طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمامطراحی دکوراسیون داخلی

60 مدل دکوراسیون حمام های مدرن و شیک و زیبا

در دکوراسیون حمام های مدرن و شیک بیشتر گرایش به سمت استفاده از اکسسوری و وسایل ساده و در عین حال لوکس وجود دارد و همین رمز جذابیت آن می باشد. شما می توانید با اجرای سبک مدرن علاوه بر زیبایی وصف نشدنی، در زمان استحمام و ریلکس کردن انرژی مضاعف و شادابی را از محیط دریافت کنید. در نظر گرفتن تمام اصول و قوانین در نورپردازی و استفاده از رنگهای مناسب و چیدمان صحیح با هزینه کم می توانید توالت و دستشویی مدرن و شیک داشته باشید. در این مطلب ایده های کاربردی و مدل و عکس دکوراسیون حمام مدرن و لاکچری و زیبا را برای تجربه طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام بی نظیر ارائه خواهیم داد.

مدل دکوراسیون حمام های مدرن

رنگ دکوراسیون حمام مدرن

به عنوان اولین نکته و پیشنهاد، بهتر است در سبک مدرن برای حمام های بزرگ از رنگهای تیره استفاده کنید. چون این رنگها جذابیت و ابهت خاصی داشته و درخور مدرنیته می باشند. اگر حمام کوچکی دارید اصلا نگران نباشید، رنگهای تیره در کنار یک نورپردازی عالی می توانند جلوه ی زیبایی به محیط بدهند. دقت داشته باشید که رنگ بندی که در دکوراسیون داخلی به کار می برید می تواند تاثیر زیادی بر بزرگ یا کوچک تر دیده شدن فضا داشته باشد.

مدل دکوراسیون حمام مدرن
دیوارها و کف را به رنگ های مشکی و خاکستری درآورید! همچنین می توانید از رنگ های سبز و آبی تیره در زمان انتخاب کاشی و سرامیک ها بهره برده و جذابیت و تفاوت خوبی را به نمایش درآورید. برای بزرگتر نشان دادن حمام مدرن، نورپردازی یا نصب کاشی ها در این سبک به با خطوط مورب انجام میشود. علاوه براین، نصب این کاشی ها با طول زیاد و خطوط افقی نیز در این حمام ها به چشم میخورد.

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی را از دست ندهید!

عکس حمام مدرن و شیک

نقش دیوارپوش در دکور حمام مدرن

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در حمام های مدرن به چشم میخورد، استفاده از دیوارپوش های سه بعدی و ساده در رنگ بندی های مختلف است. این دیوارپوش ها فوم و پی وی سی بوده و عایق می باشند و نم و رطوبت نیز تاثیری بر رنگ و ظاهر آنها ایجاد نمی کند.

مدل حمام مدرن

استفاده از کاغذ دیواری

کاغذ دیواری نقش بسیار مهمی در چیدمان دکوراسیون حمام شیک و مدرن دارند و به همین دلیل تنوع در طرح و رنگ های آنها زیاد است. با انتخاب کاغذ دیواری می توانید جلوه فوق العاده ای را در این محیط ایجاد کنید. به عنوان مثال استفاده از طرح های فانتزی و سه بعدی حمام را برای بچه ها جذاب تر می کند و ترس آنها کمتر میشود.

کلیک کنید مهم ترین نکات در انتخاب کاغذ دیواری سرویس بهداشتی را بخوانید.

عکس مدل کاغذ دیواری در سرویس بهداشتی

استفاده از چوب برای حمام های مدرن

در حمام های مدرن شما می توانید کمد و کابینت هایی را انتخاب کنید که طرح و رنگ چوب داشته و از چوب های مصنوعی ساخته می شوند. چوب یکی از عنصرهای طبیعی می باشد که علاوه بر جریان انرژی مثبت و گرما در محیط، در کنار رنگ هایی مثل سفید می تواند یک حمام مدرن و زیبا را بسازد. کف پوش هایی با طرح چوب نیز می توانند در این نوع طراحی مناسب واقع شوند. در دکوراسیون سرویس بهداشتی لوکس 2022 بر چوب تمرکز زیادی شده است.

چوب در حمام مدرن و شیک

دکور چوبی حمام مدرن

وان و کابین دوش در سبک مدرن حمام

یکی از وسایل بسیار مهم و لازم برای حمام مدرن وان می باشد. وان در رساندن شما به آرامش بسیار مفید است و می توانید با غوطه ور کردن خود در آن به آرامشی باور نکردنی دست یابید. وان باید از لحاظ ابعاد متناسب با حمام اننتخاب شده و رنگ آن در کنار کاشی ها جلوه ی بسیار خوبی داشته باشد. استفاده از کابین دوش نیز زیبایی خاصی دارد و توصیه می شود. در دکوراسیون حمام مدرن کابین دوش نقش بسیار پررنگی پیدا کرده است و نمونه های آن را در عکس های زیر می توانید مشاهده کنید.

استفاده از وان در دکوراسیون حمام مدرن

کابین دوش در حمام های مدرن

وان و کابین حمام مدرن

45 مدل دکوراسیون سرویس بهداشتی طوسی جدید و شیک را از دست ندهید!

استفاده از شیرآلات مناسب طلایی و مشکی

شیرآلات طلایی چه به صورت براق و چه مات برای سبک مدرن کاربرد زیادی دارند. علاوه براین، می توانید از رنگهای مشکی مات در شیرآلات و سردوش ها استفاده کنید. در اغلب مدل های حمام مدرن و شیک، دوش درسقف نصب میشود و شیرآلات توکار اجرا میشوند تا تاسیسات اضافی در داخل دیوار قرار بگیرد.

عکس حمام مدرن و زیبا

استفاده از آینه ها در سبک مدرن

آینه در حمام و توالت مدرن جایگاه خاصی دارند و یکی از وسایل ضروری به شمار می رود. در نتیجه می توان با دقت در انتخاب آن فضا را زیبا و مدرن و کاربردی تر کرد. از آینه های بزرگ در قسمت های مختلف حمام می توان استفاده کرد ولی دیوار روبروی وان، دوش و همچنین درب از بهترین بخش ها برای نصب این آینه ها هستند. چند نمونه از کاربرد آینه های بزرگ و کوچک در سرویس بهداشتی های مدرن را در تصاویر زیر می توانید ببینید.

آینه در حمام های شیک و مدرن

کاربرد آینه در دکور حمام مدرن

نقش مهم نور و تهویه

در حمام های مدرن به نور و تهویه طبیعی تاکید بسیاری می شود. اگر امکان نصب نورگیرهای سقفی و پنجره های بزرگ را دارید یک قدم بسیار مهم در این سبک جلو خواهید بود. نور و تهویه طبیعی علاوه بر اینکه در خشک شدن سریع حمام نقش دارد، امکان تعویض و به جریان انداختن هوای مطبوع را فراهم می کند.

چیدمان حمام های مدرن

استفاده از اکسسوری در حمام های مدرن

فضای حمام مدرن باید با روحیات و سلیقه ی شما سازگار باشد که به این طریق نیز موجب آرامشتان شود، بنابراین هر وسیله ای علاوه بر اینکه مناسب این سبک است، باید برای شما دلنشین باشد. از جمله اکسسوری هایی که می توانید در حمام استفاده کنید، تابلوهایی از تصاویر طبیعت و آب های جاری است که در فنگ شویی سرویس بهداشتی نیز موثر می باشد.

استفاده از تابلو در حمام مدرن
همچنین می توانید از گیاهان مناسب در سرویس بهداشتی استفاده و حمام خود را با آنها دیزاین کنید. گیاهان در حمام باعث بروز طراوت و شادابی می شوند و انرژی مثبت به محیط القا می کنند و به همین دلیل در مدل های مدرن حمام نقش مهمی پیدا کرده اند.

استفاده از گیاه در حمام مدرن

گل در حمام مدرن

حمام مدرن و شیک با گل

خشک کن حوله در حمام های مدرن

خشک کن ها از وسایل بسیار ضروری در حمام می باشند؛ استفاده از جا حوله ای و نگهدارنده های زیبای دستمال توالت از انتخب هایی هستند که می تواند حمام را مدرن و شیک تر نشان دهد.

حمام مدرن زیبا

نقش اشکال هندسی در حمام های مدرن

در سرویس بهداشتی مدرن اشکال هندسی و خطوط اهمیت زیادی دارد و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. وان هایی و روشویی با اشکال هندسی خاص و منحصر به فرد می تواند فضای حمام را مدرن کند.

مدل روشویی حمام مدرن

سینک مدرن در حمام

50 ایده دکوراسیون سرویس بهداشتی طلایی را ببینید!

شومینه برای حمام های مدرن

در حمام های مدرن از شومینه های گازی استفاده می شود. توجه داشته باشید که عنصر آتش در محیط باعث ایجاد شور و نشاط و شادی می گردد. لذا می توان با یک شومینه ی کوچک محیط حمام را گرم کرد و به آن زیبایی بخشید.

دکوراسیون حمام مدرن

استفاده از مبل های شزلون و صندلی در حمام مدرن

در حمام های مدرن از صندلی هایی با اشکال هندسی خاص و همچنین مبل های شزلون و نیمکت در کنار وان می باشد که فضای مدرن را رمانتیک می کند. البته این مدل از حمام های مدرن فضای بسیار بزرگی داشته و با بسیاری از آپارتمان های ایرانی تناسب ندارند.

نیمکت در حمام های مدرن
علاوه بر موارد فوق، در مدل های مختلف دکوراسیون حمام های مدرن و شیک و زیبا از پرده نیز استفاده میشود. این پرده ها قابل شستشو بوده و جنس آنها سلوئیت و بنری هستند. به همین دلیل می توان طرح های دلخواه را روی آنها چاپ کرد.

مدل دکوراسیون حمام مدرن شیک و زیبا

مدل حمام مدرن ایرانی

مدل دکوراسیون حمام مدرن

مدل دیزاین حمام زیبا و مدرن

عکس حمام مدرن ساده

عکس حمام شیک مدرن

چیدمان حمام مدرن

دیزاین حمام های مدرن شیک

عکس دیزاین حمام های زیبا و شیک

مدل حمام زیبا و شیک مدرن

مدل حمام

عکس حمام مدرن ایرانی

دکور حمام شیک مدرن

حمام زیبا

حمام مدرن کوچک

حمام مدرن بزرگ

مدل حمام مدرن بزرگ

مدل دکوراسیون حمام مدرن کوچک

مدل حمام بزرگ و مدرن

تصاویر حمام های مدرن و زیبا

عکس حمام های مدرن ایرانی و کوچک

عکس حمام شیک

عکس حمام لاکچری مدرن

مدل حمام های مدرن لاکچری

مدل حمام لاکچری مدرن

عکس حمام های مدرن لاکچری

حمام لاکچری

مدل حمام لاکچری

عکس حمام لاکچری و مدرن و زیبا

حمام های لاکچری مدرن

دکوراسیون حمام لاکچری

عکس حمام مدرن زیبا لاکچری

تصویر حمام مدرن

حمام مدرن تیره رنگ

حمام زیبا لاکچری

حمام لاکچری شیک

مدل حمام های لاکچری بزرگ

حمام لاکچری ساده

دکور حمام های مدرن

 

نوشته های مشابه

‫10 نظرها

  1. سلام ما میخوایم بازسازی سرویس بهداشتی انجام بدیم به نظرتون یک پنجره ی بزرگ مثل این تصاویر که گذاشتید نصب کنیم نورگیر وهواکش کافی تامین میشه؟ یا بازم کنارش دستگاه تهویه هوا لازمه؟

    1. سلام
      بله اجرای دکوراسیون سبک مدرن به بزرگ یا کوچک بودن فضا بستگی نداره و با انتخاب صحیح رنگ و وسایل و اکسسوری ها میتونین حمام کوچک مدرن داشته باشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا