طراحی دکوراسیون اتاق کودکطراحی دکوراسیون داخلی

30 مدل اتاق کودک طوسی سفید + ایده تم خاکستری سفید اتاق نوزاد

اتاق کودک طوسی سفید از جمله انتخاب های مناسب برای دختر و پسر بوده و باعث میشود فضایی روشن و بزرگتر داشته باشید. استفاده از این ترکیب رنگ برای گروه های سنی نوزاد و کودک و حتی بزرگسالان در چند سال اخیر با استقبال زیادی مواجه شده است. مجله طراحی دکوراسیون اتاق کودک دکونیوز در ادامه جدیدترین مدل های اتاق نوزاد و کودک تم خاکستری سفید را به همراه عکس های متنوع ارائه خواهد داد.

اتاق نوزاد طوسی سفید

چرا اتاق کودک طوسی سفید را انتخاب کنیم؟

در انتخاب رنگ مناسب اتاق کودک لازم است به شرایط روحی و احساسات، میزان نور طبیعی در محیط و همچنین بزرگ یا کوچک بودن فضا توجه شود. ترکیب طوسی و سفید به چند دلیل می تواند انتخاب خوبی برای اتاق نوزاد و کودک به شمار رود؛ سفید رنگ پاکی و آرامش بوده و خاکستری رنگ خنثی و پایه می باشد. به همین دلیل استفاده از این دو در کنار هم می تواند فضایی بسیار آرام را برای زندگی نوزاد و کودکتان به همراه داشته باشد.

اتاق کودک خاکستری سفید

از دیگر دلایلی که می توان سفید خاکستری را برای اتاق کودک و نوزادان انتخاب کرد، عدم تعلق به جنسیت خاص می باشد. به عبارت دیگر، از این ترکیب رنگ می توان برای اتاق دخترانه و پسرانه استفاده کرد و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

  دکوراسیون اتاق کودک بدون تخت؛ 30 ایده شیک و جدید

عکس اتاق کودک سفید طوسی

البته به این نکته توجه داشته باشید که طوسی و سفید در کنار هم اگر به مقدار زیاد استفاده شوند، به مرور ذهن را خسته و انرژی را کم می کند. به همین دلیل بهتر است از سایر رنگ ها از قبیل صورتی، زرد و ابی، قهوه ای و غیره بر حسب شرایط و سبک چیدمان در اتاق استفاده کنید.

اتاق طوسی سفید کودکانه

خاکستری سفید برای اتاق کوچک کودک

از مهم ترین ویژگی های طوسی و سفید، روشن تر شدن فضا می باشد و به همین دلیل می توان از آن برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق های کوچک استفاده کرد. اگر اتاق کودکتان فاقد پنجره می باشد یا نور طبیعی به خوبی وارد آن نمیشود، بهتر است از رنگ های روشن برای دیوار و سایر وسایل موجود در محیط استفاده کنید. سفید به خوبی نور را بازتاب میدهد و باعث میشود تا فضا بزرگ و روشن تر جلوه کند. علاوه براین، خاکستری روشن نیز می تواند فضا را منظم تر و روشن تر نشان دهد؛ به همین دلیل می توانند ترکیبی فوق العاده زیبا برای اتاق بچه ها به شمار روند.

مدل اتاق نوزاد و کودک طوسی سفید برای اتاق های کوچک را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

مدل اتاق نوزاد طوسی سفید

اتاق نوزاد طوسی سفید کوچک

اتاق کوچک کودک خاکستری سفید

اتاق کوچک بچگانه تم سفید طوسی

اتاق کودک خاکستری سفید بزرگ

اگر اتاق کودک و نوزادتان به مشکل کمبود فضا مواجه نیست، حق انتخاب بالایی برای انتخاب رنگ دارید. به عنوان مثال اتاق کودک طوسی صورتی یا خاکستری و سفید و غیره همگی گزینه های ایده آلی خواهند بود. در ادامه چند عکس اتاق نوزاد و کودک خاکستری سفید را مشاهده می کنید.

  16 تا از بهترین رنگ های مینیمال در دکوراسیون (پالت رنگی مینیمال)

اتاق کودک خاکستری سفید بزرگ

اتاق کودک طوسی سفید بزرگ

اتاق کودک تم طوسی سفید بزرگ

اتاق کودک طوسی سفید دخترانه

سفید و خاکستری هر دو در گروه رنگ های خنثی قرار میگیرند و به همین دلیل مختص جنسیت خاصی نیست. از این ترکیب رنگ می توانید برای اتاق دخترانه نوزاد و خردسال و کودک و حتی گروه های سنی بزرگتر نیز استفاده کنید. برای زیباتر شدن محیط بهتر است کمی رنگ های ملایم و گرم نیز برای وسایل تزئینی روی دیوار و غیره استفاده کنید تا با روحیات دخترانه سازگارتر شوند. عکس اتاق کودک دخترانه تم خاکستری سفید در ادامه ارائه شده است.

اتاق کودک طوسی سفید دخترانه

عکس اتاق طوسی سفید دخترانه

اتاق خاکستری سفید پسرانه

مانند اتاق دخترانه، برای پسران در گروه های سنی نوزاد و کودکی نیز می توانید این ترکیب رنگ ها را استفاده کنید. استفاده از کمی رنگ آبی یا رنگ های زرد و ملایم و قهوه ای همگی می توانند اتاقی فوق العاده لوکس و مدرن را برای پسران بوجود بیارید. نمونه ای از ترکیب سفید و طوسی را برای اتاق پسرانه در ادامه می توانید ببینید.

اتاق خاکستری سفید پسرانه

اتاق طوسی سفید آبی پسرانه

مدل اتاق نوزاد و کودک طوسی سفید 2021

اتاق نوزاد تم طوسی سفید

اتاق نوزاد تم خاکستری سفید

ایده طراحی اتاق کودک سفید خاکستری

مدل اتاق خاکستری سفید برای کودک

اتاق شیک طوسی سفید بچگانه

اتاق نوزاد سفید خاکستری مشکی

ایده اتاق بچگانه تم خاکستری سفید

اتاق کودک تم طوسی سفید سبز

اتاق کودک تم طوسی سفید شیک

عکس اتاق سفید خاکستری بچگانه

اتاق نوزاد سفید خاکستری تیره

اتاق کودکانه تم سفید طوسی

اتاق کودکانه تم سفید طوسی لوکس

نوشته های مشابه

‫5 نظرها

  1. سلام
    اتاق کودک سفید قشنگ هست اما تمیز موندنش کار سختیه🤦‍♀️
    مرسی از ایده های قشنگتون

  2. اگه بخوایم کمی رنگ به اتاق طوسی سفید اضافه کنیم مثلا برای پرده و فرش چه رنگ هایی بهتر هستن می خوام کمی از بی روحی دربیاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا