تبلیغات

معرفی شرکت سپهر پژوهان کویر سپکو

شرکت سپهر پژوهان کویر سپکو با بیش از 18 سال سابقه در صنعت تولید سینی کابل و نردبان و انواع لوله های فولادی برق سپکو با کلیه اتصالات و تجهیزات ، منابع مناسب و به روز دارای سوابق درخشانی در این صنعت می باشد .

این شرکت همچنین مفتخر است که در لیست تامین کنندگان مپنا ، شرکت مدیریت توسعه پتروشیمی ، شرکت ملی ساختمان سازی نفت ایران و پیماب قرار گرفته است .

سینی کابل سپکو

شرکت سپکو تولید کننده سینی کابل ، تجهیزات سینی کابل و … می باشد که می توان از این محصول برای راه اندازی کابل های کنترل و کنترل و برق و سیگنالی استفاده کرد که در اثر عبور برق گرمای بیش از حد تولید نمی کند . سینی های کابل در شرکت سپکو به صورت مشبک و غیر مشبک مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی طراحی و ساخته می شوند تا کمترین میزان ضایعات ورق و بیشترین میزان از استحکام و دوام کافی در شرایط جوی مختلف برخوردار باشد . جنس سازه ی این محصول هم از ورق های گالوانیزه و هم از ورق های روغنی با روکش پودری ساخته شده است .

سینی کابل

ابعاد سینی کابل

سینی کابل ها با عرض 5 تا 110 سانتی متر طول 2 تا 3 متر و ضخامت 1 تا 3 میلی متر گالوانیزه یا در رنگ دلخواه به سفارش مشتریان عزیز تولید می شود و به منظور حفاظت از کابل های عبوری، انتخاب بهترین مسیر برای کابل کشی ، سهولت در تعمیر ، طول عمر کابل بیشتر و موارد دیگر در سیستم های انتقال نیرو از محصولاتی مانند سینی کابل و نردبان استفاده می شود .

این محصول معمولا دارای ارتفاع لبه جانبی 30 تا 150 میلی متر که برای استحکام بیشتر و تحمل بار ساخته می شوند و همچنین تعداد چین ها می تواند 2 ، 4 یا 6 تا باشد که باعث افزایش تعداد چین ها می شود که این اقدام باعث توانایی حمل بار بیشتر می شود .

رک های مخابراتی

سپکو به منظور توسعه محصولات خود با توجه به نیاز بازار در فاز سوم محصولات تولیدی این شرکت ، رک های مخابراتی را به سبد محصولات خود اضافه کرده و با توجه به سابقه درخشان خود با کادری مجرب و دستگاه های فعلی ، سعی در ساخت محصولات خود با بالا ترین کیفیت را دارد تا از نظر کیفی با سطح بالایی وارد بازار شود و با تلاش فراوان شرکت های سازنده ایرانی بتوانیم هر روز بر توسعه و تولید محصولات رقابتی با سایر کشورها داشته باشیم و صادرات محصولات غیرنفتی را از این سرزمین کهن افزایش دهیم .

رک های مخابراتی سپکو

رک مخابراتی سپکو جعبه یا کابینتی است که تجهیزاتی مانند مبدل ها، ماژول ها و سایر تجهیزات مورد نیاز مخابراتی در آن نصب و سوار می شود . این پایه معمولا اندازه کوچکی دارد و دارای یک درب شیشه ای است . به طور معمول، رک های مخابراتی ساخته شده درب پشتی ندارند .

نردبان کابل

سپکو تولید کننده تخصصی نردبان کابل در ایران با کیفیت و استاندارد بین المللی می باشد که این شرکت دارای بیش از 18 سال سابقه درخشان در صنعت نردبان کابل می باشد .

نردبان کابل سپکو

  • نردبان کابل های تولید سپکو
  • نردبان کابل گالوانیزه گرم
  • نردبان کابل گالوانیزه سرد
  • نردبان کابل آلومینیوم
  • نردبان کابل رنگ شده
  • نردبان کابل استیل

از نردبان کابل می توان برای راه اندازی کابل های کنترل و فرمان و برقی استفاده کرد که در اثر عبور جریان برق حرارت بالایی تولید می کنند.

شرکت سپکومفتخر است که توانایی ساخت نردبان کابل مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی طراحی را دارا است ، به گونه ای که این تولیدات دارای کمترین میزان ضایعات ورق و بیشترین مقاومت در برابر بار و دوام کافی در شرایط مختلف آب و هوایی کشور باشد .

ارتباط با شرکت سپهر پژوهان کویر سپکو

آدرس: تهران،میدان هفت تیر،خیابان مفتح جنوبی،خیابان سمیه،ساختمان 58، پلاک 132،طبقه سوم، واحد 32

تلفن: 88594463

ایمیل: sepco.co@gmail.com

وب سایت: www.sepcoir.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا