طراحی دکوراسیون اتاق کودکطراحی دکوراسیون داخلی

دکوراسیون اتاق کودک کارتونی (ایده اتاق بچه با تم کارتون)

دکوراسیون اتاق کودک کارتونی برای تقویت قوه تخیل و خلاقیت کودکان در کنار زیبایی محیط رشد آنها یکی از بهترین گزینه ها می باشد. کودکان به خوبی و به سرعت با کارتون هایی که می بینند ارتباط برقرار کرده و می توانند در صحنه های مختلف آنها زندگی کنند. یک انیمیشن یا کارتون برای کودکان تنها یک سرگرمی محسوب نمی شود، بلکه می تواند مانند یک آموزشگاه و کلاس درس رفتارها و خصوصیاتی را در فرزندان شما تقویت کند. اتاق کودک با تم کارتونی می تواند با رنگ ها و صحنه های آن، فرزندان شما را به سمت شخصیتی ببرد که از نظر شما نکات مثبت زیادی در رفتارش دارد. سایت دکوراسیون اتاق کودک دکونیوز در ادامه ایده ها و مدل و عکس های جدید از دکور کارتونی اتاق کودک و بچه ها با تم های باب اسفنجی، مک کوئین، پرنسسی، میکی موس و غیره را ارائه می دهد.

اتاق کودک کارتونی

دکوراسیون اتاق کودک کارتونی با تم طبیعت

دکور اتاق بچه کارتونی می تواند صحنه هایی از زیر دریا باشد و به این وسیله علاوه بر آرامشی که در روحیه فرزند شما ایجاد می کند، کودک را به دنیای زیر آب علاقه مند خواهد کرد. علاوه براین، کودک ترغیب میشود تا کتاب هایی در این زمینه مطالعه کند و به هر نحوی اطلاعاتی از ماهی ها و اقیانوس و دریا کسب می کند.
اتاق بچه تم کارتونی طبیعت
نمایی از جنگل در یک کارتون سرسبز علاوه بر آرامش دادن به روحیه و خلاقیت کودک باعث علاقه بیشتر او به طبیعت و حیوانات می شود. در حالت کلی با توجه به روحیه فرزندتان می توانید طبیعت را در دکوراسیون داخلی به کار ببرید.

  بهترین مدل رنگ اتاق خواب دخترانه شیک، ساده و لاکچری 2024

اتاق کودک کارتون های فضایی

اتاق بچه می تواند یا صحنه ای از کارتونی در مورد فضا و سیارات تزئین شود! کارتونی که شخصیت های آن ربات ها می باشند می تواند زمینه ساز گرایش فرزندتان به علم رباتیک باشد.

اتاق کودک کارتون های فضایی

اتاق با تم کارتون های دیزنی

دنیای پرنسس های دیزنی مورد علاقه دختران بوده و می تواند آرامش خوبی برای آنها به دنبال داشته باشد. برای استفاده از پرنسس ها در اتاق کودک می توانید روتختی ها و پرده ها را از رنگ و طرح های موجود در این کارتون ها انتخاب کنید.
اتاق با تم کارتون های دیزنی

الهام از کارتون ها در رنگ بندی اتاق

بر روی دیوارها یک صحنه از شخصیت های اول و مهم یک کارتون را نقاشی کنید یا رنگی که در صحنه های این فیلم ها غالب می باشد را برای زمینه و تم اتاق کودکتان در نظر بگیرید. مثلا رنگ آبی لباس سیندرلا یا رنگ زرد باب اسفنجی برای تم اصلی اتاق و تصاویری از این شخصیت ها برای نقاشی های دیواری انتخاب کنید. البته پیشنهاد می کنیم مطلب بهترین رنگ اتاق کودک از نظر روانشناسی را مطالعه کنید تا انتخابتان بر روحیه بچه ها اثر منفی ایجاد نکند.

رنگ اتاق بچه کارتونی

مدل اتاق با تم پو

انیمیشن پو از محبوبیت زیادی بین کودکان برخوردار است. شما می توانید از رنگ زرد برای تم اصلی اتاق استفاده کرده و تصاویری از حیواناتی که در این کارتون هستند را برای نقاشی های دیواری انتخاب کنید.

مدل اتاق با تم پو

مدل اتاق بچه با تم پو

دکور اتاق بچه کارتونی با تم میکی موس

یکی دیگر از برنامه های محبوب کودکان امروز و دیروز میکی موس می باشد. رنگ های قرمز و سیاه می توانند در یک اتاق کودکانه زیبایی و جذابیت را به نمایش درآورند. این تم مناسب اتاق مشترک نیز می باشد زیرا کارتونی محبوب بین پسر و دختر بچه ها می باشد.

  سبک دکوراسیون ایران باستان + مزایا، معایب، باید و نبایدها

دکور اتاق بچه کارتونی با تم میکی موس

دکور اتاق کودک کارتونی با تم میکی موس

مدل اتاق بچه کارتونی با تم میکی موس

دکوراسیون اتاق کودک با تم کارتون نمو

اتاق کودک با تم کارتون نمو و دنیای زیر آب و ماهی های مختلف ماجرا جویی را در کودکان تقویت می کند. این کارتون که محبوب دختر و پسربچه ها می باشد برای یک اتاق مشترک خواهر و برادرانه نیز مناسب می باشد.

دکوراسیون اتاق کودک با تم کارتون نمو

دکور اتاق کارتونی پسرانه مک کوئین

اتاق با تم مک کوئین 95 یک اتاق سرشار از هیجان و محبوب برای پسربچه ها می باشد. در عکس های زیر می توانید اتاق هایی با تم مک کوئین را ببینید و برای اتاق پسربچه ها از آن الهام بگیرید.

دکور اتاق کارتونی پسرانه مک کوئین

دکور اتاق کارتونی مک کوئین

اتاق با تم باربی

مدل اتاق کارتونی کودک باربی برای دختر بچه ها بسیار دوست داشتی است و با رنگ های صورتی می تواند روحیه لطیف دختران را تقویت کرده و حس مهربانی و محبتشان را زنده نگه دارد.

اتاق با تم باربی

مل اتاق کودک دختر با تم باربی

اتاق با تم کارتون دامبو

دکور اتاق بچه کارتونی دامبو با رنگ های خاکستری و خنثی می تواند یک اتاق سرشار از آرامش و به دور از کسالت و خستگی باشد. این فیل محبوب و تصاویرش بر روی دیوارها می تواند زیبایی اتاق کودک را بیشتر کند.

اتاق با تم کارتون دامبو

اتاق کودک با تم کارتون دامبو

مدل اتاق کودک کارتونی جدید

مدل اتاق کودک کارتونی جدید

مدل اتاق کودک کارتونی

عکس اتاق کودک کارتونی جدید

مدل اتاق بچه کارتونی جدید

عکس اتاق کارتونی کودک

اتاق بچه با تم کارتون

اتاق کارتونی

اتاق کودک تم باب اسفنجی

اتاق کودک تم مرد عنکبوتی

عکس اتاق کودک تم بچه رئیس

اتاق با تم کارتونی ساده

تزئین اتاق با تم کارتونی

تزئین اتاق با تم کارتون شیک

نوشته های مشابه

‫3 نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا