تبلیغات

بهترین مدل های پارکت لمینت در سال 2021

این روزها و در دنیای دکوارسیون داخلی، پارکت لمینت به عنوان یک جایگزین بسیار مناسب برای کفپوش های چوبی گران قیمت شده اند و به شدت مورد استقبال مردم هستند، به همین خاطر کفپوش های لمینتی برای افرادی که علاقمند به کفپوش های چوبی در منزل خود هستند اما از طرفی بودجه کافی برای این کار را ندارند یک گزینه بسیار ایده آل بشمار می آید. اما شاید شما هم بخواهید در مورد لمینت بیشتر بدانید. اینکه اصلا لمینت چیست؟ آیا لمینت ها ایمن هستند؟ یا استحکام و دوام آنها نسبت به کفپوش های چوبی چگونه است؟ در این مطلب تهیه شده در شرکت دکورچوب به این سوالات پاسخ  داده و بهترین مدل ها پارکت لمینت در سال جدید را معرفی میکنیم.

لمینت چیست؟

هسته لمینت ها از نوعی فیبر چگال (HDF) ساخته می شود و روی این هسته فیبری یک لایه عکس با رزلوشن بسیار بالا قرار می گیرد به همین خاطر لمینت می تواند شکل هر ماده ای از قبیل چوب، سنگ، سرامیک و … را به خود بگیرد. البته در بعضی مواقع علاوه بر عکس، بافت هایی واقعی هم بروی بالاترین لایه قرار می گیرد تا به طرح عمق لازم را بدهد.

پارکت لمینت ها مزیت دیگری که دارند این است که همانند سنگ و سرامیک نیاز به کارگر و مصالح و … ندارند؛ یکی از دلایلی که باعث شد تا محبوبیت پارکت نسبته به سنگ بیشتر شود، بخاطر طرحهای زیبا و سبک های متنوع آن است. فوم موجب میشود تا نرمی خوشایندی در هنگام راه رفتن، زیر پا احساس شود، اگر زیر لمینت فوم پهن نشود صداهای بسیار بلندی در هنگام راه رفتن بر روی لمینت ها شنیده خواهد شد.

پارکت لمینت در واقع ترکیبی از چند لایه است که همین موضوع باعث شده است مقاومت بیشتری نسبت به پارکت معمولی داشته باشد ، لمینت ها از یک لایه محافظ ، مغذی چوبی ،لایه پرینت شده ولایه عایق تشکیل شده اند . استفاده از چوب های فشرده برای ساخت پارکت امروزه بسیار رواج پیدا کرده و علت آن ارزان تر بودن و مقاومت بسیار خوب آن می باشد.

پارکت لمینت

مشخصات پارکت لمینت های با کیفیت

لمینت ها به طور معمول آنتی باکتریال و ضد حشره هستند، لمینت ها نسبت به آب نیز مقاومت خوبی دارند و به راحتی پارکت آب را به خود جذب نمی کنند، البته این به معنای ضد آب بودن لمینت نیست و اگر آبی بروی آن ریخته شد بایستی به سرعت جمع شود، لمینت ها بر اساس ضریب سایشی (پاخور) دارای استانداردهای مختلفی هستند که با AC نشان داده می شوند مانند AC2 , AC3 , AC4 ، لمینت از نظر قیمت بسیار ارزانتر از پارکت ، سنگ و تقریبا با سرامیک در یک رده قرار دارند با این تفاوت که امروزه از نظر زیبایی همچنان بالاترین رتبه را لمینت ها به خود اختصاص داده اند و از این نظر با هیچ یک از دیگر متریالهای کف قابل مقایسه نیستند.

پارکت لمینت آرتا

پارکت لمینت آرتا به عنوان پارکت لمینت باکیفیت دارای خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی ست که در پارکت های میان رده به ندرت دیده می شود به همین دلیل در این بخش به طور جزئی تر به بررسی تک تک این مزیت ها خواهیم پرداخت. پارکت آرتا کد 705 در چهار طرف پارکت و الوار وجود دارد و شما می توانید با یک فشار کوچک لبه های پارکت را با لبه های پارکت کناری همسان کنید و زیبایی در کفپوش خود را به طور کاملا واضح مشاهده نمایید.

پارکت لمینت آرتا

هر تایل از پارکت آرتا دارای ضخامت 8 میلیمتری است عرض آن 20 سانتیمتر و طول هر تایل لمینت آرتا حدودا 130 سانتیمتر است و در هر بسته بندی تایل لمینت آرتا 8 تایل قرار دارد.  پارکت آرتا  یکی از محصولاتی است که دارای مغزی HDF با دانسیته (چگالی) بالا و لایه روکش با مقاومت AC4 است که مناسب برای مصارف مسکونی و اداری با تردد متوسط است. (مشاهده مدل های پارکت لمینت آرتا)

لمینت ایشیک یکی از قدیمیترین انواع کفپوش

پارکت لمینت ایشیک ISIK ساخت کشور ترکیه و در سال ۱۹۸۱ فعالیت خود را در شهر گازیانت ترکیه در زمینه تولید محصولات چوبی آغاز کرد، این شرکت پس از سال ها تجربه در این زمینه موفق به ارائه انواع محصولات چوبی از جمله ورق های MDF مورد استفاده در صنعت کابینت سازی و لمینت و همچنین ابزار آلات و پروفیل درب و پنجره شده است.

لمینت های ایشیک ISIK با الهام از طبیعت و استفاده از مواد و رنگ های طبیعی و بافت درختان بر گرفته از تکنولوژی روز اروپا و تحت نظارت استاندارد E1 تولید می گردد، دارای درجه سایش AC4 می باشند که مناسب برای اماکن مسکونی و اداری است و قیمت و کیفیت مناسبی دارد، این لمینت دارای ۳۸ کد رنگ مات خاص و زیبا می باشد که پاسخ گوی سلیقه های مختلف می باشد، پارکت لمینت ایشیک ISIK دارای رنگ و طرح های تیره و روشن (طرح چوب ،سفید و طوسی) زیبایی می باشد که امروزه طرفداران زیادی دارند.

پارکت لمینت ایزوفام

شرکت ایزوفام از برندهای معتبر تولید کننده محصولاتی چوبی نظیر نوار لبه پی وی سی ، ام دی اف و پارکت لمینت می باشد، این مجموعه فعالیت خود را از سال 1362 آغاز نمود. در ابتدا شرکت ایزوفام در بخش واردات مواد اولیه محصولات چوبی فعالیت می کرد اما با گذشت زمان با هدف تولید محصول با کیفیت ایرانی و افزایش اشتغال زایی اقدام به احداث کارخانه و ایجاد خط تولید کرد. پارکت لمینت ایزوفام نمونه ای از یک محصول با کیفیت و درجه یک می باشد. لمینت های شرکت ایزوفام با تکنولوژی روز کشور آلمان ساخته می شوند. این محصول توانسته گواهی نامه های متعددی نظیر ISO 10004 ، ISO 10002 ، ISO 9001 و CE را بدست آورد.

پارکت لمینت ایزوفام

تنوع در طرح و رنگ ، کیفیت درجه یک و قیمت مناسب از ویژگی های پارکت لمینت ایزوفام به حساب می آیدY نزدیک به 30 طرح متفاوت با رنگ بندی بسیار جذاب باعث شده تا به طیف وسیعی از سلایق مختلف ، به بهترین شکل پاسخگو باشد و باعث شود پارکت لمینت ایزوفام از بهترین برندهای پارکت ایرانی به شمار رود، برای خرید می توانید بصورت حضوری و آنلایم به فروشگاه شرکت دکورچوب مراجعه کنید.

منبع : https://decorchoob.com

** متن تبلیغاتی بوده و تیم تحریریه مجله دکوراسیون دکونیوز در تهیه آن نقشی نداشته و سلب اختیار میکند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا