اجزای چیدمان و دکوراسیونجاکفشی

80 مدل جاکفشی جدید، دیواری، ایستاده، مدرن، کلاسیک و چوبی

مدل جاکفشی و جنس و رنگ آن از جمله مواردی می باشند که باید متناسب با سایر عناصر موجود در دکوراسیون انتخاب شوند. علاوه براین، انتخاب جاکفشی ایستاده و جادار یکی از گزینه های بسیار عالی برای محیط هایی می باشد که با مشکل کمبود فضا مواجه هستند. در ادامه مجله مبلمان و سرویس چوب دکونیوز بیش از 50 مدل جا کفشی مدرن، جاکفشی آینه دار، جاکفشی نشیمن دار، آپارتمانی، ام دی اف، بزرگ و بلند و جادار، جاکفشی با جالباسی توکار و رو کار و مدرن و جاکفشی دیواری کلاسیک را ارائه خواهد داد.

مدل جاکفشی ام دی اف

مدل جاکفشی ایستاده

در میان انواع مدل جا کفشی، نوع ایستاده از بیشترین تقاضا برخوردار می باشند که دلایل زیادی برای آن وجود دارد. از مهم ترین دلایل برای انتخاب این نوع جا کفشی، استفاده بهینه از فضا می باشد. در زندگی امروز که خانه ها بسیار کوچک و آپارتمانی شده اند، برای نظم بخشیدن به محیط و استفاده درست و مناسب از فضا می توان از انواع جاکفشی های ایستاده استفاده نمود. این مدل جاکفشی از چند طبقه تشکیل شده و در انواع چوبی، فلزی و ام دی اف و گاها پلاستیکی تولید میشوند. در خرید جاکفشی آپارتمانی ایستاده دقت داشته باشید که اسکلت و بدنه آن مقاومت لازم برای تحمل وزن زیاد کفش در طبقات متعدد را داشته باشد. علاوه براین، دسترسی به طبقات بالایی آن آسان باشد.

مدل جاکفشی ایستاده

مدل جا کفشی ایستاده

مدل جاکفشی ایستاده چوبی

مدل جاکفشی ایستاده بزرگ

 

25 مدل جاکفشی ممبران را از دست ندهید

مدل جاکفشی مدرن

دکوراسیون منزل مدرن در چند سال اخیر با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است. زیبایی، سادگی و منحصر به فرد بودن و استفاده از رنگ های روشن از مهم ترین ویژگی های این سبک دکوراسیون می باشد که در تمام وسایل موجود در این محیط ها به چشم میخورند. مدل جاکفشی مدرن از جمله انتخاب های عالی برای آن دسته از افرادیست که قصد دارند منزل خود را با وسایل کاملا متفاوت به زیباترین شکل به تصویر بکشند.

مدل جاکفشی مدرن

مدل جا کفشی مدرن

مدل جاکفشی مدرن ساده

مدل جاکفشی مدرن چوبی

مدل جاکفشی مدرن جدید

مدل جاکفشی مدرن شیک

مدل جا کفشی چویی مدرن

40 مدل جاکفشی کم جا آپارتمانی جدید را ببینید!

مدل جاکفشی چوبی

از گذشته تا امروز وسایل چوبی بیشترین کاربرد را در دکوراسیون و مبلمان دارند. به طوریکه زیباترین جا کفشی های مدرن، ساده، کلاسیک و ایستاده و دیواری از این جنس ساخته میشوند. تنوع بالا در طرح، ماندگاری زیاد، زیبایی، تناسب با اغلب سبک های دکوراسیون، قابلیت رنگ آمیزی با رنگ های متنوع و وزن مناسب از جمله دلایلی هستند که این چوب را برای تولید انواع مدل های جا کفشی مناسب کرده اند.

مدل جاکفشی چوبی

مدل جا کفشی چوبی

مدل جاکفشی چوبی شیک

مدل جا کفشی چوبی جدید

مدل جاکفشی چوبی ساده

مدل جاکفشی چوبی

مدل جاکفشی چوبی ایستاده

مدل جاکفشی چوبی ساده

مدل جا کفشی سه تکه

یکی از مشکلات و چالش هایی که در اغلب منازل وجود دارد، تعداد زیاد کفش ها از قبیل کفش های تابستانی، بهاره، چکمه، مجلسی و اسپرت و غیره می باشد. از جمله راهکارهایی که می توان برای دسترسی و چیدمان و جداسازی این کفش ها ارائه داد، استفاده از مدل جاکفشی سه تیکه می باشد. علاوه بر جداسازی بهتر کفش ها، جاکفشی های سه تکه ارتفاع کمتری دارند و می توان از فضای روی آنها نیز استفاده نمود. علاوه براین، این مدل جا کفشی را می توان با توجه به اندازه فضای داخلی منزل از هم جدا کرد و بخش های مختلف آن را در اتاق یا راهروهای مختلف قرار داد.

مدل جاکفشی سه تکه

مدل جاکفشی سه تیکه

مدل جاکفشی سه تکه جدید

مدل جاکفشی سه تکه چوبی

مدل جا کفشی سه تکه

 

مدل جاکفشی و جالباسی

از دیگر نمونه های بسیار پرطرفدار که در واقع انتخاب آنها یک تیر با چند نشان است، جاکفشی هایی می باشد که همزمان جالباسی نیز هستند. مدل جاکفشی جالباسی برای ورودی منازل استفاده شده و در اغلب مواقع به صورت توکار استفاده می گردد. این نوع جاکفشی ها فضای زیادی داشته و می توان با دقت در انتخاب رنگ و مدل آنها، نظم خوبی را در ورودی منزل ایجاد نمود.

مدل جاکفشی جالباسی

مدل جاکفشی و جالباسی

مدل جا کفشی جالباسی شبک

مدل جا کفشی و جالباسی

 

مدل جا کفشی برای زیر پله

در چیدمان و دکوراسیون منازل آپارتمانی که در برخی از مواقع 50 متر یا کمتر می باشند، باید به دنبال تجهیزات و وسایلی بود که حداکثر استفاده را از فضا فراهم کنند. میز و صندلی های چند منظوره، مبلمان های تخت خواب شو از جمله این موارد هستند. انتخاب مدل جاکفشی زیر پله ای یکی از راهکارهای بسیار عالی می باشد که فضای زیادی را برای چیدمان کفش ها و سایر وسایل و حتی لباس ها فراهم می کند. در تصاویر زیر مدل های مختلف جا کفشی برای زیر پله را مشاهده می کنید که اغلب از جنس چوب می باشند.

مدل جاکفشی زیر پله ای

مدل جاکفشی زیر پله

مدل جاکفشی برای زیر پله ای

جاکفشی زیر پله ای

مدل جاکفشی برای زیر پله مدرن

مدل جا کفشی برای زیر پله ای

 

مدل جا کفشی بزرگ و جادار دیواری و ساده

متناسب با تعداد افراد خانواده سایز و نوع جا کفشی ها تغییر می کند. برای منازل یا محیط هایی مانند مهدکودک ها و آموزشگاه هایی که لازم است کفش های بیرون با فضای داخل متفاوت باشد، انتخاب مدل جاکفشی بزرگ و جادار که اغلب ایستاده و چند طبقه می باشند، از بهترین انتخاب ها خواهد بود. با کمی سلیقه و ایده پردازی می توان قفسه های خالی جاکفشی های بزرگ و جدار را با قرار دادن گلدان های رنگی زیباتر کرد. جنس جاکفشی های بلند و بزرگ باید از چوب محکم یا فلز باشد. البته مدل های ام دی اف نیز در بازار موجود می باشند که باید حتما از استحکام آنها قبل از خرید مطمئن شوید.

مدل جاکفشی بزرگ

مدل جا کفشی بزرگ

جاکفشی جادار و بزرگ

مدل جاکفشی دیواری

جا کفشی های دیواری از جدیدترین مدل های جاکفشی می باشد که از فضای روی دیوار بیشترین استفاده را فراهم می کنند. این قبیل جاکفشی اغلب آینه دار بوده و به صورت چند تکه نصب می گردند. اندازه و ابعاد جاکفشی های دیواری تا حد زیادی قابل تغییر بوده و می توان متناسب با تعداد کفش و فضای مورد نیاز آنها را در با تعداد قفسه های مختلف ساخت.

مدل جاکفشی دیواری

مدل جاکفشی دیواری ام دی اف

مدل جاکفشی دیواری ساده

مدل جاکفشی دیواری مدرن

جا کفشی دیواری

مدل جا کفشی دیواری ام دی اف

 

طرح جاکفشی دیواری کلاسیک

ویژگی بسیار مهم در جاکفشی دیواری کلاسیک، استفاده از متریال چوب در آنها می باشد. این جاکفشی ها اغلب طرح های ساده و چوبی دارند و اشکال هندسی و مدل های خلاقانه به ندرت در آنها به چشم میخورد. چند مدل جاکفشی دیواری کلاسیک را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

مدل جاکفشی دیواری کلاسیک

طرح جاکفشی دیواری کلاسیک

عکس جا کفشی دیواری کلاسیک

مدل جاکفشی دیواری ام دی اف

با توجه به مقاومت بالا و قیمت ارزان ام دی اف، استفاده از آنها در تولید جا کفشی کاربرد زیادی پیدا کرده است. چند مدل جاکفشی دیواری ام دی اف را در ادامه می توانید مشاهده کنید. مهم ترین ویژگی این جاکفشی ها سادگی طرح های اجرا شده در آنها می باشد.

مدل جاکفشی دیواری ام دی اف

مدل جاکفشی دیواری ام دی اف جدید

مدل جا کفشی نشیمن دار

جاکفشی نشیمن دار از دیگر مدل های بسیار پرطرفدار و کاربردی می باشد که شرایط ایده آلی را برای نشستن و پوشیدن کفش فراهم می کند. در چند سال اخیر تنوع زیادی در طراحی جا کفشی های نشمین دار به چشم میخورد. ویژگی مشترک اغلب این وسایل، ارتفاع کم آنها می باشد و می توان از داخل راهرو و اتاق استفاده نمود.

مدل جاکفشی نشیمن دار شیک

مدل جاکفشی نشیمن دار قشنگ

مدل جاکفشی ساده و شیک

مدل جا کفشی پایه دار

جاکفشی کلاسیک

در خانه هایی با چیدمان کلاسیک، انتخاب جاکفشی جدید شاید کمی با چالش مواجه باشد. چون رنگ بندی و طرح جاکفشی دیواری و غیره باید با سایر وسایل تناسب داشته باشید و حس و حال کلاسیک را در محیط ایجاد کند. مدل جاکفشی کلاسیک که در ادامه ارائه شده است به خوبی نشان دهنده نوع طرح به کار رفته برای تزئین بدنه آن و همچنین رنگ بندی می باشد.

جاکفشی کلاسیک

طرح جاکفشی کلاسیک

عکس جاکفشی جدید کلاسیک

طرح جا کفشی کلاسیک جدید

جدیدترین مدل جاکفشی ایستاده آینه دار

انتخاب جدیدترین مدل جاکفشی ایستاده برای آپارتمان هایی که با کمبود فضا مواجه هستند یکی از بهترین گزینه ها محسوب میشود. این مدل جاکفشی مدرن و شیک یا در طرح های کلاسیک ارائه میشوند و در برخی از مدل ها نیز آینه کاری استفاده میشود. چند مورد از جدیدترین مدل جاکفشی ایستاده آینه دار را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

مدل جاکفشی ایستاده آینه دار

عکس جدیدترین جاکفشی ایستاده آینه دار

عکس جاکفشی ایستاده آینه دار

مدل جاکفشی داخل دیوار

مدل جاکفشی داخل دیوار

مدل جاکفشی داخل دیوار جدید

مدل و عکس جاکفشی جدید و شیک

 

مدل جاکفشی جادار و شیک

مدل جاکفشی ایستاده و شیک

مدل جاکفشی روکار

مدل جا کفشی ساده

 

مدل جا کفشی پایه دار کوتاه

مدل جا کفشی ساده جدید

مدل جا کفشی ساده مدرن

مدل جاکفشی پشت دری

مدل جاکفشی پارچه ای

مدل جا کفشی پارچه ای

مدل جا کفشی ساده پایه کوتاه

مدل جا کفشی با لوله

جا کفشی ام دی اف شیک

جاکفشی بزرگ چوبی جادار

جا کفشی شیک جدید

مدل جاکفشی چوبی روکش پارچه

نوشته های مشابه

‫21 نظرها

    1. سلام
      نمونه کارهای جاکفشی مدرن داخل همین مطلب قرار دادیم، میتونین تصویر رو به سازنده های وسایل چوبی سفارش بدین چون اغلب این مدل ها ساخت آسونی دارن

    1. بله متاسفانه. البته میتونین از نمونه کارها ایده بگیرین و به سازنده های این وسایل سفارش ساخت بدین دوست عزیز

  1. برای خونه های آپارتمانی کوچیک بهترین انتخاب بنظرم جاکفشی دیواری هست. البته اگه جنس خوبی داشته باشه

  2. بنظر توی انتخاب مدل کمد کفش خیلی دقت کنین، چون کاملا توی دید هست و مدلایی که روباز هستن، اصلا جلوه خوبی ندارن و بهتره اصلا کفش دید نداشته باشه

  3. خونه ی من خیلی کوچیکه.
    میخواستم جا کفشی بگیرم.
    اومدم توی سایتتون تا چند مدل ببینم و اگه دوست داشتم بگم برام درست کنن.
    ولی الان نمیدونم که جاکفشی هایی که نشیمن دار بهتره یا جاکفشی ایستاده

  4. وای که چقدر قشنگن و مرتب
    و این همه ایده جاکفشی بعد تو بازار فقط مدلای تکراری و نازیبا

  5. اغلبشون در عین ظرافت بسیار جادارتر از اونچه که در بازار هست ساخته شدن بسیار کاربردی و مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا