طراحی دکوراسیون فروشگاهطراحی دکوراسیون محیط کار

30 ایده بی نظیر و مدل دکوراسیون مغازه ویتامینه و آبمیوه فروشی

دکوراسیون مغازه میتامینه و آبمیوه فروشی تاثیر بسیار زیادی بر جذب مشتری دارد. چون مشتری این مغازه ها اغلب گروه های سنی جوان هستند که به شدت بر زیبایی های ظاهری توجه دارند و نمی توان به سلیقه این افراد در دکوراسیون فروشگاه و مغازه بی توجه بود. علاوه براین، استفاده از رنگ بندی مناسب و چیدمان صحیح میوه های رنگارنگ در ویترین بدون شک افراد زیادی را به نوشیدن یک لیوان آبمیوه خوشمزه ترغیب می کند. در ادامه اصول مهم و ایده های جذاب برای دکوراسیون داخلی مغازه آبمیوه فروشی و ویتامینه به همراه عکس و مدل ارائه خواهیم داد.

دیزاین دیوار مغازه ویتامینه با عکس میوه

دلایل اهمیت دکوراسیون داخلی مغازه ویتامینه

مغازه های ویتامینه و آبمیوه فروشی در تمام فصل ها؛ مخصوصا بهار و تابستان به فضایی برای رهایی از گرمای طاقت فرسا و خنک شدن با نوشیدنی های تازه تبدیل می شود. برخلاف گذشته، نسل جوان و حتی نوجوان و میانسال را نمی توان براحتی به مغازه های ساده با چیدمان غیراستاندارد جذب کرد. بلکه باید به دکوراسیون محیط کار توجه زیادی داشت تا در مقابل اثر آن را بر افزایش فروش احساس کرد.

عکس مغازه ویتامینه شیک
استفاده از تصاویر میوه های تازه خوش رنگ روی دیوار، نظم محیط، استفاده از میز و صندلی های بروز و زیبا، قرار دادن گل و گیاهان طبیعی در کنار نورپردازی می تواند بر دیدگاه مشتری و افرادی که از جلوی مغازه شما عبور می کنند به شدت اثر داشته باشد. در واقع با دکوراسیون مغازه ویتامینه شیک می توان مشتری را بعد از اولین خرید به مشتری وفادار و همیشگی تبدیل کرد.

مغازه آبمیوه فروشی با دیزاین ساده و شیک

انتخاب رنگ دکوراسیون مغازه آبمیوه فروشی

رنگ در دکوراسیون تاثیر مستقیم بر احساسات دارند و برخی از آنها اشتها برانگیز هستند. به همین دلیل باید در چیدمان مغازه ویتامینه رنگ را با دقت انتخاب کرد. در اغلب مواقع این مغازه ها رنگ های شاداب و جذاب از قبیل زرد، سبز، قرمز، صورتی و سفید دارند. برای میز و صندلی، پوسترهای روی دیوار و دیوارپوش ها باید رنگ ها را به گونه ای انتخاب کنید که با هم انسجام داشته و در عین حال زیبا و جذاب باشند.

9 قانون مهم انتخاب رنگ دکوراسیون داخلی را بخوایند و ایده بگیرید!

در تصاویر زیر مدل دکوراسیون مغازه ویتامینه با رنگ بندی های متنوع را می توانید مشاهده کنید.

رنگ دکوراسیون مغازه ویتامینه

رنگ دکوراسیون مغازه آبمیوه فروشی

طراحی دیوار مغازه ویتامینه

یکی دیگر از بخش های بسیار مهم در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ویتامینه، دیوارها است. روی دیوار این مغازه ها اغلب از پوسترهای متنوع استفاده میشود. سعی کنید تا حد امکان تصاویر شامل میوه های تازه و خوشرنگ باشند تا روی افزایش اشتهای مشتری تاثیر مستقیم داشته باشد.

مدل تزئین دیوار مغازه آبمیوه فروشی

طراحی دیوار مغازه ویتامینه
علاوه بر تصاویر میوه های طبیعی می توانید از طرح های فانتزی و خلاقانه نیز استفاده کنید. این تصاویر می توانند ترکیبی از عکس و نقاشی میوه و نوشته باشد. سعی کنید از کلمات و جملات دارای احساس مثبت در این مغازه ها استفاده کنید؛ جای نوشته و جملات دارای فاز منفی و غم در مغازه ویتامینه نیست و همه چیز باید به افزایش انرژی منتهی شود.

عکس مغازه آبمیوه فروشی ساده

عکس دیوار مغازه ویتامینه

دکوراسیون دیوار مغازه ویتامینه

استفاده از گل طبیعی در مغازه آبمیوه فروشی

محیط مغازه های آبمیوه فروشی باید پر از انرژی و شور و زندگی باشد. به همین دلیل می توانید از گل های طبیعی برای زیباتر شدن فضا استفاده کنید. اجرای دیوار سبز با چندین گلدان در یک بخش از مغازه جلوه فوق العاده ای ایجاد می کند.

دیوار سبز مغازه ویتامینه

گل در مغازه ویتامینه
علاوه بر دیوار سبز می توانید از گلدان های بزرگ و کوچک در گوشه و کنار مغازه استفاده کنید. دقت داشته باشید که گل ها باید شاداب و سرحال باشند تا احساس خوبی را در مشتری ایجاد کنند.

تزئین مغازه آبمیوه فروشی با گل

دیزاین مغازه آبمیوه فروشی با گل طبیعی

دکوراسیون مغازه ویتامینه خلاقانه

خلاقیت حرف اول را در جذب مشتری میزند و در چیدمان آبمیوه فروشی نباید از آن غافل شد. در دکور مغازه ویتامینه می توانید به شیوه های مختلف ایده پردازی کنید. به عنوان مثال می توانید در ظرف های چوبی و حصیری میوه های تازه را قرار دهید. تازه بودن میوه ها در مشتری احساس خوبی ایجاد می کند و مطمئن خواهد شد که آبمیوه ها کیفیت خوبی داشته و تازه هستند.

مدل مغازه ویتامینه

دیزاین خلاقانه مغازه آبمیوه فروشی

خلاقیت در دکور آبمیوه فروشیویتامینه شیکتزئین مغازه ویتامینه با میوه طبیعی

دیزاین ویتامینه و آبمیوه فروشی ساده

برای فضای بیرون مغازه نیز متناسب با شرایط محیط می توانید ایده های متنوعی را اجرا کنید. به عنوان مثال، در تصویر زیر میوه های تازه از بخش های مختلف بیرون مغازه آویز شده و به شدت در جلب توجه موثر است. البته این تنها یک ایده است و می توانید با سلیقه خود مدل های متنوعی را اجرا کنید.

تزئین بیرون مغازه ویتامینه

استفاده از صندلی های رنگارنگ

همان طور که اشاره شد، رنگ مغازه ویتامینه اهمیت زیادی دارد. یکی از راهکارها برای جذاب تر شدن این فضا استفاده از صندلی های رنگارنگ است. می توانید هر کدام از صندلی ها را با یکی از رنگ های شاد رنگ آمیزی کنید. در ادامه مدل دکور مغازه آبلمیوه فروشی با صندلی های رنگی را می توانید مشاهده کنید و ایده بگیرید.

صندلی رنگارنگ در مغازه ویتامینه

استفاده از صندلی رنگی برای مغازه آبمیوه فروشی

نظم در چیدمان مغازه آبمیوه فروشی

نظم و رعایت بهداشت در محیط هایی که با مواد غذایی و نوشیدنی مرتبط هستند اهمیت بسیار زیادی دارد. سعی کنید وسایل اضافه را از روی کانتر برداشته و در کابینت قرار دهید. علاوه براین، چیدمان میز و صندلی را به گونه ای انجام دهید که رفت و آمد افراد آسان باشد و خبری از بهم ریختگی در این محیط نباشد.

مغازه ویتامینه با دکور شیک

چیدمان مغازه آبمیوه

نظم در چیدمان مغازه آبمیوه

جمع بندی

در حالت کلی در دکوراسیون مغازه ویتامینه مواردی از قبیل رنگ، تزئین دیوارها، استفاده از میوه های تازه و گل های طبیعی در دیزاین اهمیت زیادی دارند. کافیست متناسب با متراژ مغازه، فرهنگ مشتریان هدف و امکانات در دسترس ایده های خلاقانه را اجرا و با تزئینی هنرمندانه افراد زیادی را به سمت مغازه خود جذب کنید. البته نباید فراموش کرد که کیفیت محصولات و آبمیوه هایی که ارائه می دهید بیشتری اثر را بر رضایت مشتری و وفادار بودن آنها دارد.

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا