طراحی دکوراسیون رستورانطراحی دکوراسیون محیط کار

30 مدل کافه و رستوران سبک بوهو؛ تلفیق آرامش و زیبایی

کافه و رستوران سبک بوهو به دلیل استفاده از وسایل تزئینی متعلق به فرهنگ های مختلف حس آرامش را در مشتریان شما بوجود می آورد. صندلی های حصیری، لوسترهای چوبی، گیاهان پهن بابا آدم و برگ انجیری، رنگ های کرم و سفید همگی در کنار میزهای چوبی جلوه فوق العاده ای به دکوراسیون محیط کار می بخشند. در ادامه مدل های جدید رستوران و کافه سبک بوهو را می توانید مشاهده کنید و ایده بگیرید.

رستوران سبک بوهو

رستوران سبک بوهو

اغلب افرادی که به رستوران مراجعه می کنند، به دنبال خوردن غذا در محیطی آرام هستند. به همین دلیل یکی از اصول ابتدایی برای طراحی دکوراسیون رستوران، انتخاب سبک مناسب است. در میان انواع سبک های دکوراسیون، بوهو یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین آنها است.

مدل رستوران بوهمیان

در سبک بوهو آزادی بسیار زیادی در انتخاب اکسسوری، مدل میز و صندلی و نورپردازی دارید. چون اصل مهم آن، آزادی در اجرای فرهنگ های مختلف در کنار هم بدون قانون و قاعده دست‌و‌پا‌گیر است.

عکس بوهو برای رستوران

بوهو برای رستوران

در رستوران سبک بوهو می توانید صندلی های حصیری را در کنار میزهای چوبی به کار ببرید. این صندلی ها نه تنها زیبایی خاصی دارند، بلکه نشستن روی آنها به دلیل باز بودن منافذ بخش تکیه گاه صندلی احساس خوبی را در افراد بوجود می آورد.

رستوران بوهومدل رستوران بوهولوسترهای چوبی و حصیری از دیگر بخش های جدایی ناپذیر در این رستوران ها است. متناسب با میزان نور موجود در محیط می توانید چندین لوستر حصیری را در فضای رستوران استفاده کنید.

نورپردازی با لوسترهای حصیری

طرح بوهو در رستوران

تفاوت سبک بوهو و روستیک

گیاهان در سبک بوهو اهمیت بسیار زیادی دارند. در حالت کلی حق انتخاب بالایی برای گیاهان در رستوران سبک بوهو دارید؛ اما برگ انجیری و گل بابا آدم بیشترین کاربرد را در این سبک دارد.

طراحی رستوران با گیاهان

تزئین رستوران با گل و گیاه

ایده های جذاب دکوراسیون مغازه ویتامینه

فضای بین میزها و بخش های مختلف رستوران را می توانید با گلدان های جذاب پر کنید. البته دقت داشته باشید که استفاده بیش از اندازه از این گل ها باعث گلخانه ای شدن فضای رستوران می شود.

گیاهان بوهو در سالن رستوران

استفاده از گل در رستوران

گل و گیاه در رستوران بوهو

6 تفاوت سبک بوهو و اسکاندیناوی

کافه سبک بوهو

کافه ها در اغلب مواقع فضایی بسیار آرام هستند و به همین دلیل شرایط بوهو با این محیط ها تناسب دارد. برای اجرای کافه به سبک بوهو می توانید از وسایل تزئینی مکرومه بافی برای دیزاین دیوارها استفاده کنید.

کافه سبک بوهو

مکرومه بافی برای کافه سبک بوهو

ویدئوی ساخت وسایل تزئینی سبک بوهو

در این سبک، علاوه بر استفاده از وسایل تزئینی فرهنگ های مختلف، مدرن بودن را در دل خود جای داده است. در تصاویر زیر چند نمونه از کافه مدرن بوهو را می توانید مشاهده کنید.

کافی شاپ بوهو مدرن

کافه مدرن سبک بوهوکافه بوهو شیکبوهو مدرن برای کافهاگر کافه در فضای باز مانند روف گاردن یا کنار ساحل قرار دارد، نصب چند چارچوب سفید و کرم و آویز کردن ریسه های مکرومه در بخش های مختلف و بین میزها می تواند فضا را جذاب تر کند.

دیزاین بوهو برای کافه

مدل کافه روباز سبک بوهو

بوهو در کافه ساحلی

مدل رستوران و کافه سبک بوهمیان

مدل رستوران شبک به سبک BOHO

کافه سبک بوهو ساحلی

بوهو مدرن در کاقه

میز و صنلی حصیری با لوسترهای حصیری و مکرومه در رستوران بوهمیان

صندلی حصیری و تزئیات مکرومه در رستوران

صندلی حصیری آویزی در کافه بوهو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا