تبلیغات

معجزه دیوار سبز مصنوعی در دکوارسیون داخلی و خارجی منزل

گرین وال یا دیوار سبز مصنوعی مدتی است با توجه به جذابیت فوق العاده خود توانسته به دکوراسیون داخلی و خارجی منازل راه پیدا کرده و به یکی از جذاب ترین و کاربردی ترین المان ها در طراحی فضایی زیبا، خاص و دلنشین تبدیل شود. در این مطلب بیشتر به توضیح در مورد معجزه دیوار سبز مصنوعی در دکوارسیون داخلی و خارجی منزل می پردازیم، با ما همراه باشید:

استفاده از دیوارسبز مصنوعی در دکوراسیون داخلی و خارجی منزل چه مزیتی دارد؟

استفاده از دیوارسبز مصنوعی در دکوراسیون داخلی و خارجی منزل چه مزیتی دارد؟

این روزها گرین وال مصنوعی با توجه به مزایای متعددی که داشته یکی از بهترین دیوارپوش ها برای داشتن دکوراسیونی جذاب و خاص به شمار می آید. در ادامه با هم بررسی می کنیم که چرا باید در دکوراسیون منزل از دیوار سبز مصنوعی استفاده کنیم:

دیوارهای سفید دیگر جذابیت سابق را ندارند

از سالیان بسیار دور افراد دیوارهای داخلی و خارجی خانه خود را به رنگ سفید انتخاب می کردند چرا که معتقد بودند این رنگ، فضا را بزرگ تر و دلبازتر نشان می دهد. اما سرسبزی دیوارهای سبز به خوبی ثابت کرده است که دیوارهای رنگی نیز می توانند به همان اندازه جذاب باشند و فضایی دلباز و دلنشین خلق کنند. رنگ سبز، رنگی بی نهایت آرامش بخش است و به کمک آن می توان فضایی سرشار از انرژی مثبت داشت.

استفاده هوشمندانه از تایل چمن مصنوعی و گرین وال نه تنها فضا را کوچکتر نمی کند بلکه باعث می شود بهترین استفاده را از تمام بخش های خانه خود داشته باشید.

با دیوارسبزمصنوعی، طبیعت را به خانه بیاورید

هچ چیز نمی تواند به اندازه این هیجان انگیز باشد که گوشه ای از فضای داخلی خانه یا حیاط خود، المانی از طبیعت را داشته باشید که هر لحظه حس خوب حضور در طبیعت را به شما منتقل کند. استفاده از گرین وال در طراحی داخلی و خارجی منزل به این معناست که شما همیشه سرسبزی و نشاط طبیعت بهاری را در کنار خود خواهید داشت و می توانید از حس خوب آن سرشار شوید.

زیبایی کفپوش های چوبی خانه خود را به رخ بکشید

استفاده از گرین وال یکی از خلاقانه ترین ایده های است که به کمک آن می توانید کفپوش های چوبی خانه خود را زیباتر و خاص تر از همیشه نشان دهید. ترکیب رنگ گرم چوب با سبز زیبای گرین وال، خاص ترین و متفاوت ترین ترکیب هایی است که همیشه به دل می نشیند و هیچ وقت چشم از دیدن آن خسته نمی شود. پس اگر کفپوش خانه شما از نوع چوبی است یا این که المان های چوبی دیگری در طراحی فضای منزل خود دارید می توانید به کمک دیوار سبز مصنوعی به آن روح ببخشید و اجازه دهید زیبایی خود را به نحو احسن نشان دهد.

همچنین در صورت خرید چمن مصنوعی برای حیاط می توانید دیوارها را نیز با گرین وال تزیین کرده و با یک میز و صندلی چوبی این جذابیت را تکمیل کنید.

دیوار سبز مصنوعی المانی شیک اما ارزان است

برخلاف بسیاری از المان های مورداستفاده در طراحی داخلی و بیرونی ساختمان ها، دیوار سبز مصنوعی با حداقل سرمایه قابل اجراست و جزو ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین گزینه هایی است که می توان از آن در دکوراسیون منازل استفاده نمود. این دیوارپوش را می توان با هر بودجه ای اجرا نمود و از طرفی با توجه به دوام فوق العاده ای که دارد تا سال ها همچون روز اول، به زیبایی طراح داخلی و بیرونی خانه کمک می کند.

چطور از دیوارسبز مصنوعی در دکوراسیون داخلی و خارجی منزل استفاده کنیم؟

چطور از دیوارسبز مصنوعی در دکوراسیون داخلی و خارجی منزل استفاده کنیم؟

دیوارسبز مصنوعی جزو مواردی است که دست شما برای اجرا آن کاملاً باز است و می توانید از آن طبق سلیقه خود در بخش های مختلف خانه استفاده کنید. سازگاری این دیوارپوش با شرایط مختلف، باعث می شود در استفاده از آن برای فضاهای مختلف محدودیتی نداشته باشد. در ادامه چند ایده برای استفاده از گرین وال در دکوراسیون داخلی و خارجی منزل آورده شده است تا به کمک آن ها بتوانید بهترین استفاده را از این گرین وال داشته باشید:

  • بالکن و تراس از بخش هایی هستند که به کمک گرین وال می توان به آن ها جذابیت فوق العاده ای بخشید و فضای دلنشینی برای نشیمن خلق نمود.
  • بخش ورودی خانه که معمولاً به آن بی توجهی می شود را نیز می توان با استفاده از دیوار سبز مصنوعی به فضایی بسیار پرانرژی تبدیل کرد.
  • اگر خانه شما ویلایی است می توانید حیاط آن را به کمک گرین وال، به تکه ای از طبیعت تبدیل کنید.
  • روف گاردن یکی دیگر از بخش های خانه است که استفاده از گرین وال برای آن ایده ای بسیار نو و خلاقانه است.
  • اتاق نشیمن را نیز می توانید با استفاده صحیح از گرین وال مصنوعی به فضایی بسیار دلنشین، آرام و پر از حس خوب برای دورهمی های خانوادگی و دوستانه خود تبدیل کنید.

کلام پایانی

امروزه همه افراد از اهمیت انتخاب نوع طراحی داخلی و خارجی منزل خود آگاه هستند و به همین دلیل تک تک المان ها را با دقت و وسواس کامل انتخاب می کنند. یکی از المان هایی که در بیشتر اوقات با هر نوع دکوراسیونی جور است و زیبایی بی نظیری به فضا می بخشد دیوار سبز مصنوعی است. دیوار سبز مصنوعی یا گرین وال کمک می کند تا با بودجه ای کاملاً معقول و مناسب، یک تغییر چشمگیر در فضای خانه خود ایجاد کرده و تا مدت ها به این انتخاب خود آفرین بگویید. این دیوارپوش را شما می توانید حتی به صورت ریسه ای و بسیار جزئی در بخش های مختلف خانه خود به کار ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا