تبلیغات

درب ضد سرقت در تهران

پایتخت یک کشور به عنوان شهری که نسبت به مابقی استان ها از اهمیت بیشتری برخوردار است، دارای شرایطی خاص است که سبب می‌گردد جدای مسائل شلوغی شهر، افراد زیادی نیز با انواع نژاد در این شهر زندگی، فعالیت و رفت و آمد داشته باشند. ناامنی ها نیز به دسته های گوناگونی تقسیم می‌شوند که یکی از مهمترین آن‌ها ناامنی برای مکان هاییست که افراد در آن زندگی و فعالیت دارند. درب ها نیز از گذشته مانعی مناسب برای ورودی مکان های مختلف بودند و با گذشت زمان درب ضد سرقت در تهران و سایر نقاط کشور رواج یافته است. در ادامه، با انواع درب ضد سرقت در تهران، فروش درب ضد سرقت در تهران، قیمت درب ضد سرقت در تهران و حمل و نصب آن در پایتخت کشورمان و همچنین با خدمات مجموعه دژ درب بیشتر آشنا می‌شویم.

فروش درب ضد سرقت در تهران

درباره ماهیت و چیستی درب ضد سرقت باید گفت که درب ضد سرقت، دربی است چند لایه و نیمه فلزی که مقاومت بسیار بالایی دربرابر شکستن، خم شدن، سوراخ شدن و به طور کل ورود غیر مجاز از خودش نشان می‌دهد. فروش درب ضد سرقت در تهران و سایر نقاط کشور به شکلی گسترده سبب شده است که این درب ها جایگزین نسخه قدیمی ترشان یعنی درب های چوبی معمولی و حفاظ های آکاردئونی شوند.

            درب های ضد سرقت از ویژگی های انکار نشدنی ای برخوردار اند و مقاومتی که ایجاد می‌کنند، رضایت بخش استفاده کنندگان بوده است.

  •  درب ضد سرقت، زیبا، کار آمد و مقاوم است. تنوع بسیار زیادی در اشکال ساخته شده از انواع آن نیز وجود دارد.
  • درب ضد سرقت همواره مناسب برای استفاده در مکان های مختلف، شرایط مختلف نظیر شرایط زیست محیطی می‌باشد و همچنین علاوه بر اینکه مانع مناسبی در برابر نا امنی ها است، عایق به شدت مناسبی در برابر حرارت و رطوبت می‌باشد.
  • دسترسی پذیر است! فروش درب ضد سرقت در تهران و سایر نقاط ایران به شکل گسترده و روش های مختلف صورت می‌پذیرد.

درب ضد سرقت در تهران

انواع درب ضد سرقت در تهران

          درب ضد سرقت از لحاظ کشور تولید کننده نیز انواعی دارد که بر اساس بورس استفاده از آن در ایران، به سه دسته کلی تقسیم می‌گردد.

  • درب ضد سرقت ایرانی: درب ضد سرقتی که در داخل کشور تولید گشته است از ایمنی نسبتا خوبی برخوردار است و همچنین برای شهروندان تهران و سایر استان‌ها به راحتی در دسترس بوده و قیمت مناسبی نیز دارد.
  • درب ضد سرقت ترک: کالای ترک هرچه که باشد کیفیت بالایی دارد و در دسته کالاهای لاکچری قرار می‌گیرد. درب ضد سرقت ترک اشکال بسیار زیبایی دارد و امنیت آن نیز بالاست. به نسبت نیز قیمت بالایی دارد و در ایران نیز یافت می‌شود. اما در خرید درب ضد سرقت ترک باید به یک نکته اساسی توجه داشت.
    اگر قصد خرید درب ضد سرقت ترک را دارید باید توجه داشته باشید که این درب به همراه تجهیزاتش به شکل یک پکیج وارد شده به کشور خریداری شود. این بدین دلیل است که کشور ما ممکن است اجزای درب را وارد کرده و در داخل کشور مونتاژ کرده باشد.
  • درب ضد سرقت چینی: این درب های تولید شده در کشور چین، دارای مقاومت معمولی بوده و قیمت خوبی نیز دارند.

 همچنین یک شکل متفاوت نیز در بین درب های ضد دیده می‌شود که به درب ضد سرقت فلزی معروف است. لایه فلزی درب بر روی لایه بیرونی کشیده شده و ظاهری متفاوت را ارائه می‌کند.

باید خاطرنشان کرد که تفاوت اساسی درب ها در در محل تولید، یراق آلات استفاده شده و نوع چهارچوب و روکش آن‌ها می‌باشد.

            یراق آلات استفاده شده در درب های ضد سرقت نیز شامل قفل و دستگیره می‌باشد که نقش اساسی ای در برقراری امنیت ایفا می‌کنند. برای محافظت از قفل نیز قطعه ای وجود دارد که روزت نامیده می‌شود و با محافظت از آسیب رسیدن و دسترسی به قفل، امنیت را بالا می‌برد.
درب های ضد سرقت مجموعه دژ درب دارای استراکچر بسیار محکمی با روکش فولادی می‌باشند که در سری های لوکس و درجه یک با قوطی های فلزی هم تقویت می‌شوند تا سارقین نتوانند با اهرم و دیلم باعث تخریب در شده و وارد شوند.

روش های خرید، قیمت، حمل و نصب درب ضد سرقت در پایتخت

          فروش درب ضد سرقت در تهران از روش های گوناگونی صورت می‌گیرد. پایتخت دارای مراکز تایید شده فراوانی در این عرصه می‌باشد که با مراجعه به آن‌ها می‌توان خرید را انجام داد. از طرفی در شرایط کنونی، مجموعه هایی نظیر دژ درب اطلاعات، فروش و سایر خدماتشان از طریق وبسایت نیز صورت می‌گیرد. قیمت درب ضد سرقت در تهران نیز فرقی با سایر نقاط ندارد و تنها دلایل بالا و پایین شدن قیمت ها، نوع درب انتخابی و وزن آن می‌باشد. حمل و نصب درب ضد سرقت در تهران نیز در اکثر اوقات توسط تیم مجموعه خریداره شده صورت می‌گیرد. مجموعه دژ درب دارای تیم مجرب برای حمل و نصب درب ضد سرقت می‌باشد. حمل درب ضد سرقت در تهران مانند سایر استان‌ها با اتوموبیل های بار بری صورت می‌پذیرد و برای جلوگیری از آسیب های احتمالی اطراف درب با ضربه گیر پوشیده و محافظت می‌گردد.
برای نصب درب ضد سرقت در تهران و سایر نقاط نیز از دو مرحله کلی پیروی می‌شود. ابتدا قاب مناسب برای نصب درب ضد سرقت نصب شده و سپس در مرحله دوم لولا های درب به قاب ها محکم شده و جا می‌روند. بعد از نصب درب، قفل نیز با وارد کردن چند زبانه به چهارچوب امنیت لازم را ایجاد می‌سازد.

در وبسایت مجموعه دژ درب می‌توانید اطلاعات لازم را درباره فروش درب ضد سرقت در تهران، حمل و نصب درب ضد سرقت در تهران و همچنین قیمت درب ضد سرقت در تهران و سایر نقاط کشور را به دست آورید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا