طراحی دکوراسیون فروشگاهطراحی دکوراسیون محیط کار

30 مدل دکوراسیون مغازه پتو فروشی و کالای خواب

دکوراسیون مغازه پتو فروشی و کالای خواب اگر کمی با دقت انتخاب و چیده شود، در نهایت به جذب مشتری و فروش بیشتر ختم خواهد شد. به همین دلیل لازم است تمام اصول دکوراسیون فروشگاه از جمله رنگ بندی، نحوه دسته بندی وسایل، چیدمان ویترین و نورپردازی رعایت شوند. در ادامه اصول چیدمان و دکور مغازه کالای خواب، مدل های متنوع و عکس از مغازه های پتو فروشی و کالای خواب شیک را ارائه خواهیم داد. با دکونیوز همراه باشید.

چیدمان مغازه کالای خواب

دسته بندی استاندارد دکوراسیون مغازه پتو فروشی

مغازه های پتو فروشی در اغلب مواقع تنها پتو نمی فروشند و کالای خواب اعم از روتختی و بالشت نیز به فروش می رسد. به همین دلیل ابتدا باید وسایل را از نظر نوع کاربرد و غیره دسته بندی کنید. به عنوان مثال بالشت ها را در یک بخش قرار دهید تا مشتری با انواع متنوع آنها در زمان خرید مواجه شود. سپس در فاصله کم می توانید پتو و روتختی ها را قرار دهید.

چیدمان منظم مغازه پتو فروشی

دسته بندی استاندارد دکوراسیون مغازه پتو فروشی

دسته بندی پتو و کالای خواب در مغازه

دسته بندی محصولات در مغازه پتو فروشی
دسته بندی نه تنها باعث نظم در دکوراسیون محیط کار می شود، بلکه در جلب نگاه مشتری برای انتخاب محصولات بیشتر نیز موثر است. به عنوان مثال ممکن است مشتری تنها قصد خرید پتو داشته باشد؛ اما در فاصله کم بالشت های زیبا را میبیند و برای خرید ترغیب خواهد شد.

قفسه بندی مغازه کالای خواب

مغازه پتو فروشی شیک و سادهمدل مغازه کالای خواب شیکمدل چیدمان مغازه کالای خواب

ویترین مغازه پتو فروشی

متاسفانه در بسیاری از مغازه های کالای خواب و پتو فروشی به ویترین توجه نمیشود. این در حالیست که با کمی خلاقیت در چیدمان ویترین مغازه پتو فروشی و کالای خواب می توانید نگاه افراد در حال گذر از جلوی فروشگاه را جلب کنید. بهتر است در ویترین از کالاهای مربوط به خواب از قبیل بالشت های رنگارنگ و لوکس استفاده کنید. در ادامه چند مدل ویترین مغازه کالای خواب که با بالشت تزئین شده اند را می توانید مشاهده کنید.

ویترین مغازه کالای خواب

مدل ویترین فروشگاه کالای خواب ساده

ویترین مغازه پتو فروشی

عکس ویترین مغازه پتو فروشی

نورپردازی مغازه کالای خواب

نقش نور در احساسات مشتری را دست کم نگیرید. اگر نورپردازی در دکوراسیون مغازه پتو فروشی به درستی اجرا شود، افراد در زمان انتخاب و خرید رنگ کالای مورد نظر را بهتر مشاهده می کنند. فضاهای بیش از اندازه تاریک برای این قبیل مشاغل مناسب نیست و تا حد امکان باید نور زیادی در این فضا وجود داشته باشد. با نورپردازی از سقف و زمین و حتی روی قفسه های وسایل می توانید به جلوه بهتر مغازه و فروشگاه کمک کنید.

نور مغازه کالای خواب

نورپردازی مغازه کالای خواب

توجه به رنگ بندی در دکوراسیون مغازه پتو فروشی

با توجه به اینکه بهداشت کالای خواب اهمیت بسیار بالایی دارد، لذا بهترین انتخاب استفاده از رنگ های روشن برای این مغازه ها است. سفید، کرم و قهوه ای روشن و حتی صورتی همگی می توانند انتخاب های مناسبی برای قفسه ها و سایر وسایل موجود در مغازه باشند. رنگ در دکوراسیون اهمیت زیادی دارد و با کمی دقت در انتخاب آن می توان فضا را بزرگ و روشن و جذاب تر نشان داد.

پیشنهاد می کنیم 9 قانون انتخاب رنگ دکوراسیون داخلی را بخوانید

رنگ مغازه پتو فروشی

رنگ بندی در دکوراسیون مغازه پتو فروشی

رنگ دکوراسیون مغازه پتو فروشی

ایجاد محیطی شبیه به اتاق خواب

اگر فضای کافی در مغازه دارید، توصیه می کنیم از تخت خواب در دکور مغازه برای نمایش دادن روتختی و پتوها استفاده کنید. با قرار دادن ست های متنوع و جذاب از بالشت، پتو و روتختی و کوسن روی تخت انتخاب برای مشتری آسان تر خواهد شد. در سایر مغازه ها اغلب پتو و روتختی ها داخل کاور هستند و جلوه واقعی آنها به خوبی قابل مشاهده نیست.
به عنوان مثال می توانید روتختی مورد نظر مشتری را روی تخت پهن کنید تا بهتر بتواند برای خرید تصمیم بگیرید.

چیدمان مغازه کالای خواب با تخت

تخت در مغازه پتو فروشی

استفاده از تخت خواب در مغازه کالای خواب

توجه به مشتری در چیدمان مغازه پتو فروشی

علاوه بر موارد فوق، پیشنهاد می کنیم در دکوراسیون مغازه پتو فروشی حتما به رفاه مشتری دقت کنید. چون مشتریان در گروه های سنی مختلف ممکن است زمان زیادی را برای انتخاب کالای مورد نظر در مغازه شما سپری کنند. در نتیجه قرار دادن چند صندلی در بخش های مختلف مغازه می تواند تاثیر زیادی در رضایت مشتری داشته باشد.

دکور مغازه کالای خواب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا