دکوراسیون اتاق خوابطراحی دکوراسیون داخلی

50 ایده و مدل دکوراسیون اتاق خواب پسرانه بزرگسال و جوان

در دکوراسیون اتاق خواب پسرانه بزرگسال ایجاد تعادل کامل میان آسایش و راحتی و روحیات مردانه اهمیت بسیار زیادی دارد. چون اتاق خواب مهم ترین پناهگاه شخصی هر فرد برای استراحت و رهایی از اضطراب های روزمره است. به همین دلیل باید از نظر رنگ بندی، نحوه چیدمان و نوع وسایل به کار رفته با شرایط روحی پسرانه و مردان جوان و بزرگسال تناسب داشته باشد. در این بخش از مطالب دکوراسیون اتاق خواب دکونیوز ایده و مدل دکوراسیون اتاق پسرانه جوان و بزرگسال را ارائه می دهیم.

ایده اتاق خواب پسرانه جوان شیک

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه بزرگسال با رنگ های تیره

یکی از مهم ترین اصول در دکوراسیون داخلی، استفاده از رنگ بندی مناسب است. با توجه به روحیات پسران در سنین بزرگسالی، بهتر است تا حد امکان رنگ های تیره از قبیل طوسی، خاکستری و مشکی را و قهوه ای سوخته را انتخاب کنید. البته از کنتراست در اتاق غافل نشوید. به عنوان مثال، اگر روتختی را خاکستری تیره انتخاب می کنید، بهتر است رنگ دیوارها روشن و سفید باشند. در ادامه مدل چیدمان اتاق خواب پسرانه جوان با رنگ های طوسی و تیره را می توانید مشاهده کنید.

دکوراسیون اتاق خواب به سبک گرانج یکی از سبک های مورد علاقه پسران است که رنگ بندی به کار رفته در آن تیره است.

مدل اتاق خواب پسرانه بزرگسال مدرن

دکوراسیون اتاق پسرانه جوان رنگ طوسی

دکوراسیون اتاق پسرانه بزرگسال با رنگ های تیره

مونوکروم سفید مشکی را امتحان کنید

یکی از محبوب ترین ترندها برای دیزاین اتاق خواب پسرانه بزرگسال، استفاده از پالت سفید مشکی و ترکیب این دو در بخش های مختلف اتاق است. البته پیشنهاد می کنیم بیش از اندازه این ترکیب را استفاده نکنید. به عنوان مثال می توان به یک کوسن یا تابلو با رنگ های گرم جذابیت اتاق را بیشتر کرد. بهتر است پرطرفدارترین انواع رنگ اتاق پسرانه را بررسی و سپس آنها را به صورت مونوکروم برای اتاق استفاده کنید.

اتاق خواب پسرانه جوان مونوکروم

متریال طبیعی در اتاق خواب پسرانه بزرگسال

اگر به رنگ های خنثی و تیره مانند خاکستری علاقه ندارید، پیشنهاد می کنیم متریال های طبیعی و چوبی را در اتاقتان امتحان کنید. استفاده از تخت خواب های چوبی به رنگ قهوه ای، کفپوش و دیوارپوش های قهوه ای و ترکیب آنها با روتختی های روشن نتیجه فوق العاده ای دارد که نباید از دست داد.

اتاق خواب پسرانه جوان با چوب

مدل اتاق خواب پسرانه بزرگسال با چوب

سبک روستیک را امتحان کنید

یکی از بهترین سبک های دکوراسیون اتاق خواب، روستیک است که حس و حال بسیار خوب و آرامش بخشی دارد. برای اجرای سبک دکوراسیون روستیک می توانید دیوارها را آجری کنید. استفاده از کفپوش های چوبی در این اتاق نتیجه بی نظیری دارد.

مدل اتاق پسرانه بزرگسال سبک روستیک

تزئین دیوارها را جدی بگیرید

از دیگر نکات مهم در دکوراسیون اتاق خواب پسرانه بزرگسال، استفاده از المان های تزئینی مناسب این گروه سنی برای دیوار است. نصب پوسترهای مورد علاقه فرد در کنار شلف بندی دیوار و چیدمان کتاب و اکسسوری های تزئینی تاثیر زیادی بر جلوه ظاهری اتاق دارد.

دیزاین دیوار اتاق خواب پسرانه جوان

تزئین دیوار اتاق پسرانه

از گل و گیاه استفاده کنید

برای اینکه بتوانید با هزینه کم دیزاین اتاق خواب پسرانه جوان را انجام دهید، کافیست چند گلدان در بخش های  مختلف اتاق قرار دهید. با توجه به متراژ اتاق و میزان نور و روشنایی آن می توانید سایز گلدان و نوع گل را انتخاب کنید. در مطالب قبل مدل های دکوراسیون اتاق خواب با گل و گیاه را ارائه داده ایم و می توانید ببینید و ایده بگیرید.

مدل اتاق خواب پسر بزرگسال با گلدان

استفاده از گل در اتاق خواب پسر بزرگسال

فضای خواب و کار را جدا کنید

اگر از اتاق خواب برای مطالعه و کار نیز استفاده می کنید، بهتر است تا حد امکان تخت خواب را از میز کار جدا کنید. با استفاده از پارتیشن های چوبی و شیشه ای می توانید این کار را انجام دهید. اگر چنین امکانی وجود ندارد، فاصله میز از تخت را تا حد امکان زیاد در نظر بگیرید. مدل های دکوراسیون اتاق خواب با میز تحریر را در مطالب قبل می توانید مشاهده کنید.

اتاق خواب پسر بزرگسال

اتاق خواب پسرانه جوان با میز کار

سادگی و زیبایی را با هم تلفیق کنید

برای ایجاد فضایی آرام بدور از تنش های روحی، تا حد امکان باید شلوغی ها و وسایل اضافه را حذف کرد. به عنوان مثال می توانید وسایل اضافه را در کمد یا زیر تخت قرار دهید. برخلاف دوره نوجوانی، پسران جوان علاقه زیادی به نصب پوسترهای متعدد، اکسسوری و غیره در اتاق ندارند و به سادگی و سبک مینیمال گرایش پیدا می کنند.

دکور اتاق پسر جوان ساده و لاکچری

دکور اتاق پسر جوان ساده

دکور اتاق پسر جوان ساده و شیک

مدل دکوراسیون اتاق خواب پسرانه بزرگسال

چیدمان اتاق خواب پسر جوان خاکستری سفید

چیدمان اتاق خواب پسر جوان

عکس اتاق خواب پسر بزرگسال

اتاق خواب پسر جوان

چیدمان اتاق خواب پسر جوان شیک و ساده

چیدمان اتاق خواب پسر جوان طوسی

چیدمان اتاق خواب پسر جوان تم سفید طوسی

چیدمان اتاق خواب پسر جوان

اتاق پسرانه جوان با دیوار طوسی

بهترین مدل دکوراسیون اتاق خواب پسر بزرگسال

اتاق شیک پسرانه جوان

چیدمان اتاق خواب پسر جوان شیک

چیدمان اتاق خواب پسر جوان

چیدمان اتاق خواب پسر بزرگ

مدل اتاق خواب شیک پسرانه بزرگسال

ایده اتاق خواب پسرانه جوان لاکچری

ایده اتاق خواب مردانه جوان

مدل دکوراسیون اتاق خواب پسرانه بزرگسال

ایده دکوراسیون اتاق خواب پسر جوان

مدل دکور اتاق پسر جوان شیک

دکور اتاق پسر جوان

سخن آخر

برای ایجاد فضایی منحصر به فرد، لازم است قبل از انتخاب مدل دکوراسیون اتاق خواب پسرانه بزرگسال به روحیات و سلیقه شخصی آنها توجه شود. چون برخی از افراد به سبک های مدرن علاقه مند هستند و در مقابل گروه دیگر ممکن است سبک های کلاسیک را ترجیح دهند. علاوه بر این، در انتخاب رنگ وسایل به نور و متراژ اتاق توجه شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا