طراحی دکوراسیون ورودی و راهروطراحی دکوراسیون داخلی

40 ایده دکوراسیون راهرو اتاق خواب شیک و جدید

دکوراسیون راهرو اتاق خواب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و نباید به صورت ساده و خالی طراحی شود. این قسمت از منزل اگر از ورودی و پذیرایی منزل در دید باشد باید به گونه ای مرتبط با چیدمان خانه طراحی شود. آنچه که انتخاب می کنید علاوه بر اینکه با سلیقه ی شخصی شما هماهنگ است، باید به فضای راهروها زیبایی، گرما و صمیمیت بخشیده و این مکان را از یک بخش بلااستفاده و کسل کننده درآورد. اگر یک راهرو بی نور و باریک دارید باید اصولی را در نظر بگیرید که با پرت حواس یک فضای بزرگ و دلباز تداعی شود و با آرامش خاطر شخص رابه سمت اتاق ها هدایت کند. برای آشنایی با مدل و ایده های خلاقانه برای چیدمان و دکور ورودی راهرو بین اتاق خواب ها در این بخش از مطالب دکوراسیون ورودی و راهرو دکونیور همراه باشید.

دکوراسیون راهرو اتاق خواب

رنگ راهرو اتاق خواب

اولین چیزی که در دکوراسیون داخلی باید مورد توجه قرار بگیرد، رنگ می باشد. شما می توانید رنگ دکوراسیون ورودی راهرو اتاق خواب را مرتبط با دکور اتاقتان در نظر بگیرید، یا یک رنگ خاص با توجه به سلیقه و متراژ فضا انتخاب کنید. بعد از یک رنگ آمیزی اصولی شما باید به فکر دیزاین راهرو اتاق خواب باشید.

دیزاین راهرو اتاق خواب

بهترین رنگ راهرو منزل چیست؟

نورپردازی در دکوراسیون راهرو اتاق خواب

قدم بعدی در چیدمان راهرو اتاق خواب، یک نورپردازی خوب و اصولی هست که می تواند به فضای شما جلوه ی خاصی بدهد. استفاده از لامپ هایی که از سقف آویزان می شوند بهترین انتخاب برای نور پردازی راهروهای طولانی هستند. اگر تمایل دارید از دیوارکوب ها و نورهایی که بر روی دیوار نصب می شوند استفاده کنید، باید توجه داشته باشید بر روی تابلو و سایر بخش های دیوار سایه های نافرم ایجاد نکند. اگر دیوار های شما جای قرار گرفتن قاب های بزرگ و زیباست این نورها را در قسمت بالای تابلوها و نزدیک به آنها قرار داده تا از زیبایی آنها بهره کافی راببرید.

نور در دکور راهرو بین اتاق خواب

آینه در راهرو بین اتاق خواب

راهروها معمولا فضاهایی هستند که از کمترین توجه برخوردار هستند و اغلب افراد می خواهند سریع آنها را طی کرده تا با اتاق برسند. برای از بین بردن این حس در اعضای خانواده شما می توانید همچنین از آینه ها در دکور استفاده کنید آینه هایی بزرگ و قدی که به صورت عمودی روی دیوارها نصب شوند.

35 مدل آینه کاری راهرو را از دست ندهید

آینه در چیدمان راهرو بین اتاق خواب

استفاده از شمع در دکوراسیون راهرو بین اتاق

شمع از خاصیت گرما بخشی و انرژی زا برخوردار هستند. ورودی راهرو بین اتاق خواب ها معمولا حس و حالی سرد دارد و همچنین ممکن است در زمان رنگ آمیزی از رنگ های سرد در آنها استفاده شده باشد و تغییر رنگ برای شما امکان پذیر نباشد. در این مواقع شما می توانید با وسایل جانبی این گرما و انرژی را به محیط القا کنید. اگر عرض راهرو زیاد است، یک میز می تواند برای قرار گرفتن شمع ها انتخاب شود در غیر این صورت نصب شلف بر روی دیوارها و یا قرار دادن جاشمعی هایی با طرح های مختلف و زیبای موجود در بازار انتخاب خوبی باشد.

شمع در دکوراسیون راهرو بین اتاق

تابلوهای نقاشی برای دکور راهرو اتاق خواب

در دکوراسیون ورودی راهرو اتاق خواب شما می توانید از قاب های بزرگ و کوچک در کنار یکدیگر بهره برده و یک گالری زیبا را طراحی کنید. این قاب ها می توانند آثاری هنری از نقاشی های زیبا و یا عکس از مناظر بوده یا عکس های خانوادگی شما را در بر بگیرد. سعی کنید رنگ فریم قاب هایتان را طوری انتخاب کنید که در کنار رنگ دیوارهای راهرو اتاق خواب خودنمایی کرده و جذابیت محیطتان را دو چندان کند. قاب هایی که انتخاب می کنید بهتر است در سایزهای مختلف باشند تا نگاه ها را درگیر خود کرده و شخص از کسالت این فضا چیزی حس نکند. ارتفاع استاندارد برای نصب تابلوها خط دید متوسط افراد می باشد؛ یعنی حدود157 سانتی متر کافیست.

طراحی راهرو اتاق خواب با تابلو

دیزاین راهرو اتاق خواب با تابلو

استفاده از گیاهان طبیعی در دیزاین راهرو اتاق خواب

اگر تمایل به استفاده از گیاهان طبیعی دارید اما راهرو شما فاقد نور است یا از نور طبیعی کمی برخوردار می باشد، باید به فکر تهیه نور مناسب برای گیاهان باشید . لامپ های مخصوصی که برای رشد گیاهان موثر هستند به شما کمک می کنند تا این مشکل را حل کرده و از رنگ سبز و حضور پر انرژی گیاهان بهره ببرید. در چیدمان و راهروهای باریک بهتر است از گلدان های کوچک استفاده کنید. علاوه براین، گل های هوازی نیز گزینه ای ایده آل برای آویز شدن روی دیوار راهرو به شمار می روند.

اگر به دنبال طراحی دکوراسیون راهرو باریک منزل هستید، کلیک کنید!

دکوراسیون راهرو اتاق خواب با گل

نقش کفپوش مناسب برای راهروهای اتاق خواب را جدی بگیرید

اگر دیوارهای راهرو بین اتاق خواب را با اکسسوری و تابلوهای زیادی پر کرده اید بهتر است برای کف یک فرش کوچک را در نظر بگیرید. با این انتخاب فضا شلوغ و بهم ریخته نشان داده نخواهد شد. استفاده از یک قالیچه کوچک با طرح خلوت و رنگ های روشن بهترین انتخاب است. همچنین اگر راهروها طول زیادی دارد نباید از فرشهایی استفاده کنید که در تمام طول راهرو پهن شده باشند؛ زیرا مسیر را طولانی تر نشان داده و ذهن اشخاص را درگیر تمام شدن راه و رسیدن به اتاق خواب نموده و آرامش را به هم می زنند.

انواع دیوارپوش راهرو چیست؟

کفپوش راهرو اتاق خواب
اگر فضای منزل شما از سبک سنتی پیروی می کند استفاده از گلیم و جاجیم های متناسب با ابعاد راهرو می تواند فضای همخوان با بقیه قسمت های منزلتان را بوجود بیاورد. استفاده از فرش های گرد یا فرش های شگی با پرزهای بلند در طراحی راهروهای بین اتاق ها نیز انتخابی عالی می باشد زیرا این فرش ها با نرمی خود حس خوبی را زیر پای شما بوجود می آورند.

دیزاین ورودی راهرو اتاق خواب با فرش

تبدیل راهرو بین اتاق خواب ها به کتابخانه ای کوچک

با قرار دادن یک کمد کتابخانه ای یا نصب آن بر روی دیوار در ابعاد متناسب این امکان را به شما می دهد که علاوه بر یک طراحی زیبا، استفاده مفید از این قسمت منزلتان داشته باشید. افراد خانواده می توانند کتابهایشان را در این کتابخانه قرار داده تا در دسترس بقیه اعضا باشد.

کتابخانه در راهرو اتاق خواب

دکور راهروهای کوچک اتاق خواب

برای دکوراسیون راهروهای اتاق خواب اگر فضای بسیار کوچکی دارید و یا اگر از طرفداران سبک های مینیمال هستید می توانید یک فضای خلوت را طراحی کنید. مثلا با قرار دادن یک میز بسیار کوچک و تعدادی شمع به یک فضای مینیمال و گرم رسیده و سبک محبوبتان را اجرا کرده باشید.

دکور راهرو کوچک اتاق خواب

مدل دکوراسیون راهرو اتاق خواب

مدل دکوراسیون راهرو اتاق خواب

عکس دکوراسیون راهرو اتاق خواب

مدل دکوراسیون ورودی راهرو اتاق خواب

دکوراسیون ورودی راهرو اتاق خواب

عکس چیدمان راهرو بین اتاق خواب

طراحی دکوراسیون راهرو اتاق خواب

عکس وروردی راهرو بین اتاق

تزئین دکور راهرو اتاق خواب

عکس چیدمان راهرو بین اتاق خواب ها

مدل راهرو اتاق خواب

دکور راهرو بین اتاق خواب

مدل دکوراسیون ورودی راهرو اتاق خواب

دیزاین ورودی راهرو بین اتاق خواب

دکور راهرو مدرن اتاق خواب

دیزاین راهرو اتاق خواب با چراغ

عکس راهرو مدرن اتاق

مدل دکوراسیون راهرو اتاق خواب جدید

مدل دکوراسیون راهرو اتاق خواب شیک

عکس دکوراسیون راهرو اتاق خواب جدید

چیدمان راهرو اتاق خواب جدید

مدل دکوراسیون راهرو اتاق خواب مدرن

 

 

نوشته های مشابه

‫7 نظرها

  1. مطالبی که برای دکوراسیون راهرو نوشتید و رنگشون حتما استفاده می کنم و مطمینم نتیجه ی خوبی در پی خواهدداشت

  2. بهترین استفاده از قسمتی که اغلب بدون استفاده مفید می مونه. چقدر راحت میتونیم مثلا به جای دنج برای مطالعه تبدیل کرد

  3. چقدر مدلای شیک میشه اجرا کرد و اغلب ما ازش غافلیم برای همین خونه ساده میشه. یعنی میشه با هزینه کم راهرو اتاق خواب رو شیک کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا