تبلیغات

فروشگاه آنلاین مصالح ساختمانی سنگاج

برای ساخت ساختمانتان به آجر نیاز دارید؟! اما نمی‌دانید  به کدام فروشگاه مراجعه کنید. همانطور که می‌دانید، آجر یکی از مهم‌ترین مصالح ساختمانی برای ساخت بناست که اگر کیفیت آن به اندازه کافی خوب نباشد، بی‌شک در حین ساخت با مشکل روبرو خواهید شد. حال ما برای رفع مشکلتان یک پیشنهاد خوب داریم. فروشگاه آنلاین مصالح­­­­ ساختمانی یکی از مجهزترین فروشگاه‌­­های آنلاین در زمینه فروش آجر، آجرنما، سنگ، سرامیک، موزاییک و … است که خیلی راحت و آسان نیاز مهندسان و پیمانکاران ساختمانی را برآورده می‌­­کند. همچنین این شرکت مرجع خوبی برای دانستن قیمت آجر محسوب می‌شود. در واقع این شرکت با ارائه مصالح باکیفیت، با قیمت مناسب توانسته است نظر پیمانکاران عزیز را به خوبی به خود جذب و نیاز آن‌ها را بابت تهیه مصالح همیشگی رفع کند. پس اگر قصد خرید آجر باکیفیت دارید، این مجموعه بهترین پیشنهاد برای شماست تا در کوتاه­­‌ترین زمان و در بالاترین سطح کیفیت مصالح مورد نیاز خود را خریداری کنید، بدون این که نیاز باشد برای مراجعه حضوری به فروشگاه­‌­های دیگر وقت تلف کنید. فروشگاه سنگاج علاوه بر تهیه آجر باکیفیت، در امور طراحی و اجرای آن نیز کنار شماست. یعنی سنگاج بهترین نیروها را برای طراحی و اجرا ساختمان در اختیارتان قرار می‌­دهد­. به طوری که خیالتان هم بابت دیوارهای ساختمان راحت باشد و هم تمام امور پروژه را زیر نظر متخصصین حرفه‌ای انجام می‌دهید.

مصالح ساختمانی سنگاج

ویژگی­­های یک آجر خوب با قیمت مناسب

برای خرید آجر حتما به ویژگی­­های گفته شده در زیر توجه کنید:

  • به خوبی پخته شده باشد.
  • بافت منظمی داشته باشد.
  • تمام آجرها یک شکل و یک اندازه باشند.
  • به آسانی آب را از خود عبور ندهد و درصد جذب آن کمتر از 10 باشد.
  • رنگ آجر یکدست قرمز یا زرد باشد.
  • هنگام ضربه یا برخورد چکش به آجر صدایی مانند سرامیک بدهد.
  • مقاومت خوبی داشته باشد.
  • اندازه آجر به سایز استاندارد ساخته شده باشد.
  معرفی چند پرده برای آشپزخانه

تمام ویژگی­­های گفته شده در آجر درجه یک فروشگاه سنگاج مشاهده می­­شود. باخیال راحت می­­توانید برای خرید آجر درجه یک از فروشگاه سنگاج اقدام کنید. بدون این که نگران کیفیت باشید.

چرا فروشگاه آنلاین مصالح ساختمانی سنگاج را برای  خرید آجر انتخاب کنیم؟

همانطور که می­‌دانید­­، یکی از مهم‌­­ترین فاکتورها برای تحقق خانه رویایی و ایده­­‌آل تهیه آجر خوب است. مطمئناً سال­‌­های بسیاری است که در ذهن خود رویای خانه دلخواه‌تان را می­­‌پرورانید. اما باید بدانید، اگر مصالح ساختمانی­­تان کیفیت نداشته باشد احتمال این که به رویای همیشگی خود نرسید، زیاد است و بی­­شک ساخت خانه­­‌تان مطابق با ایده ذهنتان پیش نمی­­‌رود. این یعنی هزینه‌ای که پرداخت می‌­­کنید ممکن است هدر رود و بعدها برای تغییر یا تعمیر خانه دوباره مجبور به پرداخت هزینه شوید. حال با گفتن این نکات مطمئنا در ذهنتان این سوال پیش می­‌­آید که  ما چرا فروشگاه آنلاین مصالح ساختمانی سنگاج را به شما پیشنهاد کردیم؟ این مجموعه توانسته است با برقراری ارتباط با معتبرترین برندهای بازار، بهترین آجر را برای مشتریان خود فراهم کند و برای راحتی آن‌ها بهترین روند خرید را طراحی نموده است.

اگر دوست دارید در مورد کیفیت انواع آجر فروشگاه آنلاین مصالح ساختمانی سنگاج بیشتر بدانید، می‌­­توانید با مشاورین این مجموعه تماس بگیرید، سپس نیازهای خود را مطرح تا متناسب با نیازتان بهترین و مناسب‌ترین آجر را انتخاب کنید. بعد از انتخاب نوع آجر سفارش شما ثبت می­‌­گردد و در کمترین زمان ارسال می­شود.

 فروشگاه آنلاین مصالح ساختمانی سنگاج

 در واقع، فروشگاه آنلاین مصالح ساختمانی سنگاج با طراحی بهترین روش خرید، باکیفیت‌­­ترین آجر را در اختیار شما قرار می‌­­دهد. بدون این که نیاز باشد وقت خود را برای خرید حضوری تلف کنید و درباره کیفیت آجر نگران باشید.

  انتخاب ساعت دیواری مناسب با توجه به سبک دکوراسیون

 آیا دوست دارید از قیمت آجر و دیگر محصولات سنگاج با خبر شوید؟

حال که با فروشگاه آنلاین مصالح ساختمانی سنگاج آشنا شدید، مطمئنا دوست دارید از قیمت مصالح ساختمانی و قیمت آجر که یکی از مهم‌ترین مصالح ساختمانی به شمار می‌­­آید با خبر شوید پس با ما همراه باشید. آجر جز مصالح ساختمانی است که در طرح­های مختلف ساخته و روانه بازار می‌­­شود. به همین خاطر،  قیمت آجر در بازار در دسته‌­بندی‌­­های مختلفی قرار می‌­­گیرد. به طور کلی، این محصول با توجه به کیفیت روش تولید، شکل ظاهری، کاربرد و متریال به کار رفته در ساخت آن در انواع مختلف دسته‌­­بندی می­شود که هر کدام از عوامل نام برده به نحوی بر روی قیمت آجر تاثیرگذار است. اما مهم­ترین عامل تعیین‌­­کننده قیمت آجر، کیفیت ساخت است. یعنی هر چقدر کیفیت آجر بیشتر باشد، مسلماً قیمت آن بالاتر خواهد بود. معمولاً قیمت ‌آجر درجه یک که در سایز استاندارد تولید و بسیار خوب پخته شده است، به نسبت دیگر آجرهای درجه پایین­­‌تر،­ قیمت بالاتری دارند. اما این نوع آجرها حدود ده سال به بالا عمر می­­‌کنند و در شرایط نامناسب آب و هوایی بهترین انتخاب به شمار می­­آیند.

رنج قیمت آجر در فروشگاه سنگاج بین ۱۹۰۰ تومان تا ۳۰۰ تومان می­باشد که با توجه به نیازتان می‌­­توانید هر کدام از دسته­های خرید را انتخاب نمایید. برای اطلاع از دیگر محصولات سنگاج هم  می‌­­توانید به فهرست محصولات موجود در سایت سنگاج مراجعه کنید و با ورود به صفحه مربوط به محصول مورد نیازتان از قیمت­­ آن باخبر شوید.

  روف گاردن چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

با به کار بردن آجر نما به طور هم زمان زیبایی و استحکام ساختمان را دوچندان کنید.

 فروشگاه مصالح ساختمانی سنگاج

آجر نما یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی است که هم زیبایی ظاهر را برای ساختمان به ارمغان می‌­­آورد و هم موجب استحکام بیشتر آن می‌­­شود. حال این محصول پرکاربرد چیست؟ به  آجرهایی که در ستون بیرونی ساختمان به کار برده می­شود، آجر نما می­گویند. آجرنما هم مانند دیگر مصالح ساختمانی در انواع و طرح­­‌های مختلفی در بازار موجود است که هر کدام از طرح­‌­ها جذابیت خاص خودش را دارد و به هر طریقی مخاطب را به مشاهده ساختمان فرا می‌خواند و او را وادار می‌کند برای لذت بردن از نما چند ثانیه­‌­ای به  ساختمان خیره شود.

این روزها به خاطر تغییر سلیقه بازار استفاده از آجر نما کمتر مشاهده می‌شود. اما برخی­ها با به کارگیری سلیقه خود آجر نما را با دیگر متریال­ها ترکیب و ظاهری منحصر به فرد برای ساختمان ایجاد می‌کنند. این خلاقیت باعث می‌شود ظاهر ساختمان نسبت به دیگر ساختمان­ها جذاب­­­تر و دیدنی­­تر جلوه دهد. شما هم می­­‌توانید با اجرای آجر نما در ظاهر ساختمان خود منظره رویایی و آرام بخشی ترسیم کنید و گرما و صمیمیت داخل خانه را با ظاهر زیبا و گرم ساختمان خود به دیگران نشان دهید.

** متن تبلیغاتی بوده و تیم تحریریه مجله دکوراسیون دکونیوز در تهیه آن نقشی نداشته و سلب اختیار میکند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا