طراحی دکوراسیون ورودی و راهروطراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون راهرو باریک + 40 مدل و ایده جذاب و جدید

دکوراسیون راهرو باریک منزل از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا این قسمت از منزل یا در قسمت ورودی واقع شده یا بین اتاق ها و به عنوان یک نقطه ارتباط بین بخش های مختلف محسوب میشود. وقتی یک راهرو باریک و کوچک باشد مورد بی توجهی در چیدمان صحیح قرار گرفته و متاسفانه به راحتی می تواند بر روی چهره ی زیبای منزل به عنوان یک نقص خودنمایی کند. از این رو باید مانند بقیه قسمت های منزل به آن اهمیت داد تا به زیباترین شکل چیدمان آن انجام شود. در این بخش از مطالب طراحی دکوراسیون ورودی و راهرو دکونیوز ایده های کاربردی برای راهرو و ورودی های باریک و کم عرض خانه و آپارتمان ارائه می دهیم.

دکوراسیون راهرو باریک منزل

استفاده از آینه ها در دکوراسیون راهرو باریک

آینه ها علاوه بر اینکه فضا را بزرگتر نشان می دهند می توانند با انعکاس نور به روشن تر شدن فضا نیز کمک کنند. به همین دلیل در طراحی دکوراسیون داخلی اهمیت زیادی پیدا کرده اند. علاوه بر این، با قرار گرفتن آینه کاری در راهروها می توانند این امکان را به شما بدهند که در لحظه خروج از منزل برای چک کردن پوشش و پیرایشتان از آنها استفاده کنید.

آینه ها در دکوراسیون راهرو باریک

آینه کاری دکوراسیون راهرو باریک

آینه ها در طراحی راهرو باریک خانه

طراحی راهرو باریک خانه با گیاهان

برای زیبا سازی این قسمت از منزل شما می توانید از گیاهان استفاده کنید و از آنجا که فضای کم عرضی دارید بهتر است از گلدانهای کوچک استفاده کنید. حضور یک گیاه سبز در دکوراسیون راهروهای باریک منزل شادابی را به فضا تزریق می کند. چند نمونه و مدل تزیین راهرو باریک با گل و گیاه را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

طراحی راهرو باریک خانه با گیاهان

دیزاین راهرو باریک با گیاهان

تزیین راهرو باریک با گل

آینه کاری راهرو ورودی به شدت در راهروهای باریک موثرند و فضا را بزرگتر نشان می دهند.

طراحی دکوراسیون راهرو باریک آپارتمان با آثار هنری

در طراحی راهروهای باریک منزلتان می توانید به ایجاد یک گالری کوچک فکر کنید. با استفاده از تابلوهای هنری و نصب آنها بر روی دیوارها می توانید زیبایی این گالری کوچک را چاشنی راهروها قرار داده و مسیری زیبا و لذت بخش را در این قسمت از منزل بوجود بیاورید. توجه کنید که تابلوهایی که استفاده می کنید در سایزهای کوچک باشند و هرگز روی دیوار را شلوغ نکنید.

طراحی دکوراسیون راهرو باریک آپارتمان با آثار هنری

دیزاین راهرو باریک با تابلو

دیزاین راهروهای باریک منزل با تابلو

دکور راهرو باریک با تابلو نقاشی

برای آشنایی با انواع دیوارپوش راهرو کلیک کنید!

تزیین راهرو باریک خانه با میز

برای دکوراسیون راهروهای باریک می توانید از میز و کنسول های کوچک و باریک استفاده کنید. این میزها می توانند نقش یک کتابخانه را برای شما اجرا کنند! همچنین می توانید اکسسوری ها و وسایل مورد پسند و متناسب با سلیقه تان را روی آن قرار دهید. به جای میز و کنسول شما می توانید از شلف های کم عرض استفاده کرده و آنها را در طول راهرو بر روی زمین قرار دهید. این شلف ه می توانند مکان مناسبی برای چیدمان گلدان یا کتاب هایتان باشد و به این وسیله دکوراسیون زیبای شما مورد توجه قرار گیرد.

تزیین راهرو باریک خانه با میز

دیزاین راهرو باریک با میز کنسول

دیزاین راهروهای باریک منزل با کمک کمد

برای طراحی راهروهای باریکی که در ورودی منزل هستند می توانید از یک کمد جالباسی و یا یک چوب لباسی کوچک استفاده کنید. توجه کنید که یکی از آنها را به کار ببرید و از شلوغ کردن فضای راهرو کم عرض بپرهیزید.

دیزاین راهروهای باریک منزل با کمک کمد

نورپردازی دکوراسیون راهرو باریک منزل

نورپردازی در طراحی راهرو باریک نقش بسزایی دارد چون می تواند به راحتی فضای شما را تبدیل به یک فضای زیبا بزرگتر و گرم تر کند. در نورپردازی شما می توانید به فکر یک لوستر یا نورهای دیواری زیبا باشید. لوسترها علاوه بر اینکه در نورپردازی نقش دارند می توانند به عنوان یک وسیله ی لوکس و اکسسوری در محیط شما زیبایی و هیجان خاصی ایجاد کنند. علاوه براین، با نور پردازی مناسب می توانید در سقف راهرو یک نقطه کانونی بوجود بیاورید و نگاهها را به آن جلب کنید.

بهترین رنگ راهرو منزل چیست؟

نورپردازی دکوراسیون راهرو باریک منزل

نورپردازی راهرو باریک منزل

نورپردازی در طراحی راهرو باریک منزل

فرش برای راهروهای باریک

در زمان انتخاب کفپوش برای راهروهای باریک خانه می توانید دو انتخاب داشته باشید؛ استفاده از فرش هایی با رنگ خنثی که تمام کف را بپوشاند یا فرشهایی با طرح های خلوت که زیبایی خاصی به محیط شما داده و نرمی آن در زیر پایتان به خوبی احساس شود. اگر تمایل به استفاده از فرش ندارید از سنگ های صیقلی و روشن استفاده کنید تا نور را منعکس کرده و محیط را بزرگتر نشان دهند.

فرش برای راهروهای باریک

فرش راهروهای باریک

فرش برای راهرو باریک

رنگ راهروهای باریک منزل

برای رنگ آمیزی راهروهای باریک بهترین گزینه رنگ های روشن و براق هستند. زیرا به فضا وسعت داده و نور را بیشتر انعکاس می دهند. اگر تصمیم به نصب کاغذ دیواری دارید باید حتما کاغذ دیواری های شما روشن و با طرح های بسیار خلوت و ترجیحا براق باشند.

ایده های جذاب برای دکوراسیون راهرو اتاق خواب را ببینید!

رنگ راهروهای باریک منزل

اکسسوری در طراحی راهرو باریک خانه

دکوراسیون راهروهای باریک علاوه بر رعایت اصول باید با سلیقه و نظر افراد خانواده متناسب باشد. اگر شما تمایل به استفاده از مجسمه یا اکسسوری دارید، باید توجه کنید که سایزشان کوچک باشد تا فضای راهرو را شلوغ نکنید. در زمان چیدمان از انباشته کردن اکسسوری های زیاد بر روی میزها خودداری و از تنوع رنگها کم کنید.

مجسمه برای رهرو باریک خانه

اکسسوری در طراحی راهرو باریک خانه

ایده های کاربردی تزیین راهروهای باریک خانه

برای دکوراسیون راهروهای باریک منزل هرگز از دیوار انتهایی غافل نشوید و آن را خالی نگذارید. شما با قرار دادن یک تابلو روی دیوار انتهایی راهرو یا یک مبل و صندلی زیبا می توانید نقطه ی کانونی ایجاد کنید. با این انتخاب نگاهها به بخش انتهایی راهرو جلب شده و یک فضای مینیمال ایجاد خواهید کرد که حواس اشخاص از باریکی راهرو را به خوبی پرت می کند. در ادامه چند مدل و عکس راهروهای باریک را می توانید مشاهده کنید.

ایده طراحی راهرو باریک

تزئین راهرو کم عرض

دیزاین راهروهای باریک

دکور راهروهای باریک با تابلو

عکس راهرو باریک مدرن

مدل تزیین راهرو باریک آپارتمان

مدل دکوراسیون راهروهای باریک

عکس تزیین راهرو کم عرض

عکس راهرو باریک مینیمال

مدل راهرو باریک منزل

عکس راهرو باریک با تابلو نقاشی

دکور راهرو کم عرض

راهرو باریک با گل

عکس راهرو خانه باریک

مدل دکور راهرو باریک ساختمان

تزئین کف راهرو باریک

چیدمان راهرو باریک

چیدمان راهروهای باریک خانه

چیدمان راهرو باریک شیک

چیدمان راهرو باریک لوکس

دیزاین لوکس راهروهای باریک

 

 

نوشته های مشابه

‫5 نظرها

  1. همیشه کمترین ایده ها وتصمیمات برای این قسمت از خونه می گیریم دیدن این تصاویر و ایده برای دکوراسیون راهروهای باریک در مجله شما انگیزه ی خوبی در من بوجود آورد و الان یک انتخاب خوب دارم برای راهروهای خونمون.

  2. سلام من برای کتابخونه دنبال یه جای خوب بودم و نمیدونستم کجارو بهش اختصاص بدم تبدیل راهرو به کتابخونه واقعا پیشنهاد عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا