمیمیت و… را به اتاق و منزلتان بیفزایید. میزان بافت و نرم و ملیح بودن کوسن ها نیز در کنار رنگ از اصول مهم انتخاب می باشند.

جنس و مدل کوسن برای مبل طوسی

کوسن ها را از پارچه های نرم و لطیف انتخاب کنید. از قرار دادن چند جنس متفاوت در کنار یکدیگر ترسی نداشته باشید، این انتخاب هنرمندی و خلاقیت شما را نشان می دهد. مدل کوسن مبل طوسی راحتی بهتر است بزرگ باشد و شکل هندسی آن به سلیقه خودتان بستگی دارد. برای مبل سلطنتی طوسی کوسن گرد مناسب است زیرا به شکل مبل ها انعطاف می دهد.

کوسن مخمل برای مبل های خاکستری

کوسن های مخمل مات می توانند فضایی مجلل را در منزل شما بوجود آورند. کوسن هایی با رنگ های خاکستری تیره و روشن مخملی یک انتخاب فوق العاده برای کسانی است که رنگ های خنثی را در اولویت قرار می دهند. این انتخاب فضای هنری به منزل داده و آرامشی عمیق را در آن جاری می کند. در کنار این پالت خاکستری از سبزهای تیره غافل نشوید و ترکیبی خلاقانه بوجود آورید.

بهترین رنگ کوسن برای مبل طوسی

اگر به دنبال این هستید که برای مبل طوسی چه کوسنی خوبه و چطور میشود این دو را با هم ست کرد، شک نکنید که موارد زیر نتیجه فوق العاده ای برایتان دارند:

کوسن برای مبل طوسی آبی

کوسن های فیروزه ای در کنار مبل طوسی آبی، ساحل اقیانوس و آرامش آن را به منزل شما وارد خواهد کرد. اگر به دنبال آرامش بعد از یک روز کاری هستید این ایده ی زیبا بهترین انتخاب برای شما می باشد.

کوسن برای مبل طوسی آبی

کوسن برای تخت خواب چی خوبه؟

کوسن برای مبل طوسی پررنگ

اگر می خواهید فضایی مجلل در منزلتان داشته باشید، کوسن بنفش را برای مبل خاکستری پررنگ انتخاب کنید. رنگ بنفش جذابیت و مدرنیته را تداعی کرده و در کنار اکسسوری های بلوری زیبایی چندین برابر به محیط می دهد.

کوسن برای مبل طوسی پررنگ

کوسن رنگی برای مبل طوسی

برای ساختن یک فضای شاد می توان از کوسن رنگی برای مبل طوسی استفاده کرد. رنگ های آبی، بنفش، لیمویی، سرخابی، نارنجی و سبز را در کنار یکدیگر قرار دهید و از زیبایی آن لذت ببرید.

کوسن رنگی برای مبل طوسی

کوسن چرم

کوسن های چرم در کنار مبلمان طوسی فضای لاکچری به محیط منزل داده و از لحاظ جنس نیز بسیار مناسب می باشند، زیرا در شستشو و استفاده دوام بیشتری دارند.

کوسن چرم برای مبل خاکستری

مبل طوسی با کوسن زرد

کوسن زرد برای مبل خاکستری یک انتخاب عالی و جسورانه می باشد. این انتخاب فضای منزل را سرشار از نور و انرژی و نشاط می کند. حالا احساس می کنید که در یک مزرعه ی آفتابگردان در مقابل نور خورشید استراحت می کنید. کوسن ها می توانند به طور کامل زرد باشند یا ترکیبی از زرد و خاکستری، زرد و سفید و زرد و نارنجی انتخاب شوند. تمام این رنگ بندی ها را به تنهایی و در کنار یکدیگر نیز می توانید قرار دهید، مثلا دو کوسن زرد در کنار یک کوسن زرد و سفید راه راه و… این ترکیب بستگی به سلیقه ی شما دارد.

مبل طوسی با کوسن زرد

رنگ کوسن برای مبل طوسی روشن

مبل طوسی روشن با کوسن سفید فضایی ساده و آرام را بوجود می آورد. اگر می خواهید رنگ خنثی مبلمان دست کاری نشود، می توانید از رنگ سفید بهره کافی ببرید. کوسن هایی با جنس های مختلف پشمی، خز و بافت سفید رنگ را در کنار یکدیگر قرار داده و فضایی مینیمال و هنری در منزلتان بوجود آورید.

رنگ کوسن برای مبل طوسی رنگ روشن
رنگ کوسن برای مبل طوسی روشن

کوسن برای مبل طوسی تیره

کوسن سبز برای مبل طوسی تیره می تواند مانند یک نگین زمرد درخشان باشد. سبز به عنوان رنگی از عناصر طبیعت زندگی و انرژی را به محیط می دهد، آرامش رنگ خاکستری را حفظ کرده و به آن شادی را نیز تزریق می کند.

کوسن برای مبل طوسی تیره
کوسن برای مبل طوسی تیره

کوسن قرمز برای مبل طوسی

کوسن قرمز در کنار مبل طوسی روشن فضایی لوکس و رمانتیک را بوجود می آورد. رنگ قرمز با شور و هیجانی که به محیط می دهد، فضای بی روح خاکستری را متعادل کرده و تحرک را به محیط می افزاید.

کوسن قرمز برای مبل طوسی
کوسن قرمز برای مبل خاکستری

مبل طوسی با کوسن صورتی

کوسن های صورتی بر روی مبل های طوسی یکی دیگر از انتخاب هایتان باشد. با استفاده از این ترکیب آرامش خاکستری را در محیط حفظ کرده و از کسالت بار بودن آن جلوگیری می کنید. رنگ صورتی نشاط و عشق را به فضا القا می کند.

مبل طوسی با کوسن صورتی
مبل خاکستری با کوسن صورتی

کوسن سیاه سفید برای مبل طوسی

برای مبل های خاکستری، کوسن هایی با طرح های هندسی و رنگ های سیاه و سفید منزل را مدرنیته نشان می دهد. اگر از طرفداران این سبک هستید از ترکیب این دو رنگ بر روی مبل های طوسی استفاده کرده و فضایی مدرن و هنرمندانه طراحی کنید. اگر به دنبال سبک مینیمال هستید کوسن های سفید و سیاه بدون طرح را در کنار یکدیگر قرار داده و توجه داشته باشید که تعداد کم و در اندازه های یکسان انتخاب کنید.

کوسن سیاه سفید برای مبل طوسی

مبل طوسی با کوسن طلایی

مبل خاکستری و کسالت آور را با کوسن های طلایی زنده کنید. برای داشتن یک فضای درخشان و گرم از خاصیت رنگ طلایی استفاده کنید. در کنار این مبل طوسی و کوسن طلایی، اکسسوری های طلایی و برنجی به کار ببرید تا خانه ای درخشان و خاص داشته باشید.

مبل طوسی با کوسن طلایی

کوسن قهوه ای با مبلمان طوسی

کوسن های قهوه ای با مبل های خاکستری متناسب با سبک های مدرن و سنتی می باشد. این ترکیب رنگ انرژی محیط را متعادل کرده و فضایی لوکس به منزل هدیه می دهد. رنگ قهوه ای با تن های مختلف را می توان برای مبل های طوسی تیره و روشن استفاده کرد.

کوسن قهوه ای با مبلمان طوسی

منظره ای پاییزی با کوسن نارنجی

برای اینکه یک کنتراست عالی و هیجانی را به اتاق تزریق کنید، کوسن نارنجی برای مبل خاکستری یک انتخاب درست خواهد بود. این فضای پاییزی، شادابی باغ های نارنج را به محیط القا می کند.

کوسن نارنجی با مبل طوسی

کوسن خردلی

کوسن خردلی در کنار مبل طوسی تضادی هنرمندانه است. انتخاب کوسن های خردلی به شکل گرد باعث می شود این قسمت از اتاقتان حسی پاییزی به خود بگیرد.

کوسن خردلی با مبل خاکستری

کوسن سرمه ای

اگر تصمیم دارید از کوسن های سرمه ای برای مبل های خاکستری استفاده کنید، از پارچه های براق غافل نشوید. لابه لای کوسن های سورمه ای از زرق و برق کوسن های نقره ای استفاده کرده و فضایی لوکس و لاکچری را ایجاد کنید.

کوسن سرمه ای با مبل خاکستری

کوسن خاکستری

کوسن خاکستری تیره برای مبل طوسی رنگ روشن و بالعکس فضایی سرشار از آرامش خواهد ساخت. اگر نمی خواهید مبل ها نقطه کانونی منزل شما باشند و دیده شدن مابقی دکوراسیون برایتان مهم است کوسن ها را همرنگ مبلمان انتخاب کنید.

کوسن خاکستری با مبل طوسی

مبل طوسی با کوسن زرشکی

مبل طوسی با کوسن زرشکی نتیجه ی یک خلاقیت و جسارت خواهد بود. رنگ زرشکی جذابیت بنفش و درخشندگی قرمز را در خود دارد و فضایی رمانتیک و لاکچری را بوجود آورده که در عین حال هیجانی زیبا در آن جاری است.

مبل طوسی با کوسن زرشکی

مدل کوسن برای مبل طوسی رنگ

کوسن برای مبل خاکستری تیره
کوسن برای مبل خاکستری
کوسن رنگ روشن برای مبل خاکستری
کوسن برای مبلمان طوسی
کوسن زرد برای مبلمان طوسی
مدل کوسن مبل خاکستری
رنگ کوسن برای مبل طوسی تیره
رنگ کوسن برای مبل طوسی روشن
انواع کوسن برای مبل طوسی
رنگ قهوه ای برای کوسن مبل خاکستری
کوسن ساده برای مبل خاکستری
رنگ کوسن مبل روشن خاکستری
انواع کوسن برای مبلمان خاکستری
 برای مبل طوسی چه کوسنی مناسب است
کوسن نارنجی مبل خاکستری تیره
کوسن آبی مبل طوسی
کوسن رنگی طرح دار برای مبل خاکستری
عکس کوسن مبل طوسی تیره
کوسن خاکستری صورتی
انواع کوسن مبل خاکستری جدید
کوسن آبی مبل خاکستری تیره رنگ
کوسن برای مبل طوسی رنگ
کوسن مبل طوسی چه رنگی باشه
برای مبل طوسی چه رنگ کوسن خوبه
برای مبل طوسی چه رنگ کوسن خوبه
چه رنگ کوسن برای مبل طوسی
رنگ مناسب کوسن برای مبل طوسی
رنگ مناسب کوسن برای مبل طوسی
کوسن مبل راحتی طوسی
کوسن مبل راحتی طوسی
کوسن زرد مبل راحتی طوسی
کوسن سفید مبل راحتی طوسی
کوسن برای مبل راحتی طوسی
کوسن مبل راحتی طوسی تیره

نوشته های مشابه

‫13 نظرها

  1. برای خرید مبل طوسی دو دل بودم ولی الان با دیدن این ایده های کوسن و دکوراسیون خیالم راحت شد که قطعا بخرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا