طراحی دکوراسیون داخلیدکوراسیون اتاق خواب

30 مدل تزیین و دکوراسیون اتاق خواب دخترانه اسپرت جذاب و شیک

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه اسپرت یکی از نمونه های بسیار پرطرفدار برای گروه های سنی مختلف؛ مخصوصا نوجوانان می باشد. در این اتاق ها بیشتر به سمت سادگی و رنگ های تیره و خنثی گرایش پیدا شده و از المان های دخترانه از قبیل عروسک و کوسن های خز و فانتزی کمتر استفاده میشود. برای آشنایی بیشتر با اصول طراحی دکوراسیون داخلی برای اتاق با تم اسپرت و مشاهده عکس و مدل های تزیین با این سبک در ادامه با دکونیوز همراه باشید.

اتاق خواب دخترانه اسپرت

تم اتاق دخترانه اسپرت

سلیقه و خواسته دختران در انتخاب نحوه چیدمان و دکوراسیون اتاق خواب و فضای اطرافشان در گروه های سنی مختلف با تغییر زیادی مواجه میشود. در گروه سنی نوجوانی و حتی جوانی برخی به دنبال تم اسپرت برای اتاق دخترانه می باشند و تمایلی به سبک های مجلل ندارند. از مهم ترین ویژگی های این تم و سبک، استفاده از رنگ های تیره و خنثی می باشد. در این اتاق ها رنگ خاکستری یا طوسی کاربرد زیادی دارد.
در حالت کلی در این سبک بیشتر به سمت رنگ های متضاد در اتاق گرایش زیادی پیدا میشود. در عکس اتاق خواب دخترانه اسپرت زیر می توانید ترکیب رنگ را مشاهده کنید.

تم اتاق دخترانه اسپرت

عکس اتاق اسپرت دخترانه

تم اتاق دخترانه اسپرت

مدل اتاق خواب دخترانه اسپرت

در انتخاب مدل برای دکوراسیون اتاق خواب های دخترانه اسپرت به نکات متعددی باید توجه داشته باشید. یکی از مهم ترین فاکتورها در این زمینه، نوع تخت و مبلمان به کار رفته در این فضا می باشد. تا حد امکان مبلمان و تخت و میز تحریرهایی که در این اتاق ها استفاده می کنید باید ساده و بدون طرح و برش های خاص باشند. توجه داشته باشید که در دکوراسیون اسپرت خطوط صاف عمودی و افقی اهمیت زیادی دارند و به همین دلیل مبلمان و تخت های صاف با زاویه های 90 درجه در گوشه ها در آنها استفاده میشود.

  جذاب ترین ترند و مدل دکوراسیون اتاق خواب 2023

مدل دکوراسیون اتاق دخترانه اسپرت

عکس اتاق خواب دخترانه اسپرت از دیگر موارد مهم که در مدل اتاق اسپرت دخترانه به چشم میخورد، استفاده از روتختی های ساده می باشد. در این اتاق ها روتختی های عروسکی باربری و پرنسسی به ندرت استفاده شده و بیشتر به سادگی گرایش پیدا میشود. در انتخاب رنگ بندی نیز بیشتر از رنگ های متضاد در آنها استفاده میشود. نوع رنگ های استفاده شده در این اتاق ها به گونه ایست که حتی می توان از آنها به عنوان اتاق پسرانه نیز استفاده نمود.

مدل اتاق اسپرت دخترانه

مدل دکوراسیون اتاق دخترانه اسپرت

تزیین اتاق دخترانه اسپرت

برای تزیین دکوراسیون اتاق دخترانه اسپرت از المان های متعددی می توان استفاده نمود. به عنوان مثال، استفاده از پوسترهای ورزشی یا طرح های مدرن می تواند گزینه مناسبی باشد. قرار دادن وسایل موسیقی در گوشه اتاق یا روی دیوار نیز می توانند گزینه خوبی برای تزیین اتاق اسپرت دخترانه باشند.

تزیین اتاق دخترانه اسپرت

تزیین دکوراسیون اتاق دخترانه اسپرت استفاده از شلف و کمدهای متعدد و قرار دادن وسایل تزئینی کوچک و بزرگ با رنگ های متضاد همگی می توانند ایده های مناسبی برای تزئین اتاق اسپرت دخترانه به شمار روند. در ادامه چند مدل دکوراسیون اتاق خواب دخترانه اسپرت را می توانید مشاهده کنید.

عکس اتاق خواب اسپرت دخترانه

مدل اتاق های دخترانه اسپرت

عکس دکوراسیون اتاق خواب دخترانه اسپرت

مدل تزیین اتاق دخترانه اسپرت

اتاق اسپرت دخترانه

عکس دکوراسیون اتاق اسپرت دخترانه

عکس اتاق اسپرت دخترانه

مدل اتاق اسپرت دخترانه شیک

رنگ اتاق خواب دخترانه اسپرت

تزیین اتاق خواب دخترانه اسپرت

اتاق خواب های اسپرت دخترانه

عکس اتاق خواب اسپرت دخترانه

عکس اتاق خواب اسپرت دخترانه

مدل اتاق خواب اسپرت دخترانه

تم اتاق خواب اسپرت دخترانه

ایده اتاق خواب اسپرت دخترانه

 

 

نوشته های مشابه

‫8 نظرها

  1. این مدل اتاق خواب برای دخترای 10 تا 15 سال فوق العاده س چون به شدت به تم های اسپرت علاقه دارن

  2. مرسی واقعا قشنگن منُ از سردرگمی درآوردین کاملا نوجوان پسند هستن و مورد تایید 👌🏻👌🏻

  3. بسیارزیبا
    و چقدر خوبه که برای دخترا محدود به اتاق عروسکی و صورتی نیست این ایده ها
    عالی و جالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا