مبلمان و سرویس چوب

مبل مشکی با چه رنگی ست میشه؟ 20 نکته دکوراسیون منزل با مبل مشکی

دکوراسیون منزل با مبل مشکی را می توان با چند نکته ساده به نتیجه بی نظیری رساند. چون مبل مشکی با سایر رنگ های موجود در اتاق کنتراست ایجاد می کند و اگر این ویژگی به خوبی کنترل شود، می تواند به دکوراسیون مدرن و بی نظیر ختم شود. در این بخش از مطالب مبلمان دکونیوز نکات بسیار کاربردی برای دکوراسیون داخلی با مبلمان مشکی و مدل و ایده های جذاب و اینکه مبل مشکی با چه رنگی ست میشه می پردازیم.

نورپردازی مناسب در کنار مبل مشکی

بسیاری از افراد از تیره شدن فضای اتاق به دلیل استفاده از مبل رنگ مشکی نگران هستند و چشم بر سایر زیبایی های آن می بندند. این در حالیست که با نورپردازی مناسب می توان ترکیب رنگ فوق العاده ای را در دکوراسیون داخلی بوجود آورد. در تصویر زیر می توانید درخشش نور طلایی را دیوار و مبل های مشکی مشاهده کنید. علاوه بر نور طلایی روی دیوارها می توانید از آباژورهای کنار مبلمان نیز برای این منظور استفاده کنید.

مبل مشکی با چه رنگی ست میشه
در تصویر زیر مدل بسیار جذاب و حرفه ای از ترکیب لوستر خطی مدرن را با مبل های مشکی به کار رفته است.

نورپردازی مناسب دکوراسیون منزل با مبل مشکی

9 قانون انتخاب رنگ در دکوراسیون داخلی

ایجاد تضاد در دکوراسیون منزل با مبل مشکی

اگر به اتاق های بیش از اندازه تیره علاقه ندارید، در کنار مبل مشکی می توانید تضاد ایجاد کنید. استفاده از رنگ سفید برای دیوارها، فرش شطرنجی سیاه و سفید، میز سنگی و لوسترهای سفید همگی به ایجاد تضاد هنرمندانه در این فضا کمک می کنند.

ایجاد تضاد در دکوراسیون منزل با مبل مشکی

ایجاد ارتفاع با لوسترهای بلند

یکی دیگر از نکات کاربردی در دکوراسیون منزل با مبل مشکی، استفاده از لوسترهای بلند در کنار پرده های سفید است. لوسترهای بلند می توانند ارتفاع سقف را بزرگ تر نشان دهند و سفیدی پرده ها نیز فضا را روشن تر نشان داده و تضاد خوبی ایجاد می کنند.

دکوراسیون منزل با مبل مشکی و لوستر آویز

مبل طوسی با چه رنگ فرشی ست میشه؟

استفاده از مبل ال مشکی و قفسه های سفید

این ترکیب برای اتاق نشیمن و روبروی تلویزیون مناسب است. مبل ال را جلوی تلویزیون قرار داده و پشت آن از قفسه های سفید برای چیدمان وسایل و کتاب و غیره استفاده کنید. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، در این ترکیب از رنگ سفید برای بخش هایی از دیوار، پرده ها، کوسن و کفپوش استفاده شده است.

منزل با مبل مشکی ال

مبل مشکی و کوسن های رنگی

مشکی همیشه فضا را سرد و دلگیر نمی کند، کافیست ترکیب آن را با سایر رنگ ها از قبیل سبز، زرشکی و شتری امتحان کنید. به عنوان مثال می توانید کوسن های رنگی سبز و زرشکی را روی مبل استفاده کنید. علاوه براین، برخی از دیوارها را می توانید با رنگ سبز رنگ آمیزی کنید. استفاده از این ترکیب رنگ ها برای لوستر نیز بی نظیر خواهد بود.

مبل مشکی و کوسن های رنگی

استفاده از گل در کنار مبل مشکی

برای اینکه فضای مدرن و در عین حال آرامش بخش داشته باشید، از ترکیب مبل های مشکی و گل طبیعی غافل نشوید. علاوه بر چیدمان گل طبیعی کنار مبلمان، می توانید از پاسیو یا حیات خلوت نیز استفاده کنید. طراحی پاسیو کوچک با درب کشویی کنار اتاق نشیمن فضا را فوق العاده جذاب می کند و از این طریق می توانید نور طبیعی را به داخل اتاق هدایت کنید.

استفاده از گل در کنار مبل مشکی
در تصویر زیر نمونه دیگری از کاربرد گل های طبیعی کنار مبل مشکی را در دکوراسیون می توانید مشاهده کنید. آویز بودن گل از سقف نه تنها در خانه های دوبلکس، بلکه در خانه های معمولی نیز قابل اجرا هستند.

استفاده از گل در کنار مبل مشکی

از دیوار شاخص تیره استفاده کنید

یکی دیگر از کارهای بسیار ساده که نتیجه بی نظیری در اتاق دارای مبل مشکی می توانید انجام دهید، رنگ آمیزی دیوار شاخص با رنگ های تیره است. روشن بودن رنگ سایر دیوارها در این شرایط تضاد چشم نوازی را ایجاد می کند و انتخاب مناسبی برای دکوراسیون سبک مینیمال به شمار می رود.

دکور منزل با مبل مشکی و دیوار شاخص تیره

دکوراسیون نئوکلاسیک با مبل مشکی

در خانه های بزرگ و مجلل سبک دکوراسیون نئوکلاسیک نیز می توان براحتی از مبل مشکی استفاده کرد. فرش سفید، دیوارهای تزئین شده با گچبری های هنرمندانه رنگ روشن، لوستر کریستالی سفید طلایی در کنار کفپوش چوبی کرم چیزی نیست که براحتی بتوان از آن چشم پوشی کرد.

دکوراسیون نئوکلاسیک با مبل مشکی

دکوراسیون منزل با مبل مشکی و دیوار شاخص ماربل شیت تیره

در حالت کلی بهتر است تا حد امکان در دکوراسیون با مبل مشکی به دنبال ایجاد تضاد هنرمندانه و حرفه ای باشید. نمونه این تضاد را در تصویر زیر می توانید مشاهده کنید. دیوارپوش ماربل شیت تیره در کنار دیوارهای سفید، کفپوش های تیره، تابلو با قاب طلایی، آباژور فلزی نقره ای و فرش طوسی ترکیب بسیار خوبی را با مبل سیاه ایجاد کرده اند.

دکوراسیون منزل با مبل مشکی و دیوار شاخص ماربل شیت تیره

مبل مشکی و فرش خاکستری

برای اینکه دکوراسیون منزل با مبل مشکی حرفه ای انجام شود، نباید از جزئیات غافل شد. قرار داده فرش خاکستری و طوسی روشن زیر مبلمان در کنار کفپوش های رنگ روشن و دیوار شاخص تیره فضا را بی نظیر و کاملا مدرن می کند.

مبل مشکی و فرش خاکستری

مدل دکوراسیون منزل با مبل مشکی 

مبل مشکی و فرش سیاه

اگر برایتان سوال است که مبل مشکی با چه فرشی ست می شود، می توانید رنگ سیاه را امتحان کنید. این ترکیب برای خانه هایی مناسب است که کفپوش سفید، کرم و رنگ های روشن دارند. علاوه براین، حتما از استاندارد بودن نور اتاق قبل از خرید این فرش ها مطمئن شوید. چون برای فضاهای تاریک استفاده از ترکیب مبل و فرش مشکی نتیجه خوبی را در بلند مدت به همراه نخواهد داشت.

مبل مشکی و فرش سیاه
در تصویر زیر می توانید ترکیب مبل و فرش مشکی را در اتاقی که نور طبیعی زیادی دارد مشاهده کنید. در این اتاق فرش مشکی تمام بخش های کف را پوشانده اما به دلیل پنجره بزرگ و نور زیاد فضا دلگیر نشده است.

مبل مشکی و فرش سیاه

مبل مشکی و فرش طرح دار قرمز

برای ایجاد فضایی با دکوراسیون جسورانه می توانید از فرش های طرح دار قرمز استفاده کنید. برای جلوه بهتر از این فضا می توانید از صندلی های قهوه ای، دیوارهای سفید و گل طبیعی نیز استفاده کنید.

مبل مشکی و فرش طرح دار قرمز

مبل مشکی و فرش سبز طرح دار

سبز در کنار مشکی ترکیب بی نظیری است و از آن می توان برای دکوراسیون مدرن استفاده کرد. استفاده از چند صندلی سبز و کاناپه مشکی، فرش طرح دار سبز و اکسسوری های طلایی و برنزی را در تصویر زیر می توانید ببینید و ایده بگیرید.

مبل مشکی و فرش سبز طرح دار

مبل مشکی با فرش سفید طرح دار

ترکیب فرش های طرح دار سفید با مبل سیاه به تنهایی زیباست و فضا را مدرن جلوه می دهد. اما نصب تابلوهای مدرن طرح دار سفید مشکی، استفاده از گلدان و اکسسوری و میزهای مشکی، کوسن های طرح دار با همین رنگ بندی و قفسه های کتاب تیره قطعا نتیجه شگفت انگیزی به همراه خواهد داشت.

مبل مشکی با فرش سفید طرح دار

مدل دکوراسیون منزل با مبل مشکی 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا