طراحی دکوراسیون داخلی

60 مدل روتختی دخترانه فانتزی، عروسکی و شیک

مدل روتختی دخترانه و نوع طرح و ترکیب رنگی که برای آن استفاده میشود، به دلیل تاثیر آن بر کیفیت خواب و احساسات آنها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. به همین دلیل است که تنوع بسیار بالایی در کالاهای خواب متناسب با جنسیت و گروه سنی های مختلف طراحی و تولید میشود. با توجه به تفاوت هایی که خواسته های هر یک از افراد وجود دارد، در این مطلب قصد داریم بیش از 60 مدل روتختی دخترانه فانتزی و عروسکی، رنگی و اسپرت و تکه دوزی شده و سایر مدل های شیک و جذاب و جدید و متناسب با سبک های مختلف دکوراسیون منزل را ارائه دهیم. با مجله دکوراسیون داخلی دکونیوز همراه باشید.

روتختی دخترانه

شیک ترین مدل های روتختی دخترانه کدام است؟

قبل از نمایش مدل های متنوع برای سرویس خواب دخترانه، لازم است به این مساله اشاره کنیم که چرا باید به انتخاب مدل مناسب برای روتختی اتاق دختران نوجوان و جوان و کودکان اهمیت زیادی قائل شد. از مهم ترین مواردی که در انتخاب مدل روتختی برای اتاق دختر می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

رنگ روتختی دخترانه

از مهم ترین دلایل اهمیت این موضوع می توان به تاثیر بسیار زیاد طرح و رنگ آنها بر روحیات افراد اشاره نمود. به عنوان مثال، استفاده از رنگ های زننده مانند نارنجی باعث میشود تا فرد آرامش خوبی را احساس نکند و قطعا خواب آرامی نخواهد داشت. این گروه از رنگ ها بهتر است به صورت ترکیبی با سایر رنگ ها استفاده شوند. توجه داشته باشید که دختران در تمام گروه های سنی دارای روحیات بسیار لطیفی بوده و به همین دلیل اغلب آنها علاقه زیادی به رنگ های ملایم دارند. به عنوان مثال، انتخاب مدل روتختی دخترانه صورتی و رنگی و سفید می تواند گزینه مناسبی برای اتاق آنها باشد.

  40 مدل و اصول مهم در دکوراسیون نئوکلاسیک پذیرایی

مدل روتختی شیک دخترانه

تناسب مدل روتختی دخترانه با دکوراسیون

با توجه به اینکه چیدمان سایر وسایل و نوع آنها در اتاق به چه صورت می باشد می توانید انتخاب های هوشمندانه ای داشته باشید. به عنوان مثال، مدل روتختی دخترانه اسپرت یکی از گزینه های بسیار پرطرفدار برای گروه سنی نوجوان می باشد و در نمونه مدل روتختی پسرانه نیز گزینه های پرطرفداری را می توان مشاهده نمود. در مقابل، مدل روتختی عروسکی برای اتاق هایی مناسب است که تم کلی آنها با این سبک تناسب داشته و تابلو و وسایل تزئینی عروسکی در گوشه و کنار اتاق به چشم بخورد.

50 مدل دکوراسیون اتاق خواب دخترانه جوان 2021 

مدل روتختی دخترانه شیک

مدل روتختی دخترانه تکه دوزی

ذهن های خلاق در دکوراسیون داخلی بسیار موفق عمل می کنند و خودشان را به پارچه ها و وسایل آماده موجود در بازار محدود نخواهند کرد. به عنوان مثال، با توجه به اینکه طرح های روی پارچه ها در بسیاری از مواقع با چیزی که در ذهنتان تصور می کنید فاصله زیادی دارند، به همین دلیل می توان با انتخاب مدل روتختی دخترانه تکه دوزی خودتان رویاهایتان را به تصویر بکشید. روتختی های تکه دوزی شده دخترانه طرافداران بسیار زیادی دارند و انواع طرح های عروسکی و اسپرت را می توان با الهام گرفتن از انیمیشن ها و شخصیت های کارتونی مورد علاقه فرزندتان بر روی آنها پیاده سازی کرد.

مدل روتختی دخترانه تکه دوزی

روتختی تکه دوزی دخترانه

مدل روتختی تکه دوزی دخترانه شیک

روتختی تکه دوزی عروسکی دخترانه

مدل روتختی شیک

مدل روتختی عروسکی دخترانه کودک

روتختی دخترانه فانتزی

گروه سنی نوجوان و جوان علاقه بسیار زیادی به طرح های فانتزی دارند و با ورود به اتاق آنها می توان این حجم از علاقه را متوجه شد. مدل روتختی دخترانه فانتزی که در ادامه نمایش داده میشود می تواند انتخابی عالی برای این افراد باشد. البته توجه داشته باشید که برای اتاق های کوچک انتخاب روتختی های فانتزی شلوغ گزینه مناسبی نیست و بهتر است طرح های ساده تر را انتخاب کنید.

  85 مدل روتختی پسرانه جدید و اسپرت (کودکانه، نوجوان و روتختی نوزاد)

مدل روتختی فانتزی دخترانه

مدل روتختی دخترانه فانتزی

روتختی شیک فانتزی

روتختی عروسکی فانتزی دخترانه

مدل روتختی عروسکی

یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی اغلب دختران، علاقه بسیار زیاد آنها به عروسک در تمام گروه های سنی می باشد. به همین دلیل می توان با انتخاب مدل روتختی دخترانه عروسکی با طرح های برجسته اتاق آنها را به یکی از بهترین شکل ها تبدیل نمود. کافیست کمی خلاقیت داشته باشید و عروسک ها را با رنگ و طرح های جذاب به صورت برجسته یا تکه دوزی شده در بخش های مختلف روتختی به کار برد. چند نمونه از این روتختی ها را در زیر مشاهده می کنید.

مدل روتختی دخترانه عروسکی

روتختی عروسکی دخترانه

مدل روتختی عروسکی جذاب

مدل روتختی عروسکی میکی موس

 

روتختی دخترانه رنگی

دنیای دختران پر از رنگ های جذاب و شاد می باشد که گاهی بر روی لباس های آنها نقش میبندند و گاهی روی وسایل شخصی اطرافشان می نشینند. استفاده از رنگ های صورتی، زرد، سفید، بنفش، آبی و خاکستری به صورت ترکیب های حرفه ای می تواند جلوه ای منحصر به فرد را در اتاق آنها ایجاد کند. توجه داشته باشید که ترکیب رنگ به کار رفته برای روتختی های رنگی باید کاملا با دقت انجام شود تا علاوه بر زیبایی، بر احساس و روحیات آنها نیز اثر مطلوبی داشته باشد.

مدل روتختی دخترانه رنگی

مدل روتختی رنگی دخترانه

مدل روتختی آبی دخترانه

روتختی دخترانه سفید

روتخته رنگی دخترانه شیک

مدل روتختی دخترانه گل دار

از دیگر نمونه های بسیار پرطرفدار برای اتاق خواب دختران نوجوان و جوان و کودکان می توان به روتختی های گل گلی اشاره نمود. استفاده از پارچه های گل دار و رنگارنگ می تواند به شدت بر شاد شدن روحیه آنها تاثیر مثبت ایجاد کند.

مدل روتختی دخترانه گل دار

مدل روتختی گل گلی دخترانه

روتختی دخترانه گل گلی

مدل روتختی ساده دخترانه

استفاده از طرح های شلوغ برای روتختی در اتاق هایی که با مشکل کمبود فضا مواجه هستند باعث میشود تا محیط شلوغ تر به نظر برسد. در این شرایط بهترین انتخاب، روتختی دخترانه ساده می باشد که می توان با انتخاب پارچه ساده با رنگ جذاب و طرح های مینیمال بر روی آن جلوه منحصر به فردی را در آنها ایجاد نمود. گاهی با یک تکه دوزی ساده بر روی پارچه های رنگی می توان اتاق خواب و تخت را بسیار زیبا و جذاب نمود.

  13 مدل مطبخ در حیاط خلوت (آشپزخانه مخفی در حیاط خلوت)

مدل روتختی دخترانه ساده

مدل روتختی ساده دخترانه

مدل روتختی شیک دخترانه

روتختی تکه دوزی ساده

 

شیک ترین مدل های روتختی دخترانه نوجوان، جوان و کودک

با توجه به روحیات دختران در گروه سنی نوجوانی، کودکی و جوانی می توان نمونه های زیر را به عنوان یک مدل روتختی جذاب و زیبا انتخاب کرد.

مدل روتختی دخترانه نوجوان

مدل روتختی نوجوان دخترانه

روتختی دخترانه جذاب

روتختی ساده نوجوان دخترانه

روتختی طرح دار دخترانه

روتختی عروسکی نوجوان دخترانه

مدل شیک روتختی دخترانه

روتختی شیک دخترانه

مدل جدید روتختی دخترانه نوجوان

مدل روتختی رنگی دخترانه نوجوان

روتختی شیک دخترانه رنگی

مدل روتختی دخترانه جوان

مدل روتختی گلدار تکه دوزی

روتختی قشنگ دخترانه

مدل روتختی دخترانه چین دار

مدل روتختی دخترانه جوان

مدل روتختی گل دار جوان دخترانه

مدل روتختی کودکانه دخترانه

روتختی عروسکی شیک کودکانه

روتختی شیک دخترانه

روتختی تکه دوزی شیک دخترانه

روتختی جدید شیک دخترانه

مدل روتختی ترکیوبافی دخترانه

روتختی عروسکی فانتزی دخترانه

مدل روتختی

 

مدل روتختی جغدی دخترانه

مدل روتختی میکی موس

مدل روتختی شیک رنگی دخترانه

روتختی عروسکی تکه دوزی

نوشته های مشابه

‫7 نظرها

    1. دوست عزیز، دکونیوز تنها یک مجله اطلاع رسانی و ارائه ایده و مدل در حوزه دکوراسیون می باشد و حدمات فروش ارائه نمیشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا