مبلمان و سرویس چوب

70 مدل میز لپ تاپ تاشو، دیواری، نشسته و مدرن

میز لپ تاپ یکی از وسیل بسیار ضروری در دنیای امروز می باشد که نه تنها بر سلامت جسمی افراد، بلکه در بالا بردن طول عمر قطعا داخلی لپ تاپ نیز اثر گذار است. در انتخاب مدل میز لپ تاپ لازم است نه تنها به زیبایی آن و تاثیرش بر دکوراسیون داخلی توجه داشته باشید، به استاندارد بودن طرح و میزان فضایی که اشغال می کند نیز دقت کنید. مجله دکوراسیون داخلی دکونیوز در ادامه بیش از 70 مدل میز تاشو لپ تاپ، مدل های مدرن و دیواری، میزهای مناسب برای حالت نشسته و خوابیده، دیواری و زمینی و چوبی را ارائه خواهد داد.

میز لپ تاپ

چطور بهترین میز لپ تاپ را انتخاب کنیم؟

در چند سال اخیر تنوع در مدل های میز و پایه لپ تاپ بسیار زیاد شده و جای میز کامپیوترهای بزرگ که برای نگهداری کیس و مانیتور استفاده میشدند را گرفته اند. در انتخاب بهترین مدل میز لپ تاپ چوبی و مدرن لازم است چند نکته را مد نظر داشته باشید که عبارتند از:

استاندارد بودن مدل میز لپ تاپ

زیبایی و خلاقانه بودن مدل میز لپ تاپ نمی تواند تنها ملاک و معیار برای انتخاب آن به شمار رود. ارتفاع میز و نحوه قرار گرفتن دست ها بر روی کیبورد لپ تاپ باید کاملا استاندارد باشد تا به گردن و مچ دست و حالت نشستن افراد لطمه وارد نشود.

  50 مدل میز پاتختی مدرن و شیک و ساده سرویس خواب

میز استاندارد لپ تاپ

استانداردهای میز لپ تاپ

میزان استفاده از لپ تاپ در شبانه روز

مدت زمان استفاده از لپ تاپ برای افراد مختلف با توجه به شغل و حرفه آنها با هم متفاوت است، به طوریکه فریلنسرها در بسیاری از مواقع بیش از 10 ساعت در روز در حال استفاده از این وسایل می باشند. در مقابل، ممکن است سایر افراد تنها چند ساعت کوتاه از آنها استفاده کنند. افرادی که مدت زمان زیادی از لپ تاپ استفاده می کنند، بهتر است میزهای بزرگ را برای این منظور انتخاب کنند که کاملا شبیه به میز کار باشد. میزهای کوچک و تاشو و حتی پایه های لپ تاپ گزینه مناسبی برای افرادیست که در طول شبانه روز از این وسایل زیاد استفاده نمی کنند.

میز کوچک لپ تاپ

اندازه فضای اتاق

در زندگی آپارتمان نشینی دنیای امروز که اغلب افراد با کمبود فضا برای نگهداری از وسایل خود مواجه هستند، باید بتوانید میزهایی متناسب با اندازه اتاق خود را برای لپ تاپ انتخاب کنید. خوشبختانه تنوع در این گروه میزها بسیار زیاد بوده و می توان از انواع میز تاشو، زمینی و نشسته و چند منظوره و دیواری در این شرایط استفاده کرد.

میز کم جا لپ تاپ

مدل میز لپ تاپ تاشو

یکی از موارد بسیار مهم در انتخاب میز و سایر وسایل مور نیاز برای دکوراسیون منزل، میزان فضایی می باشد که اشغال می کنند. با توجه به محدودیت هایی که منازل آپارتمانی وجود دارد و فضاهای بسیار کوچکی که برای اتاق ها اختصاص داده میشود، استفاده از میز لپ تاپ تاشو می تواند یکی از گزینه های بسیار کاربردی باشد. از جمله مزایای میزهای تاشو می توان به اشغال فضای بسیار کم و قابلیت حمل و استفاده از آنها در محیط های مختلف اشاره نمود. این قبیل میزها با عنوان میز لپ تاپ پروتیبل نیز شناخته شده می باشند و گزینه ای مناسب برای افرادیست که در طول سفرهای کاری نیاز زیادی به لپ تاپ دارند. نمونه هایی از این مدل میزهای پروتیبل لپ تاپ را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

  مدل مبل اتاق نوجوان (راهنمای خرید مبلمان اتاق نوجوان)

مدل میز لپ تاپ تاشو

میز لپ تاپ تاشو چوبی

میز لپ تاپ تاشو دیواری

مدل میز تاشو چوبی لپ تاپ

مدل میز تاشو برای لپ تاپ

میز لپ تاپ نشسته

نشستن های طولانی مدت روی صندلی به مرور به سلامت بدن آسیب های جدی وارد می کند و روش های مختلفی برای رهایی از این قبیل مشکلات وجود دارد. یکی از بهترین راهکارها در این زمینه، انجام دادن کارهای کامپیوتری در حلت نشسته می باشد. به عبارت دیگر، باید بتوانید ساعاتی از روز را روی زمین بنشینید و به کار خود ادامه دهید. علاوه براین، میزهای لپ تاپ نشسته فضای بسیار کمی اشغال می کنند و نوعی میز چند منظوره برای مطالعه و قرار دادن کتاب ها و حتی وسایل دکوراتیو نیز محسوب شوند. در ادامه چند مدل میز لپ تاپ زمینی را مشاهده می کنید که اغلب پروتیبل نیز می باشند.

مدل میز نشسته لپ تاپ

مدل میز لپ تاپ زمینی

میز زمینی لپ تاپ

میز لپ تاپ زمینی استاندارد

میز نشسته لپ تاپ

مدل میز مدرن لپ تاپ زمینی

میز لپ تاپ برای حالت نشسته

مدل میز شیک لپ تاپ زمینی

 

میز لپ تاپ برای حالت خوابیده (مدل میز رو تختی لپ تاپ)

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که قبل روزهای تعطیل یا آخر شب ترجیح بدهید لپ تاپ را به تخت خواب ببرید و فیلم ببیند، مطالعه کنید یا سایر کارهای کامپیوتری را انجام دهید. قرار دادن لپ تاپ روی پا یا پتو به شدت بر افزایش دمای آن اثرگذار است و به مرور باعث خرابی و سوختن فن آن میشود. علاوه براین، پاهایتان خیلی زود خسته شده و آسیب های زیادی را به بدن وارد می کند. استفاده از میز لپ تاپ برای حالت خوابیده و مناسب برای تخت خواب می تواند راهکار مناسبی برای این شرایط به شمار رود. میز روتختی لپ تاپ را می توان در سایر مواقع به دیوار تکیه داد و به عنوان میز تحریر از آنها استفاده نمود.

  مبل کرم با چه فرشی ست میشه؟ (14 ست مبل کرم و فرش)

مدل میز روتختی لپ تاپ

میز لپ تاپ برای حالت خوابیده

میز لپ تاپ برای حالت خوابیده

مدل میز روتختی برای لپ تاپ

مدل میز لپ تاپ برای روی تخت

میز لپ تاپ برای حالت خوابیده

مدل میز چوبی روتختی برای لپ تاپ

میز لپ تاپ روتخت

میز لپ تاپ دیواری

میز لپ تاپ دیواری از دیگر گزینه های بسیار مناسب برای اتاق و منازلی می باشد که با مشکل کمبود فضا مواجه هستند. این میزها اغلب بدون پایه به دیوار متصل شده و برخی در به صورت نیم دایره در گوشه های دیوار قرار میگیرند. با کمی خلاقیت می توان از فضای زیر میز نیز به عنوان کتابخانه نیز استفاده نمود.

میز دیواری لپ تاپ

میز دیواری لپ تاپ

مدل میز دیواری لپ تاپ

میز لپ تاپ روی دیوار

میز چوبی دیواری لپ تاپ

میز شیک دیواری لپ تاپ

میز جدید دیواری لپ تاپ

میز مدرن دیواری لپ تاپ

میز ساده دیواری لپ تاپ

میز لپ تاپ مدرن دیواری

برخی از میزهای دیواری لپ تاپ به صورت چند طبقه می باشند و می توان از طبقات آن برای چیدمان کتاب، گلدان و وسایل دکوراتیو نیز استفاده نمود. این قبیل میزها تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی محیط داشته و انتخابشان در واقع با یک تیر دو نشان زدن است. از بهترین ویژگی هایی که در مدل میز دیواری لپ تاپ می توان به هزینه ارزان برای ساخت آنها اشاره نمود. ساخت این گروه از میزهای دیواری برای لپ تاپ نه تنها نیاز به تخصص بالایی نداشته، بلکه بسیار ارزان می باشند و با هر سطح بودجه می توان گزینه های بسیار شیک و زیبایی را ساخت.

میز دیواری جدید لپ برای لپ تاپ

میز شیک لپ تاپ دیواری

مدل میز دیواری برای لپ تاپ

میز ایستاده لپ تاپ

میز مدرن ایستاده لپ تاپ

مدل میز لپ تاپ چوبی جدید

مدل میز لپ تاپ جدید مدل میز گوشه دیواری لپ تاپ مدل میز برای لپ تاپ مدل میز کاربردی لپ تاپ میز دیواری برای لپ تاپ مدرن میز کنار مبلی لپ تاپ مدل میز دیواری لپ تاپ کم جا مدل ساده میز لپ تاپ مدل میز تخت خوابی لپ تاپ مدل میز چوبی سفید لپ تاپ مدل پایه لپ تاپ میز دیواری تاشو لپ تاپ اندازه استاندارد میز لپ تاپ میز چند منظوره لپ تاپ مدل میز پرتیبل لپ تاپ مدل میز دیواری چوبی لپ تاپ میز برای لپ تاپ میز جدید لپ تاپ پایه چوبی برای لپ تاپ پایه چوبی برای لپ تاپ جدید پایه چوبی جدید برای لپ تاپ میز شیک برای لپ تاپ مدل میز برای لپ تاپ مدل میز برای لپ تاپ مدل میز لپ تاپ مدل میز لپ تاپ زمینی ساده مدل میز لپ تاپ زمینی ساده مدل میز لپ تاپ کنار تخت ساده

نوشته های مشابه

‫9 نظرها

    1. ممنون از نظرتون. بله ساخت اغلب میزهای لپ تاپ کار سختی نیس و البته در عین سادگی بسیار کاربردی هستن

    1. سلام
      چون کیفیت رو نباید در انتخاب جنس چوب میز لپ تاپ نادیده گرفت، اغلب از ام دی اف برای تولید این میزها استفاده میکنن که قیمت مناسبی هم دارن

  1. سلام
    به نظر من میزهای تا شو بهتر بود چون تبدیل به میز ساده میشه و به دو مدل میشه ازش استفاده کرد

  2. این میز لپ تاپ چقدر عالی بودن و مناسب برای اتاقهای کوچیک مثل اتاق کار من و اینکه بخوای توتخت هم با لپ تاپ کار کنی این مزها عالی بودن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا