طراحی دکوراسیون ورودی و راهروطراحی دکوراسیون داخلی

35 مدل آینه کاری راهرو ورودی منزل جدید و شیک

آینه کاری راهرو ورودی از قدیمی ترین و پر طرفدارترین روش های زیبا سازی و دیزاین منازل می باشد. این تکنیک علاوه براینکه قدیمی نمی شود و راحت ترین راه برای ایجاد تغییرات به شمار می رود، بسیار مقرون به صرفه تر می باشد. شما با آینه کاری یک نقطه علاوه بر اینکه زیبایی های آن محیط را بیشتر نشان می دهید، می توانید از دیگر تاثیرات آن نیز بهره ببرید. آینه کاری برای راهروهای خانه باعث می شود که فضا بزرگ تر و روشن تر به نظر بیاید. این تکنیک می تواند به صورت های مختلف اجرا شود و فضای راهروهای شما را به واسطه ی انعکاس نور گرم تر کند. دیزاین راهروها به وسیله آینه کاری مناسب اجرا برای تمام سبک ها می باشد و به راحتی با سبک مدرن و یا سنتی قابل تلفیق و ست شدن است. در این بخش از مطالب دکوراسیون ورودی و راهرو دکونیوز انواع مدل و عکس آینه کاری ورودی منزل و نکات مهم در اجرای آنها را ارائه خواهد داد.

آینه کاری راهرو ورودی منزل

مدل های آینه کاری راهرو ورودی

برای آینه کاری روی دیوار راهرو می توان آینه ها را با اشکال مختلف مانند یک پازل در کنار هم نصب کرد. در این مدل می توان با نظر و سلیقه ی افراد خانواده به یکی از این روش ها عمل کرد:
در روش اول تمام قطعات آینه ها را یک شکل و یک اندازه برش زده و در کنار یکدیگر بر روی دیوار راهرو نصب میشود. این روش در دکوراسیون داخلی کاربرد زیادی دارد و با هزینه کم می توان ورودی ساختمان را فوق العاده زیبا و جذاب کرد.

آینه کاری راهرو ورودی خانه
دومین روش اینکه آینه ها را به شکل و سایزهای مختلف درآورده و روی دیوار قرار بدهید.

آینه کاری برای راهرو ورودی
اگر مدل پازلی مورد پسند شما نیست می توانید از آینه های یک دست و کامل استفاده کرده و یک آینه در اندازه ی دلخواه و متناسب با دیوار ها و راهرو انتخاب کرد. استفاده از یک یا چندین آینه فانتزی با قاب خاص و زیبا نیز خالی از لطف نخواهد بود.

آینه کاری راهرو ورودی ساختمان

نصب آینه در راهرو ورودی با نور طبیعی یا پنجره

برای راهروهایی که دارای پنجره هستند و نور طبیعی در آنها می تابد می توان یک دیوار را که کنار منبع نور طبیعی است در نظر گرفته و به صورت کامل و یکدست با یک آینه ی بزرگ بپوشانید. با این کار شما یک فضای روشن تر از قبل خواهید داشت که بسیار درخشان و دلباز خواهد بود. و همچنین انعکاسی از تصویر بیرون از راهرو را در آینه خواهید داشت، مثلا تصویر آسمان آبی ..!

آینه کاری مناسب برای ورودی باریک و کوچک

از آنجا که آینه ها به یک محیط عمق می دهند و با تصویری که در آن می بینیم دچار خطای دید شده و فضا را بزرگتر از آنچه که هست می پنداریم. با نصب آینه های بزرگ در این راهروها می توانیم کسالت و دلگیری این فضای کوچک را از بین برده و فضایی بهتر داشته باشیم. در این راهروها می توان از آینه های مستطیل شکل استفاده کرد. اگر این آینه دارای فریم چوبی باشد گرمای بیشتری را به فضای شما القا می کند.

آینه کاری راهرو ورودی باریک

آینه کاری برای راهروهای بزرگ منزل

اگر فضای راهروهای شما بزرگ است می توانید یک آینه ی بزرگ بر روی زمین قرار داده و در کنار آن از یک مبل لوکس و یا نیمکت استفاده کنید. اگر این راهروی بزرگ متعلق به ورودی منزل شماست این فضا و چیدمان می تواند در لحظه ورود و خروج از منزل تبدیل به یک سالن انتظار شیک و لاکچری شود.

آینه در کنار هر یک از انواع دیوارپوش راهرو می تواند فضا را بسیار لاکچری و لوکس نشان دهد.

آینه کاری برای راهروهای بزرگ منزل

آینه کاری برای راهروهای ورودی بزرگ منزل

آینه کاری راهرو ورودی با سقف کوتاه

آینه کاری راهروهایی که سقف نسبتا کوتاهی دارند می تواند علاوه بر یک دیوار روی تمام سقف نیز ایجاد شود و به این وسیله ارتفاع را بیشتر نشان دهد در این راهروها شما باید علاوه بر آینه از خاصیت نور و رنگ آمیزی نیز بهره ببرید.

آینه کاری راهرو ورودی با سقف کوتاه

آینه کاری راهروهای تاریک

راهروها معمولا در قسمت هایی از منزل قرار دارند که هیچ پنجره یا نورگیری ندارد، همین باعث می شود که فضایی تاریک و دلگیر داشته باشند. افراد از این راهروها به سرعت عبور می کنند چون نمی خواهند دلگیری را تحمل کنند. برای رفع این مشکل می توانید آینه های بزرگ را در راهرو نصب کرده و نورهای نواری ال ای دی را دورتا دور آینه ها قرار دهید. با همین ابزارهای ساده و هزینه ی کم مشکلتان رفع شدنی است.

40 ایده طراحی دکوراسیون راهرو باریک را از دست ندهید!

آینه کاری راهرو تاریک

آینه کاری راهروهای طولانی

آینه ها به محیط عمق بیشتری می دهند. اگر راهرویی طولانی در منزلتان واقع شده هرگز در قسمت انتهایی آن آینه قرار ندهید. آینه ها را در هر دو طرف دیوار نصب کرده و با این کار عرض را وسعت بدهید و در انتهای راهرو نیز یک نقطه کانونی توسط یک صندلی یا میزی با چند اکسسوری بوجود بیاورید.

آینه کاری راهروهای طولانی

آینه کاری راهروهای باریک با سقف بلند

اگر راهرو باریک بوده اما سقف بلندی دارد باید آینه هایی گرد و بزرگ را بر روی دیوارهای دو طرف قرار دهید. از نورپردازی حرفه ای در اطراف آینه ها و سقف در این شرایط نباید غافل شوید.

آینه کاری راهروهای باریک با سقف بلند

راهروهای با رنگ های سرد

آینه کاری ورودی خانه همچنین برای راهروهایی که با رنگ های سرد رنگ آمیزی شده اند مناسب است. زیرا آینه ها به محیط گرمی می دهند و انرژی خوبی را در فضای راهرو به جریان می اندازند. اگر برایتان این امکان فراهم باشد که در کنار یا مقابل آینه ها از شمع استفاده کنید به راحتی خاصیت رنگ سرد محیطتان را از بین برده و گرما و صمیمیت را جایگزین آن خواهید داشت.

آینه کاری ورودی با رنگ سرد

آینه کاری برای راهروهای ورودی منزل

آینه کاری مناسب راهروهای ورودی می تواند به صورت یک آینه ی بزرگ بر روی دیوار کنار درب ورودی باشد. این ترفند باعث میشود نور طبیعی که از قسمت ورودی به راهرو ها وارد می شود منعکس شده و تمام فضای راهرو را روشن کند. آینه کاری در راهرو ورودی در زمان خروج از منزل برای چک کردن پوشش و بقیه موارد به شما کمک می کند. علاوه براین، به شخصی که به عنوان مهمان وارد منزل شما می شود این امکان را می دهد که در بدو ورود خود را در آینه راهرو دیده و از ظاهرش به اطمینان خاطر برسد.

بهترین ایده های طراحی دکوراسیون راهرو خانه را ببینید!

آینه برای ورودی منزل

کیفیت آینه حرف اول را بزند..!

در آینه کاری داخل راهروها باید به کیفیت آینه ها اهمیت زیادی داد، زیرا یک آینه بی کیفیت و موج دار که رنگ ها را غیر واقعی نشان می دهد می تواند به راحتی در اشخاص حس بدی ایجاد کند و تصویری نازیبا را در خود نمایان کند.

مدل آینه کاری راهروهای ورودی منزل

آینه کاری ورودی برای رفع نقص ها

اگر دیوارهای راهرو ورودی منزل شما دارای عیوبی نظیر فرسودگی، شکاف، لکه و رنگ پریدگی یا وجود طاقچه های قدیمی می باشد که به هر دلیل نمی خواهید آن نقص را رفع کنید، می توانید از آینه کاری در راهروها نفع زیادی ببرید. در نتیجه می توانید آینه ها را بر روی این قسمتهای آزار دهنده نصب کنید.

آینه کاری راهرو ورودی شیک

نصب آینه ها در راهروها هیچ محدودیتی ندارد

از دیگر مزیت های آینه کاری می توان به این اشاره کرد که بر روی تمام دیوارها اعم از سیمانی، گچی یا چوبی انجام پذیر است.

آینه کاری لوکس برای راهروهای ورودی خانه

رنگ فریم و قاب آینه ها

در آینه کاری ورودی منزل رنگ فریم و قاب آینه ها بهتر است همرنگ و در هارمونی نزدیک به بقیه وسایل و اکسسوری های موجود در راهرو باشد. همچنین می تواند یک رنگ خنثی داشته باشد و اگر اکسسوری خاصی در راهرو ندارید همرنگ دیوارها باشد تا ایجاد یک فضای جدا نکرده و شلوغی بوجود نیاورد.

رنگ آینه راهرو ورودی منزل

عکس آینه کاری راهرو ورودی منزل شیک و جدید

عکس آینه راهرو ورودی ساختمان

آینه کاری ساده راهرو ورودی

مدل آینه کاری ساده راهرو ورودی

آینه راهرو ورودی بزرگ

مدل آینه ورودی منزل

عکس آینه برای راهرو ورودی خانه

آینه کاری شیک راهرو ورودی

مدل آینه کاری مدرن راهرو ورودی

آینه کاری شیک برای ورودی

آینه کاری ساده راهرو ورودی

آینه کاری ورودی باریک منزل

مدل آینه کاری جدید راهرو ورودی ساختمان

آینه کاری روی دیوار راهرو ورودی

آینه برای دیوار راهرو ورودی

عکس آینه روی دیوار راهرو ورودی خانه

آینه کاری راهرو ورودی منزل

مدل آینه ساده ورودی منزل

آینه کاری لاکچری ورودی منزل

آینه کاری ساده ورودی خانه

دیزاین راهرو ورودی با آینه کاری

نوشته های مشابه

‫6 نظرها

  1. بسیار مطلب عالی و کاملی بود. حالا می تونم فضای کسل راهروهای خونمون رو به یه جای قشنگ تبدیل کنم. متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا