تبلیغات

انواع دستگیره کابینت به همراه معرفی ویژگی های مهم آن ها

دستگیره های جدید کابینت راهی عالی برای تازه سازی آشپزخانه و محل زندگی شما هستند. دستگیره های کابینت دارای تنوع بسیار زیادی در اشکال ، سبک ها و تزئینات هستند ، به این معنی که می توانید چیزی را پیدا کنید که به طور کامل دکوراسیون موجود شما را تکمیل کند. با استفاده از این نکات، می توانید ظاهر فضای خانه یا محل‌کار خود را دگرگون کنید.

انواع دستگیره کابینت

دستگیره کابینت

فضای خود را با دستگیره های کابینت که دارای سبک ها و شکل‌های مختلفی هستند، دگرگون کنید. این سبک ها شامل:
 دستگیره کابینت تکپیچ: این دستگیره هاکه به دستگیره های دکمه ای یا قارچی شکل نیز معروف هستند دارای دسته بزرگتر با پایه کوچکتر هستند. دستگیره های تکپیچ برای ایجاد ظاهری مینیمالیستی ایده آل است.
دستگیره کابینت مدرن دو پیچ: همانطور که از نامش مشخص است، این دستگیره ها دارای محل اتصالی هستند که به وسیله‌ای دو عدد پیچ دستگیره به کابینت ها کمد ها متصل می‌شون. آنها مدرن و شیک هستند و مکمل کاملی برای کابینت هایی هستند که با رنگ های جسورانه و هیجان انگیز رنگ آمیزی شده اند. برای سبک های مدرن و نئوکلاسیک بسیار مناسب هستند.
دستگیره کابینت کلاسیک: این دستگیره ها که معمولا دارای اندازه های کوچک و مینیمال هستند برای سبک های طراحی کلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیرند. دستگیره های سبک کلاسیک دارای طراحی های آنتیک و قدیمی هستند.
دستگیره حلقه‌ای و آویز: دستگیره های آویز که به وسیله یک پیچ به سطح مورد نظر وصل می‌شوند، دارای طراجی های لوکس و زیبا هستند، و در مدل های حلقه ای و آویز کریستالی در فروشگاه بارتو موجود هستند.
دستگیره های کابینت میله ای: دستگیره های میله‌ای که دارای عرض بسیار کوچکی هستند برای طراحی های مینیمال بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند، این دستگیره ها اغلب دارای دو پایه بسیار شیک هستند.
دستگیره توکار: دستگیره های توکار کابینت و کمد دارای طرح های متفاوتی هستند ولی اغلب به صورت گرد، مربع و یا مستطیل در سبک های کلاسیک و مدرن تولید می‌شوند این دستگیره ها معمولا برای کابینت ها کمد دیواری های ریلی مناسب هستند.
دستگیره کابینت مخفی: دستگیره مخفی کابینت که اعلب به صورت دستگیره کابینت شاخه ای شناخته می شوند، سبک دیگری از دستگیره های کابینتی هستند که به صورت متری و شاخه‌ای تولید می‌شوند. این دستگیره ها اغلب برای کشو های کابینتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دستگیره کابینت کلاسیک

دستگیره کابینت کلاسیک

دستگیره کابینت های کلاسیک و آنتیک قدیمی برای طراحی کلاسیک و نئوکلاسیک در مدل ها و طرح های مختلف،مناسب هر سلیقه ای برای استفاده راحت تر و کاربردی تر ساخته شده اند.
در طراحی و ساخت هر نوع مبلمان اعم از کابینت ، کمد، کمد دیواری، کشو، بوفه و… از یراق آلات مختلفی استفاده می شود، یکی از این یراق آلات، دستگیره های کابینتی و کمدی می باشد، که از آنها برای راحتی استفاده از مبلمان بهره می بریم.افرادی که در دنیای مدرن امروزی، شیفته دوران گذشته می باشند، استفاده از دستگیره های قدیمی وآنتیک را بر مدل های مدرن و امروزی ترجیح می دهند. این دستگیره های کلاسیک از مواد بسیار مرغوب و با دوام ساخته شده است که می توان سالهای سال از آنها استفاده نمود.این دستگیره کابینت ها با توجه به طراحی های کلاسیک و آنتیک خود فضایی بسیار زیبا و یک پارچه در منزل شما ایجاد می کنند و با توجه به هرنوع طراحی، دستگیره کلاسیک و ممبران مناسب در فروشگاه دستگیره بارتو موجود می باشد.دستگیره های کلاسیک که بیشتر برای کابینت ترجیح داده می شوند ولی برای استفاده انواع دستگیره مبلمان همچون دستگیره کمد دیواری،دستگیره کنسول،دستگیره بوفه، دستگیره تخت، دستگیره جاکفشی و دستگیره دراور اسفاده کرد.در هرگوشه از منزل یا محل کار خود مانند اتاق نشیمن، سالن پزیرایی و یا آشپزخانه می توانید با استفاده از این دستگیره ها با ظاهر کلاسیک و شیک که با مواد بسیار مرغوب ساخته شده اند زیبایی خاصی به منزل و محل کار خود ببخشید. در انتخاب دستگیره کلاسیک کابینت دو کمد 3 نکته اساسی وجود دارد که در هنگام خرید دستگیره برای محل کار یا خانه خود باید به آن ها توجه داشته باشید. این نکات شامل کاربردی بودن، با دوام بودن و شیک بودن است. به این ترتیب شما یک دستگیره میخواهید که با مبلمان منزل شما سازگار باشد در هنگام استفاده بسیار راحت و کاربردی باشد و همچنین می توانید بدون خراب شدن مدت زیادی از آن ها استفاده نمایید. با توجه به این نکات و ویژگی ها ما مجموعه ای از برترین دستگیره های کلاسیک کابینت و کمد را با قیمت مناسب برای شما ارائه کرده ایم.

دستگیره کابینت نئوکلاسیک

دستگیره مناسب برای این نوع کابینت ها بیشتر سبک کلاسیک را شامل می شوند، اگر قصد خرید دستگیره کابینت نئوکلاسیک را دارید باید با توجه به استایل کلی کابینت‌های خود اقدام به خرید کنید که برای این منظور میتوانید از بخش راهنمای انتخاب دستگیره برای تصمیم گیری درست اقدام نمایید.

دستگیره کابینت کلاسیک طلایی

دستگیره های کلاسیک طلایی رنگ موجود در فروشگاه یراق آلات کابینت بارتو به دو روش الکتروفورتیک و پی وی دی (pvd) آبکاری شده اند که آبکاری pvd مقاومت بالاتری در مقابل ضربه را داراست.

دستگیره کابینت تک پیچ

دستگیره کابینت تک پیچ طلایی و مشکی که جز پرطرفدارن نوع دستگیره های تکپیچ کابینتی می باشند.این مدل دستگیره به غیر رنگ طلایی و مشکی در رنگ ها و مدل های مختلفی نیز تولید و عرضه می شوند، که با توجه به نوع مبلمان و منزل و چیدمان آن می توان از از طرح ها و مدل های مختلف در دیزاین خود استفاده کنید
بسته به نوع آلیاژ تولیدی، رنگ، و اندازه دستگیره متغییر می باشد.
دستگیره های دکمه ای و دستگیره کابینت تکپیچ  به عنوان محصولی که می تواند در انواع درب های کابینت و کمد مورد استفاده قرار گیرد به مشتریان ارائه می شود.

دستگیره کابینت تک پیچ طلایی

رنگ طلایی یکی از رنگ های پرطرفدار در صنعت یراق آلات کابینت و دستگیره کابینت می‌باشد و با کد رنگی #FFD700 شناخته می‌شود.
دستگیره کابینت تک پیچ طلایی موجود در فروشگاه بارتو به دو روش PVD و الکتروفورتیک آبکاری شده اند، آبکاری PVD دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه و خش می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا