تبلیغات

نیرالند مرجع فروش محصولات فنگشویی

فنگ شویی علم گسترده با مباحث و روش‌های متفاوت است، در این مقاله سعی داریم بخش کوچکی از این علم بی نظیر را برای شما شرح دهیم.

علم فنگ شویی چیست

طبیعت، منشا و نماد نظم و تعادل است، فنگ شویی علم و هنری است که در آن می‌آموزیم که چطور این انرژی متعادل را در محیط زندگی خود به جریان بیاندازیم.

همه ما به صورت ذاتی و غریزی انرژی‌ها را درک می‌کنیم و خودمان منبع و منشا انرژی هستیم. فنگ شویی علم و هنری است که به ما یاد میدهد، با راه حل‌های خیلی ساده محیط اطرافمان را طوری چیدمان کنیم که در جهت ثروت، سلامتی، روابط خوب، خلاقیت، کسب دانش و… باشد به عبارتی فنگشویی یعنی تسخیر انرژی در مفهوم مثبت آن به نفع خودمان.

فنگ شویی علم گسترده با مباحث و روش‌های متفاوت است، در این مقاله سعی داریم بخش کوچکی از این علم بی نظیر را برای شما شرح دهیم.

همچنین در ادامه این مطلب وب سایت نیرالند تخصصی ترین مرجع فروش محصولات فنگشویی را به شما معرفی می کنیم که از این سایت می توانید با خیال راحت بهترین کالاهای مرتبط با علم فنگشویی را تهیه کنید.

نیرالند تخصصی ترین مرجع فروش محصولات فنگشویی

عناصر در فنگشویی

فنگشویی علمی کهن به معنای (فنگ: باد) و (شویی: آب) است، پایه و اساس فنگشویی پنج عنصر شناخته شده است که در طب چینی هم کاربرد دارد. در فنگشویی هوا یا باد عامل اصلی چرخش انرژی است و به همین دلیل باد یا هوا بین عناصر پنجگانه وجود ندارد.

نیرالند مرجع فروش محصولات فنگشویی

عناصر پنجگانه فنگشویی عبارت اند از

 

  1. عنصر آب که با رنگ‌های مشکی، آبی، سرمه‌ای در ارتباط است و تمامی اشکال مواج و بی شکل عنصر آب محسوب میشوند.
  2. عنصر چوب با طیف رنگ‌های سبز و گاهی قهوه‌ای چوبی در ارتباط است و اشکال مستطیل ایستاده و استوانه عنصر چوب هستند.
  3. عنصر آتش تمامی طیف رنگهای گرم از صورتی تا قرمز و نارنجی را دربرمی‌گیرد و اشکال نوک تیز رو به بالا و مثلثی نماینده این عنصر هستند.
  4. عنصر خاک (زمین) مربوط به رنگ‌های زرد، قهوه‌ای، خاکی، بژ و… است به عبارتی تمام طیف رنگ‌های خاک و از طرفی اشکال مربعی یا مستطیل خوابیده روی زمین نماینده عنصر خاک هستند.
  5. عنصر فلز با رنگهای فلزی، مثل نقره‌ای و طلایی در ارتباط است و اشکال مربوط به این عنصردایره و بیضی است.

این پنج عنصر ارتباط خاصی با هم دارند که چیدمان فنگشویی را تشکیل می‌دهند. هر یک از این عناصر به تناسب میزان یین یا یانگ بودن (سردی و گرمی) جهات مختلفی از هشت جهت اصلی را به خود اختصاص میدهند، که هر کدام از این جهات در فنگشویی مربوط به کیفیت خاصی در زندگی است.

عنصر آب مربوط به جهات شمال است و جهت شمال مربوط به شغل و آرام بخش ترین جهت فنگشویی است. این جهت به دلیل وجود آب که سردترین و یین ترین عنصر است مکان خوبی برای مدیتیشن است.

عنصر آتش مربوط به جهت جنوب، یعنی شهرت و خوشنامی، اعتبار، فعالیت‌ها و آرزوهاست .جهت جنوب بیشترین سطح انرژی را در طول روز دارد چرا که جایگاه عنصر آتش است، این عنصر یانگ و گرمترین عنصر است برای همین است که جنوب برای فعالیتهای فیزیکی مناسب است.عنصر چوب حاکم بر دو جهت فنگشویی است، جهت جنوب‌شرقی که مربوط به ثروت است و جهت شرق که مربوط به سلامت خانواده و ارتباط فامیلی است.

عنصر خاک دو جهت و مرکز را در برمیگیرد، جهت شمال‌شرقی که جهت رشد شخصی و تحصیل و دانش است و جهت جنوب‌غربی که جهت عشق و روابط عاطفی است. همینطور مرکز، که مربوط به اتحاد و سلامتی است تحت تاثیر این عنصر قرار دارد.

عنصر فلز مربوط به دو جهت شمال‌غربی و غرب است. شمال‌غربی جهت حمایت، مسافرت، و دوستان خوب است و جهت غرب مربوط به فرزندان،‌ پروژه‌ها و خلاقیت است.

عدد کوا یا همان عنصر وجودی و اطلاعات مفید در مورد آن

هر فرد با توجه به تاریخ تولد خود داری یک عدد کوا است که به کمک این عدد و انجام یکسری تغییرات می تواند در مسیر دستیابی به اهداف مختلف خود انرژی های مثبتی را دریافت کند.

عدد کوا، یک عدد بین ۱ تا ۹ است از انجا که این اعداد به جهات فنگشویی هم مرتبط هستند و ۵ در فنگشویی مربوط به مرکز است و جهت خاصی ندارد در این بازه عددی عدد ۵ وجود ندارد،

محاسبه عدد کوا در عین سادگی دارای موارد استثنا و تغییرات جزئی در بعضی تاریخ‌های تولد است به همین دلیل اگر میخواهید عدد کوا خود را دقیق بدست بیارید پیشنهاد می کنم از محاسبه گر آنلاین عدد کوا در سایت نیرالند استفاده کنید. با وارد کردن تاریخ تولد و محاسبه عدد کوا خود در این محاسبه گر علاوه بر اینکه متوجه خواهید شد که عدد کوا شما چیست اطلاعات جامع و مفیدی در مورد ویژگی های عدد کوا خود کسب خواهید کرد.

محاسبه عدد کوا

ضمنا داخل سایت نیرالند به آدرس niraland.ir هر سوالی در مورد عدد کوا داشته باشید می توانید ثبت نظر کنید و پاسخ سوال خودتون را دریافت نمایید.

فروشگاه تخصصی محصولات فنگ شویی نیرالند

در نیرالند می توانید انواع سمبل‌های فنگ شویی، سکه‌های فنگ شویی، کشتی‌های چوبی و عودهای مختلف و بسیاری دیگر از کالاهای مربوط به علم فنگشویی را با اطمینان از اصالت و مرغوبیت کالا تهیه نمایید. همچنین در سایت نیرالند امکان خرید انواع سنگ های نیمه قیمتی از جمله سنگ یشم، سیترین، لاجورد، عقیق، چشم ببر و … بصورت اشکال مختلف وجود دارد. در سایت نیرالند می توانید محصولاتی را پیدا کنید که نظیر آن‎ها شاید در هیچ یک از سایت های دیگر نباشد.

همچنین در تمامی مراحل خرید خود می توانید از روش های مختلف از طریق کارشناسان مجموعه نیرالند niraland.ir مشاوره تخصصی و رایگان دریافت نمایید تا محصولی مناسب و مفید را تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا