مبلمان و سرویس چوب

مبل سبز یشمی با چه رنگی ست میشه؟ (ست مبل سبز با فرش، پرده، رنگ دیوار)

مبل سبز یشمی با چه رنگی ست میشه و از چه فرش و پرده ای برای دکوراسیون خانه هایی که مبل سبز تیره، روشن و زیتونی دارند می توان استفاده کرد؟ این سوالات به شدت در دنیای دکوراسیون و قبل از انتخاب مبلمان پرسیده می شوند و افراد زیادی هستند که به دنبال پاسخ مناسبی برای آن هستند. چون سبز یشمی، درباری، زیتونی و سایر طیف تیره و روشن این رنگ جلوه بسیار زیبایی داشته و در خانه های سبک کلاسیک و مدرن جایگاه ویژه و همیشگی دارند. اگر شما نیز به دنبال این هستید که مبل سبز با چه رنگ فرش، پرده و اکسسوری ست میشود در ادامه با دکونیوز همراه باشید.

مبل سبز یشمی با چه رنگی ست میشه؟

برای پاسخ دادن به این سوال که مبل سبز یشمی با چه رنگی ست میشه، ابتدا باید بررسی کنید که این مبل در کجا استفاده میشود؟ متراژ اتاق چقدر است و آیا نورپردازی استانداردی دارد یا خیر؟ چون رنگ ها تاثیرات متفاوتی بر محیط اطراف دارند و با دقت زیادی باید آنها را انتخاب کرد. در حالت کلی مبل سبز یشمی را با رنگ های متنوعی از قبیل مرجانی، طوسی، خاکستری، قهوه ای، زرد خردلی و طلایی، کرم و سفید می توان به کار برد.

ست مبل سبز یشمی

کوسن مناسب مبل سبز یشمی

در مطالب قبل به طور کامل تمام طیف های رنگی کوسن برای مبل سبز را معرفی و بررسی کرده ایم. با توجه به سبک مبلمان و متراژ اتاق می توانید کوسن های ساده یا طرح دار را برای این مبل انتخاب کنید. دقت داشته باشید که بیش از اندازه نباید روی مبل را با رنگ های متنوع شلوغ کنید، در غیر این صورت زیبایی مبل پنهان خواهد شد. برای این مبلمان پیشنهاد می کنیم کوسن های رنگ صورتی، سفید، بژ، آبی، سیاه و سفید، نارنجی، زرد، طلایی و طوسی و خاکستری را انتخاب کنید. همچنین می توانید ترکیبی از این رنگ ها را در کنار هم به کار ببرید.

کوسن مناسب مبل سبز یشمی

فرش مناسب مبل سبز یشمی

یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب مبل، تناسب آن با فرش و کفپوش است. با توجه به اینکه فرش به اندازه سایر وسایل منزل تنوع رنگ ندارد و نمی توان در خرید آن ریسک کرد، در نتیجه به تناسب آن با رنگ مبل دقت کنید.
از انتخاب های ایده آل در کنار مبل سبز یشمی می توان به کفپوش پارکت تیره اشاره کرد. چون قهوه ای تیره در کنار سبز هر دو نمادی از طبیعت هستند و فضا را بسیار آرامش بخش می کنند. اگر از سایر کفپوش ها مانند کفپوش پی وی سی، لمینت، سرامیک و غیره استفاده می کنید، بهتر است تا حد امکان رنگ قهوه ای تیره داشته باشند.

فرش مناسب مبل سبز یشمی
برای ست کردن فرش با مبل سبز یشمی یکی از گزینه های بسیار مناسب، رنگ کرم است. ترکیب فرش کرم و مبل سبز به تنهایی جلوه بسیار زیبایی دارد. علاوه براین، از این فرش می توانید در کنار پارکت و کفپوش های تیره نیز استفاده کنید تا زیبایی و جلوه آن با مبل یشمی چند برابر شود. این ترکیب برای رنگ مبل فضاهای کوچک بسیار مناسب است.

مبل سبز یشمی و فرش کرم
انتخاب بعدی برای ست مبل سبز یشمی و فرش، رنگ خاکستری و طوسی است. فرش وینتیج در چند سال اخیر با استقبال بالایی روبرو شده و می توانید آن را با مبل سبز به کار ببرید.

مبل یشمی و فرش طوسی
از دیگر گزینه های عالی برای ست مبل سبز یشمی، فرش و کفپوش قهوه ای است. این ترکیب رنگ برای اتاق هایی مناسب است که نور ایده آلی داشته باشند. چون قهوه ای تیره و سبز یشمی فضا را کوچک و تاریک تر نشان می دهند.

مبل یشمی و کفپوش قهوه ای

اگر منزلتان دکوراسیون سبک مینیمال دارد، از فرش های فانتزی صورتی نیز می توانید در کنار مبلمان سبز یشمی استفاده کنید. تا حد امکان سعی کنید صورتی روشن و ملیح باشد تا به مرور فضا خسته کننده نشود. این ترکیب در کنار اکسسوری های فلزی و دیوارهای رنگ روشن بسیار زیبا خواهد بود.

مبل سبز و فرش صورتی
برای خانه های ایرانی که فرش های قرمز و سنتی در آنها به کار رفته، مبل سبز جلوه خوبی دارد. این ترکیب رنگ فضایی با حال و هوای کاملا متناسب با فرهنگ ایرانی بوجود می آورد.

مبل سبز یشمی و فرش قرمز

پرده مناسب مبل سبز یشمی

در انتخاب رنگ پرده مناسب مبل سبز یشمی نسبت به فرش با محدودیت های بیشتری مواجه هستید. چون رنگ پرده ها به شدت بر میزان روشنایی محیط تاثیرگذار است و تا حد امکان از رنگ های تیره نباید برای پرده استفاده کرد. با مبلمان سبز یشمی از پرده های کرم، طوسی و سفید می توانید استفاده کنید.

پرده مناسب مبل سبز یشمی

مبل سبز زیتونی با چه رنگی ست میشه؟

سبز زیتونی از دیگر طیف های رنگ سبز است که به دلیل آرامش بخش بودن در دکوراسیون کاربرد زیادی دارد. از این مبلمان در دکوراسیون سبک کلاسیک و مدرن می توانید استفاده کنید و بیشتر با رنگ های بژ، کرم، زرد، قهوه ای و طلایی ست می شود. برای پاسخ به این سوال که مبل سبز زیتونی با چه رنگی ست میشه، چند مدل جذاب با چیدمان حرفه ای را در ادامه ارائه داده ایم:

مبل سبز زیتونی با چه رنگی ست میشه

ست مبل سبز زیتونی

مبل سبز با چه فرشی ست میشه؟

با توجه به آنچه در طول متن نیز اشاره شد، برای تمام طیف های رنگی سبز می توان از فرش های کرم، طوسی و خاکستری، قهوه ای تیره و روشن و همچنین فرش های قرمز استفاده کرد. مهم این است که در نهایت این ترکیب در کنار رنگ پرده ها و اکسسوری های به کار رفته در اتاق به هارمونی خوبی دست پیدا کنند.

مبل سبز با چه فرشی ست میشه

مبل سبز با چه رنگ دیواری ست میشه؟

علاوه بر فرش و پرده، مبلمان باید با رنگ دیوارها نیز از نظر رنگ بندی تناسب داشته باشد. با توجه به اینکه رنگ دیوار پذیرایی بیشتر خنثی یا ترکیب جزئی با رنگ های سرد و گرم هستند، به همین دلیل براحتی با مبل سبز زیتونی، یشمی و سبز روشن ست می شود. دیوارهای طوسی، کرم، صدفی، صورتی بسیار روشن، زرد روشن، قهوه ای و سفید با این مبل ست هستند.

مبل سبز با چه رنگ دیواری ست میشه

مبل سبز و دیوار طوسی

مبل سبز و دیوار قهوه ای

اکسسوری مناسب مبل سبز چیست؟

وسایل تزئینی یا اکسسوری ها و حتی تابلوهای نصب شده روی دیوار اگر با مبلمان ست باشند قطعا جلوه بهتری خواهند داشت. یکی از بهتریت اکسکسوری هایی که می توانید در کنار مبل سبز استفاده کنید، وسایل رنگ طلایی و بژ هستند. البته پیشنهاد می کنیم در استفاده از این رنگ اکسسوری زیاده روی نکنید، چون براق بودن بیش از اندازه آنها فضا را از لوکس و شیک بودن خارج می کند.

ست مبل سبز و اکسسوری

مبل سبز و اکسسوری طلاییست مبل سبز تیره با اکسسوری طلایی

استفاده از گل طبیعی در کنار تابلو بژ و سفید است چون  حس آرامش را به همراه دارند.

ست مبل سبز و اکسسوری قهوه ای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا