طراحی دکوراسیون داخلی

دکوراسیون قهوه ای و آبی + 30 مدل و عکس

دکوراسیون قهوه ای و آبی یکی از زیبا ترین ترکیب های رنگی ممکن در خانه ها محسوب می شود که زیبایی هایی منحصر به فردی دارد. بسیاری از افراد قبل از انتخاب یک دکوراسیون خاص برای منزل خود و انتخاب رنگ برای آن به دنبال معنای و تاثیرات روانشناسی آنها هستند. رنگ قهوه ای نشانگر زمین، امنیت، حمایت، بلوغ، پناهگاه و صداقت است. رنگ آبی نیز نشان از پاکی، آرامش، حقیقت، سلامتی، وفاداری و هوش است. ترکیب این دو رنگ حس فوق العاده از آرامش و پاکی و امنیت را پدید می آورد. در این بخش از مطالب دکوراسیون داخلی دکونیوز مدل و عکس و ترکیب رنگی های متنوع فیروزه ای، نارنجی و مسی و آبی تیره و روشن برای چیدمان قهوه ای آبی را برای اتاق خواب، آشپزخانه و غیره ارائه خواهیم داد.

دکوراسیون قهوه ای و آبی

دکوراسیون منزل آبی قهوه ای نشان چیست؟

قهوه ای رنگی خنثی است که اعتماد به نفس را در افراد بالا می برد. آبی نیز رنگی سرد است که حس آرامش بخشی را به افراد انتقال می دهد. ترکیب این دو رنگ می تواند محیط امنی را از لحاظ فکری برای شما فراهم آورد؛ محیطی که با ترکیب رنگ دکوراسیون آبی قهوه ای یک ریتم متعادل را در بر خواهد داشت. اما نکته مهم در مورد این دو رنگ، درصد ترکیب و میزان روشن و تیره بودن رنگ های قهوه ای و آبی است. هر چند این موضوع کمی شخصی و سلیقه ای است، اما باید مراقب باشید که در استفاده از یک رنگ و درجه آن زیاده روی نکنید.

  دکوراسیون به سبک وینتیج + 8 اصل چیدمان سبک وینتیج

اگر به رنگ قهوه ای علاقه دارید، دکوراسیون قهوه ای طلایی نیز می تواند گزینه بسیار مناسب برای داشتن خانه ای مجلل باشد.

عکس دکوراسیون قهوه ای آبی

ترکیب های رنگی با دکوراسیون قهوه ای و آبی

رنگ های مختلفی را می توان با این دو رنگ ترکیب کرد؛ رنگ هایی که که گاهی مکمل یکی از دو رنگ قهوه ای و آبی و گاهی هم در طیف این دو هستند. رنگ هایی مثل فیروزه ای، کرم، سفید، مسی، نارنجی، فیروزه ای، سبز آبی، سرمه ای و… می توانند در ترکیب با دکوراسیون منزل آبی و قهوه ای قرار بگیرند. فراموش نکنید که اگر رنگ قهوه ای آبی را انتخاب کرده اید، دیگر رنگ ها باید در اقلیت باشند.

مدل دکوراسیون قهوه ای آبی

دکوراسیون قهوه ای و آبی فیروزه ای

فیروزه ای رنگی نزدیک به آبی و سبز است پس در ردیف رنگ های نزدیک به رنگ آبی قرار می گیرد. با فیروزه ای می توانید نشاط بیشتری به دکوراسیون قهوه ای ابی خانه خود ببخشید. برای مثال می توانید از کوسن های فیروزه ای رنگ بر روی مبل استفاده کنید. یکی دیگر از رنگ های نزدیک به فیروزه ای و آبی، سبز آبی است که در دکوراسیون های مدرن بیشتر استفاده می شود.

دکوراسیون قهوه ای آبی فیروزه ای

عکس دکوراسیون قهوه ای و آبی فیروزه ای

مدل دکوراسیون کرم قهوه ای آبی

یکی از قدیمی ترین ترکیب های ممکن با قهوه ای، رنگ کرم است. حالا شما می توانید این ترکیب با اصالت را در دکوراسیون خانه قهوه ای و آبی نیز استفاده کنید. کرم در جایگاه مکمل برای قهوه ای قرار می گیرد. آبی خود رنگ روشنی است اما استفاده از رنگ کرم می تواند محیط را از تاریکی ایجاد شده توسط قهوه ای خارج کند.

  اتاق خواب مستر چیست؟ + مزایا، معایب، 60 مدل حمام مستر

دکوراسیون کرم قهوه ای آبی

عکس دکوراسیون کرم قهوه ای آبی

ترکیب مسی یا نارنجی

مسی و همچنین رنگ نارنجی از رنگ های نزدیک به قهوه ای هستند و جالب اینجاست که در جایگاه مکمل رنگ آبی نیز قرار می گیرند. از جذاب ترین رنگ ها برای دکوراسیون آبی و قهوه ای می توان به همین دو رنگ اشاره کرد. اما در بین این دو رنگ مسی اگر از نوع براق انتخاب شود جذابیت خاصی به منزل شما اضافه می کند. می توانید از مسی در حد ایجاد سایه نیز استفاده کنید.

دکوراسیون قهوه ای آبی نارنجی

مدل دکوراسیون قهوه ای آبی نارنجی

عکس دکوراسیون قهوه ای و آبی نارنجی

مدل دکوراسیون پذیرایی قهوه ای و آبی

پذیرایی را می توان یکی از مهم ترین و همچنین عمومی ترین فضاها در منزل است. این محیط باید آرام، گرم و صمیمی باشد.یک پیشنهاد این است که دیوارها را با آبی و رنگ سفید رنگ آمیزی کنید. اما مبلمان خود را از رنگ قهوه ای تهیه کنید. اینکه درصد تیره بودن رنگ چقدر باشد به رنگ های مکمل و سلیقه خود شما بستگی دارد. اما می توانید از طیف های قهوه ای کم رنگ تا قهوه ای سوخته استفاده کنید.کوسن ها را به رنگ آبی انتخاب کنید. مبل ها و کف پوش های چوبی تکمیل کننده دکوراسیون قهوه ای آبی می باشد.

مدل دکوراسیون قهوه ای آبی شیک

دکوراسیون آبی قهوه ای در اتاق خواب

اتاق خواب باید آرامش فضای خصوصی افراد را تامین کند. این آرامش باید توسط چیدمان و رنگ بندی اتاق تامین شود. الگوی تخت و کف پوش به رنگ چوب را برای اتاق خواب نیز تکرار کنید. دیوارها را به رنگ آبی کم رنگ یا سفید رنگ آمیزی کنید.

دکوراسیون آبی قهوه ای در اتاق خواب
چراغ یا لوستر نیز بهتر است قهوه ای باشد. یک پاف فیروزه ای و آباژور قهوه ای با لامپ آفتابی همه چیز را تمام می کند. ضمنا توصیه می شود با استفاده از قاب عکس یا گلدان های سفید دیوارها را از یک رنگ و ساده بودن خارج کنید.

  نحوه چیدمان مبل راحتی جلوی تلویزیون + مدل و عکس

عکس دکوراسیون آبی قهوه ای در اتاق خواب

آشپزخانه با ترکیب قهوه ای و آبی

از آنجا که بسیاری از کابینت ها و میزهای غذا خوری چوبی هستند، می توانید نهایت استفاده را از رنگ قهوه ای چوب داشته باشید. در این شرایط از رنگ آبی برای صندلی، دیوارها و ابزار آشپزخانه بهره ببرید. برای مثال یک انتخاب خوب می تواند یخچال آبی رنگ باشد. این الگو در دکوراسیون منزل رنگ قهوه ی و آبی می تواند کاملا برعکس شود. برای پخش بهتر نور بهتر است از سقف سفید یا کرم رنگ استفاده کنید.

آشپزخانه با ترکیب قهوه ای و آبی

دکوراسیون آشپزخانه با ترکیب قهوه ای و آبی

نکات مهم در دکوراسیون داخلی قهوه ای و آبی استفاه کنیم؟

از مهمترین مسایل در چیدمان عالی برای مدل دکوراسیون قهوه ای آبی چرخش هر دو رنگ به شکل متعادل در بخش های مختلف خانه است. مثلا مبلمانی که کاملا به رنگ قهوه ای باشد در نقطه مقابل آن پرده های تماما آبی رنگ باعث یک طراحی نا متعادل می شود. برای جلوگیری از این وضعیت می توانید از طیف های مختلف آبی و قهوه ای استفاده نمایید. همچنین اجازه ندهید که یک رنگ در قسمتی از خانه کاملا غالب باشد. برای مثال برای از بین بردن انحصار رنگ قهوه ای در مبلمان می توانید از کوسن های ابی رنگ استفاده کنید.

دکوراسیون منزل قهوه ای و آبی

مدل و عکس دکوراسیون منزل قهوه ای آبی جدید

مدل دکوراسیون قهوه ای آبی پذیرایی

مدل دکوراسیون قهوه ای آبی پذیرایی جدید

مدل دکوراسیون قهوه ای آبی اتاق نشیمن

مدل دکوراسیون قهوه ای آبی اتاق نشیمن ساده

عکس دکوراسیون قهوه ای آبی اتاق نشیمن

مدل دکوراسیون قهوه ای آبی ساده

دکوراسیون آبی قهوه ای کرم

چیدمان قهوه ای آبی اتاق نشیمن

مدل منزل قهوه ای آبی فیروزه ای لوکس

آشپزخانه قهوه ای و آبی جدید

مدل خانه آبی و قهوه ای

مدل دکوراسیون داخلی قهوه ای آبی

مدل دکوراسیون داخلی قهوه ای آبی مسی

مدل دکوراسیون داخلی قهوه ای آبی جدید

عکس دکوراسیون داخلی قهوه ای آبی

نوشته های مشابه

‫3 نظرها

  1. 😍😍😍😍هیچ وقت فک نمی کردم آبی انقد تودکوراسیون قشنگ بشه
    عااالی شدن و شیک و لوکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا