طراحی دکوراسیون اتاق کودکطراحی دکوراسیون داخلی

40 مدل کوسن کودک فانتزی و گارد تخت نوزاد

کوسن کودک با طرح های فانتزی یکی از بهترین انتخاب ها برای زیباتر شدن دکوراسیون اتاق کودک و نوزادان می باشد که تنوع زیادی داشته و در اندازه ها و طرح های مختلف می توان آنها را تهیه نمود. با توجه به تفاوت های زیادی که در سلیقه افراد در نحوه چیدمان اتاق کودک و نوزاد وجود دارد، در ادامه مدل های متنوعی از انواع مدل کوسن عروسکی گارد تخت نوزاد، کوسن های نمدی و بچه گانه شیک را ارائه خواهیم داد. با مجله دکوراسیون داخلی دکونیوز همراه باشید.

مدل کوسن کودک شیک

بهترین مدل کوسن کودک

تنوع در کوسن های مورد استفاده برای اتاق کودکان و همچنین نوزادان بسیار زیاد بوده و متناسب با طرح و جنس و اندازه و ابعاد، این وسایل کاربردهای متفاوتی دارند. به طوریکه در برخی از مواقع تنها جنبه ی زیبایی و تزئینی داشته و گاهی به عنوان بالش و در بسیاری از مواقع نیز به عنوان گارد تخت نوزاد مورد استفاده قرار میگیرند. در انتخاب مدل کوسن بچه گانه لازم است به چند نکته مهم توجه داشته باشید که عبارتند از:

تعداد و اندازه کوسن بچه گانه

با توجه به اینکه قصد دارید کوسن را برای مبل اتاق کودک استفاده کنید یا روی تخت، لازم است تعداد و همچنین اندازه و ابعاد آن را بدرستی انتخاب کنید. تعداد بالشت های تزئینی روی تخت و مبل در اتاق باید به اندازه ای باشد که باعث زیباتر شدن محیط شود و تا حد امکان از شلوغ به نظر رسیدن اتاق باید دوری کنند. به عبارت دیگر، لازم است با توجه به اندازه اتاق و نحوه چیدمان وسایل در آن، تعداد مناسبی از کوسن با اندازه های استاندارد و نه چندان بزرگ و کوچک را انتخاب کنید.

  بهترین رنگ سرامیک برای آشپزخانه (جدیدترین رنگ کاشی مناسب آشپزخانه)

مدل کوسن فانتزی

رنگ کوسن کودک عروسکی

یکی از مهم ترین فاکتورها در دکوراسیون داخلی، توجه به رنگ می باشد که به شدت بر احساس و عواطف افراد و همچنین بزرگ یا کوچک جلوه دادن فضا موثر هستند. به همین دلیل بهتر است رنگ کوسن عروسکی و کودکانه را از مجموعه رنگ های شاد انتخاب کنید. البته توجه داشته باشید که رنگ ها به گونه ای باشند که زود کثیف نشوند و لک های ایجاد شده بر روی آنها براحتی قابل شستشو باشد.

مدل کوسن عروسکی

شکل و طرح کوسن فانتزی

کودکان علاقه بسیار زیادی به طرح های فانتزی و شخصیت های کارتونی دارند، به همین دلیل در دکوراسیون اتاق کودک پسر و دختر تابلو و عروسک های فانتزی متعددی را می توان مشاهده نمود. یکی از بهترین انتخاب ها برای زیباتر شدن اتاق کودک و نوزاد، استفاده از کوسن فانتزی و طرح های عروسکی می باشد. طرحی که انتخاب می کنید بهتر است متناسب با جنسیت کودک و همچنین علاقه وی باشد تا حس بهتری را در او ایجاد نمایید. به عنوان مثال، برای مدل کوسن کودک دخترانه می توانید طرح خرگوش را انتخاب کنید و در مقابل، برای اتاق پسرانه از کوسن روباه استفاده کنید. البته این دو مورد تنها یک مثال ساده می باشند و خواسته و علاقه در افراد و کودکان مختلف با هم متفاوت است.

پیشنهاد می کنیم 70 مدل تخت کودک و نوجوان را ببینید.

کوسن کودکانه پرنده

جنس کوسن کودک

در بسیاری از مواقع کوسن کودک به عنوان بالشت نیز مورد استفاده قرار میگیرد و به همین دلیل باید جنس پارچه به کار رفته برای آنها از لطافت خوبی برخوردار باشد. علاوه براین، کودکان برای بازی علاقه زیادی به پرتاب کردن بالشت و کوسن دارند و به همین خاطر پیشنهاد می کنیم گزینه هایی را برای این منظور انتخاب کنید که مقاومت بالایی داشته باشند.

  60 مدل روتختی دخترانه فانتزی، عروسکی و شیک

مدل کوسن نمدی کودکانه

مدل کوسن عروسکی گارد تخت

مدل کوسن گارد تخت نوزاد

مدل کوسن عروسکی گارد تخت نوزاد

مدل کوسن فانتزی گارد تخت کودک

مدل کوسن نمدی نوزاد

مدل کوسن نمدی نوزاد

مدل کوسن نمدی طرح بیسکویت

مدل کوسن نمدی عروسکی

مدل کوسن نمدی کودک

مدل کوسن عروسکی

مدل کوسن کودکانه

مدل کوسن کودکانه شیک

مدل کوسن بچه گانه شیک

مدل کوسن شیک کودکانه

مدل کوسن تخت کودک

کوسن عروسکی جدید

مدل کوسن اتاق کودک

مدل کوسن کودک کریسمس

مدل کوسن کودک دخترانه

مدل کوسن پونی

مدل کوسن کودک قشنگ

مدل کوسن طرح روباه

مدل کوسن کودک تکه دوزی

کوسن عروسکی جدید

مدل کوسن پولکی کودک

مدل کوسن دخترانه فانتزی

مدل کوسن پسرانه کودک

مدل کوسن جدید کودک

کوسن کودک پولکی

مدل کوسن نمدی اتاق کودک

مدل کوسن کودک ساده

مدل کوسن بچه گانه شیک و جدید

مدل کوسن کریمس کودکانه

مدل کوسن خرگوشی

مدل کوسن ساده کودکانه

مدل کوسن عروسکی بچه گانه

مدل کوسن عروسکی شیک

مدل کوسن ساده

مدل کوسن بچه گانه دخترانه

 

نوشته های مشابه

‫8 نظرها

    1. سلام
      بهتر اینه پارچه های نرم و لطیف و نخ برای کوسن اتاق بچه استفاده بشه. مخمل کرک دار که به مخمل آنغوره معروفه از نظر لطفات خوبه و دوام بالایی در برابر شستشو دارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا