دکوراسیون اتاق خوابطراحی دکوراسیون داخلی

20 ایده و مدل دکوراسیون اتاق خواب با گل و گیاه

دکوراسیون اتاق خواب با گل و گیاه یکی از راه های مناسب برای دعوت طبیعت به اتاق و استفاده از آرامش آن برای تجربه خواب بهتر و باکیفیت تر است. اتاق خواب پناهگاه شخصی هر فرد است و فضایی برای استراحت و کسب انرژی برای ادامه زندگی به شمار می رود. آیا تا بحال به تاثیر استفاده از گل و گیاه در این پناهگاه فکر کردید؟ در این بخش از مطالب دکوراسیون اتاق خواب دکونیوز ایده و مدل تزئین و دیزاین اتاق خواب با گل و گیاه برای ایجاد فضایی بی نظیر و آرامش بخش را ارائه می دهیم.

 مدل دکوراسیون اتاق خواب با گل و گیاه

طراحی دیوار شاخص اتاق خواب با گل و گیاه

اگر در اتاق خوابتان دیوار خالی دارید، چرا از آن برای چیدمان گل و گیاه استفاده نمی کنید؟ روی دیوار را شلف بندی کنید و گلدان های کوچک با مقدار زیاد گل و برگ های سرسبز را در آن قرار دهید. اگر کمی در چیدمان گل روی دیوار اتاق خواب خلاقیت داشته باشید، نتیجه چشم گیر آن را براحتی احساس می کنید.

طراحی دیوار شاخص اتاق خواب با گل و گیاه

بهترین گل و گیاه مناسب اتاق خواب

گوشه های خالی اتاق خواب را با گل و گیاه پر کنید

در طراحی دکوراسیون اتاق خواب با گل و گیاه کافیست کمی با دقت به گوشه و کنار اتاق دقت کنید. بخش هایی از کف اتاق و گوشه های دیوارها که جلوه خوبی ندارند و جلب توجه می کنند را با گلدان های بلند دیزاین کنید.

دکوراسیون اتاق خواب با گل

تزئین گوشه اتاق خواب با گل

تزئین گوشه اتاق خواب با گل و گیاه

همچنین می توانید با استفاده از استندهای چند طبقه گوشه های دیوار را با گلدان های ریز و درشت سطح بندی کنید. برای طبقات بالایی استند می توانید گلدان با گل های آبشاری استفاده کنید و شک نکنید که جلوه خیره کننده ای دارند.

گوشه های خالی اتاق خواب را با گل و گیاه پر کنید

60 ایده چیدمان گل طبیعی در خانه

لبه پنجره را با گل تزئین کنید

اگر برای دیزاین اتاق خواب با گل و گیاه به دنبال فضای مناسب هستید، لبه پنجره را فراموش نکنید. اگر در اتاق خوابتان پنجره با طاقچه های پخن دارید، خوش شانس هستید. چون با هزینه بسیار کم و استفاده از چند گلدان کوچک می توانید سرسبزی خوبی را در اتاق بوجود آورید.

دیزاین لبه پنجره اتاق خواب با گل و گیاه

اگر طاقچه های زیر پنجره به اندازه کافی پهن نیست، می توانید از شلف برای این بخش استفاده کنید. به همین راحتی می توانید تعداد زیادی گلدان را مقابل پنجره اتاق خواب قرار دهید. از مزایای چیدمان گل در این بخش از اتاق خواب می توان به نور کافی برای رشد آنها اشاره کرد.

دیزاین لبه پنجره اتاق خواب با گلدان

50 مدل دکوراسیون اتاق خواب پسرانه بزرگسال

دکوراسیون اتاق خواب با گل و گیاه با شلف

انتخاب بعدی برای دیزاین اتاق خواب با گل و گیاه، استفاده از شلف است. با این انتخاب بخش های مختلفی از اتاق خواب را می توانید با گل و گیاه تزئین کنید. فضای خالی روی دیوار، بالای تخت و غیره همگی با این روش تزئین می شوند. مدل دکوراسیون اتاق خواب با گل و گیاه های قرار گرفته در شلف را در تصاویر زیر می توانید مشاهده کنید.

دکوراسیون اتاق خواب با گل و گیاه با شلف بندی دیوار

دکوراسیون اتاق خواب با گل و گیاه با شلف

تزئین دیوار اتاق خواب با گل

دکوراسیون اتاق خواب با گل و گیاه با شلف

25 ایده دکوراسیون اتاق خواب با میز تحریر

 گل و گیاه را از سقف آویز کنید

اگر می خواهید بیشترین استفاده را از فضای اتاق خواب ببرید، به جای چیدمان گل و گیاه در کف اتاق آنها را از سقف آویز کنید. با استفاده از قلاب می توانید گلدان های کوچک را از سقف آویز کنید. برای اطمینان از سقوط نکردن گلدان ها، تا حد امکان سایز آنها را کوچک انتخاب کنید. در گلدان های کوچک می توانید ساکولنت های زیبا و جذاب را نگهداری کنید که جلوه بی نظیری را در اتاق خواب بوجود می آورند.

 گل و گیاه را از سقف آویز کنید

 گل و گیاه را از سقف آویز کنید

چیدمان گل در میز پاتختی

میزهای کوچک در گوشه و کنار اتاق خواب انتخاب بعدی برای چیدمان گل و گیاه هستند. کافیست متناسب با سبک دکوراسیون اتاق خواب گلدان مناسب را انتخاب کنید و روی میز قرار دهید. تعداد گلدان روی میز تا حد زیادی به متراژ اتاق، سایز میز و اندازه گلدان ها بستگی دارد. پیشنهاد می کنیم بیش از اندازه روی میزها را با گلدان شلوغ نکنید.

دکوراسیون اتاق خواب با گل و گیاه روی میز

دکوراسیون اتاق خواب با گل و گیاه روی میز پاتختی

دیوار سبز در اتاق خواب

اگر به دنبال ایجاد فضایی جسورانه در اتاق خواب هستید، دیوار سبز را فراموش نکنید. برای ایجاد دیوار سبز تنها به یک دیوار خالی و تعدادی گلدان های ریز نیاز دارید. گلدان ها را به روش های مختلف از قبیل آویز کردن، چیدمان روی شلف و باکس با فاصله کم از یکدیگر روی دیوار قرار دارد.

دیوار سبز در اتاق خواب

اگر در دکوراسیون اتاق خواب با گل و گیاه نگران گلخانه ای شدن هوای اتاق هستید، می توانید از چمن مصنوعی برای طراحی دیوار سبز استفاده کنید. چمن مصنوعی از نظر طرح و مدل و رنگ بندی تنوع زیادی دارد و متناسب با طرح مورد نظر می توانید از آنها برای دیزاین دیوار اتاق خواب استفاده کنید.

دیوار سبز در اتاق خواب

منبع: eplanters

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا