تبلیغات

خرید انواع شیر گازی و نوار تفلون به قیمت عمده

از آن جایی که عدم انتخاب لوله با کیفیت و مناسب ممکن در گذر زمان خسارت های سنگینی را به بار بیاورد پس بهتر در انتخاب لوله با کیفیت و تجهیزات آن نهایت دقت را انجام داده و این محصول را از عرضه کننده مورد اعتماد تهیه نماییم.

خرید لوله و اتصالات به قیمت عمده

به دلیل سهولت استفاده و مزایای بسیار زیادی که شیرگازی دارا می باشد از آن به طور ویژه ای در ساختمان ها و مجتمع های مسکونی و تجاری استفاده می گردد. دسته اهرمی و مجرای کروی شیرگازی باعث شده است تا مایعات و گازها به راحتی بتوانند از این شیر عبور کنند. به این شیرها شیرتوپی، شیر ربع گرد نیز می گویند.
استفاده از لوله و اتصالات با کیفیت می‌تواند تضمین کننده عدم بوجود آمدن خسارت بعد از ساخت و ساز و نیز ایمنی آن باشد. بنابراین اولین قدم در خرید شیر گازی توجه به کیفیت و کارایی محصول می‎‌باشد. اما قدم بعدی انتخاب فروشگاهی معتبر که ارائه دهنده انواع و اقسام محصولات اصل و تضمین شده است تا جنس‌‎های تقلبی نصیبمان نشود. در بازار افراد سودجویی وجود دارد که جنس های عمده را گاه با قیمتی بسیار پایین تر به مصرف کنندگان بدهد و با قیمت پایین قصد فریب مصرف کنندگان را دارد. و کاه از نظر ظاهری شباهت بسیاری بین جنس اصل و تقلبی وجود دارد. پس باید از خرید یا مقایسه جنس ارزان پرهیز کرده و به عرضه کننده مورد اعتماد که سال ها تجربه فعالیت و اصطلاحا اعتبار بازاری داشته باشد، رجوع کنیم.

آشنایی با شیر گازی

شیرهای گازی که با نام‌‎های متفاوتی شناخته می‌شوند به عنوان یک شیر ربع گرد با یک چرخش 90 درجه می‌توانند مسیر را برای خروج سیالات فراهم نمایند. در حقیقت توپی تعبیه شده در داخل این شیر‌‎ها در صورت عمود بودن بر مسیر جریان سبب قطع آن و در صورت تغییر وضعیت دسته شیر گازی می‌توان توپی را از حالت عمود خارج نمود و با ورود سیالات روبه رو شد.

انواع شیر گازی

در انتخاب شیرهای گازی و انجام خریدی موفق می‌بایست به موارد مختلفی اعم از انواع و جنس آن توجه نمود. شیرهای گازی در انواع مختلفی مثل شیرهای گازی کپسولی، شیرهای بالوالو دسته اهرمی، شیر بالوالو دسته خروسکی، شیر بالوالو قفل شونده تقسیم می‌شوند که شیرهای گازی کپسولی بر حسب کارکرد خود و نوع گازی که توسط آن‎‌ها جریان پیدا می‌کند(خنثی یا خورنده) در دو جنس متفاوت برنجی و استیل و در دو صورت چپ گرد و راست گرد تولید می‌شوند. شیرهای کپسولی توسط کشورهای مختلفی و در برندهای متفاوتی از جمله ایران شیر، اتحاد، BBB ایرانی، BBB ژاپنی، شیر کپسول چینی و … در بازار و سایت‌‎های مختلف در سایزهای 2/. تا 48 اینچ موجود می‌باشند و مغازه داران می‌توانند آن‌‎ها را به صورت عمده تهیه فرمایند.

  • شیرگازی 1 اینچ اتحاد؛ این شیر با دارا بودن بدنه برنجی، با کیفیتی بالا در لوله کشی منازل و نیز کارخانه‌‎جات قابل استفاده بوده و دارای نشان استاندارد ایران می‌باشد.
  • شیرهای گازی پلیمری؛ شیرهای گازی پلیمری نسبت به سایر انواع از قیمت مناسب‌‎تری برخوردار بوده و دارای مقاومت خوبی در برابر شرایط آب و هوایی و دمایی مختلف می‌‎باشد. از این شیرهای گازی می‌توانید در آبیاری باغ، تأسیسات آب و فاضلاب، ایستگاه فیلتراسیون آبیاری قطره‎‌ای، واحدهای فرآیندی صنایع مختلف شیمیایی و دارویی استفاده نمایید.

خوب است بدانید که این شیرهای گازی درحالت‌‎های مختلفی چون یک، دو، سه تکه موجود می‌‎باشند. در بین این شیرها، شیرگازی یک تکه به دلیل فضای رزوه‌‎ای کم خود از قیمت بالاتری برخوردار می‎‌باشند. شیرهای دو تکه از روزنه‌‎های بزرگ‎‌تری برخوردار بوده و به سهولت قابل تعمیر می‌‎باشند. در نوع سه تیکه نیز توپی، استم، نشیمن‎‌گاه قادر هستند به راحتی از خطوط لوله حذف شوند.

مزایای شیرهای گازی

شیرهای گازی مزایای بسیار زیادی دارد، قیمت پایین آن نسبت به سایر انواع محصولات مشابه، یکپارچه بودن آن ها، مقاومت بالای آن ها در برابر فشار آب و زنگ زدگی از جمله مزایای به خصوص آن ها در مقایسه با سایر شیرآلات می باشد.

نوار تفلون

لوله کشی از جمله امور اولیه در ساخت و ساز است و از آنجا که ممکن است عدم انتخاب مناسب آن ها بعد از گذشت سال ها ضررهای سنگین به ساختمان بزند باید در انتخاب آن ها دقت ویژه ای کرد. نوار تفلون از جمله سایر تجهیزات مورد نیاز در لوله کشی می باشد که باید در خرید لوله تلفن نیز مانند لوله حساسیت و دقت زیادی به خرج داد.

نوار تفلون ولوزارس

نوار آب بندی یا همان نوار تفلون یکی از لوازم ضروری در تأسیسات مختلفی چون لوله کشی، خطوط انتقال آب و… می‎‌باشد. از این نوارها به منظور آب بندی اتصالات لوله‌‎ها، درزگیری آن‌‎ها استفاده می‌شود. این نوارها از جنس پلی تترا فلوئورواتیلن و با ضخامت بسیار کم حدود 70 تا 100 میکرومترتولید می‌شوند.

انواع مختلف نوار آب بندی

تفلون‌‎های تولیدی توسط کارخانه‌‎جات را می‌توان به دو دسته مایع و نواری تقسیم نمود. در نوع نواری تفلون با رنگ‌‎های مختلفی با درجه کیفیت متفاوتی و نیز در اندازه‌‎های مختلف 5،10،12 متر و در رنگ‌‎های متفاوت صورتی(خمیری) و سفید روبه رو خواهیم بود. از آنجایی که این نوارها نسبت به نوع مایع تفلون از تقاضای بیشتری برخوردار هستند تولیدات آن نسبت به نوع مایع بیشتر می‌‎باشد. نوار تفلون همانند شیر گازی توسط کارخانه‌‎جات متفاوتی در ایران و سایر کشورها تولید می‌شود که از برندهای معروف در این زمینه می‌توان به تولیدات ایرانی، دنا، تاپ، تولیدات چینی سیتکو، دنیکس و … اشاره نمود.

  • نوار آبی دنا؛ این نوارهای تفلون از بهترین کیفیت جهت اتصال لوله بوده و در برابر آب، بخار، روغن و گاز مقاوم می‌باشد.
  • نوار پهن صورتی خمیری 10 متری عرض 19؛ این نوار نیز جهت درزگیری، فلز، لوله کشی مناسب بوده و از کیفیت بالایی نیز برخوردار می‌باشد.

تفلون‎‌های مایع حالت پمادی داشته و برای دور دنده‌‎های رزوه‎‌ای اتصالات دنده‎‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند. با قرار گرفتن تفلون مایع در بین دنده‌‎ها درزهای موجود پر می‌شوند و محصولی آب بندی شده را در اختیار شما قرار می‌دهند. این تفلون‌‎های مایع پس از استفاده می‌توانند طی مدت زمان 20 الی 40 دقیقه سفت شده و مقاومت خوبی در برابر فشارهای حاصل از پمپ آب خانگی، سیستم هیدرولیک و… حاصل نمایند.

مزایای نوار تفلون

مزایای نوار‌‎های تفلون

این نوارها توانایی روان کنندگی اتصالات را داشته و برای بهبود کیفیت و عملکرد اتصالات مختلف به کار می‌رود. قیمت مقرون به صرفه آن و نیز انعطاف پذیری که دارد سبب شده تا به یکی از محصولات کاربردی در زمینه اتصالات تبدیل شود.

بعد از توضیحات داده شده اگر شما هم تمایل به خرید عمده شیرآلات صنعتی با قیمتی منلسب را دارید می‌توانید از محصولات فروشگاه صادقی که اجناس با ضمانت را به صورت عمده و با سود کمتر در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد استفاده نمایید. این فروشگاه دارای نیم قرن تجربه در بازار گلوبندک تهران بوده و نمایندگی چند کارخانه از جمله کارخانه تولیدی نوارهای تفلون دنا، کارخانه اتحاد، تولیدکننده شیر گازی و نیز نمایندگی کارخانه‌های نوین و فیض بخش را بر عهده دارد. جهت ارتباط با این سایت می‌توانید به آدرس valvesrs.com مراجعه فرمایید و بعد از سفارش محصول خود آن را در اسرع وقت و کمتربن زمان ممکن دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا