طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمامطراحی دکوراسیون داخلی

50 مدل طراحی سرویس بهداشتی لوکس 2023 (عکس و ایده)

طراحی سرویس بهداشتی لوکس برای منازل مدرن در سال 2022 با تغییراتی مواجه شده و رنگ بندی، اکسسوری ها، آینه کاری و نقش پر رنگ طبیعت و گل و گیاه در آن به چشم میخورد. با ایده هایی که در ادامه معرفی میشوند متوجه خواهید شد که در طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی نیاز به پرداخت هزینه های بالا نیست. کافیست کمی خلاقیت داشته باشید تا بتوانید فضایی لذت بخش و زیبا را در حمام و توالت فراهم کنید. برای آشنایی با جدیدترین مدل و ایده و عکس طراحی داخلی سرویس بهداشتی 2023 در ادامه با دکونیوز همراه باشید.

سرویس بهداشتی لوکس

آینه ها در سرویس بهداشتی های ترند 2023

آینه ها کاربرد بسیار زیاد و اساسی در دکوراسیون داخلی دارند و می توان گفت یکی از اصلی ترین اجزا در سرویس بهداشتی هستند. استفاده از آینه های بزرگ در جایگاه درست باعث روشنایی بیشتر شده و باعث وسعت بخشیدن به محیط می شوند. اهمیت دادن به محل نصب آینه و تصویری که در آن دیده می شود به زیباسازی کمک زیادی می کند. از بهترین تصاویری که می توان در شعاع نمایش آینه قرار داد گیاهان یا نور پردازی و شمع ها می باشند.

طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی لوکس با آینه
در دیزاین حمام های لوکس 2023 آینه ها اغلب دایره ای شکل و یا بیضی هستند که می توان دلیل این شکل را اهمیت دادن به قوانین فنگ شویی دانست. زیرا در این علم استفاده از اجسام با گوشه های نوک تیز در محیط اطراف تایید نمیشود و بهترین انتخاب اجسام دارای انحنا هستند.

13 اصل مهم فنگ شویی سرویس بهداشتی را از دست ندهید!

عکس دکوراسیون سرویس بهداشتی لوکس با آینه

گیاهان در دکوراسیون سرویس بهداشتی های 2023

در چند سال اخیر نقش طبیعت در دکوراسیون منزل و بخش های مختلف آن بسیار پر رنگ شده است. به همین دلیل گل و گیاه را نباید در چیدمان فراموش کرد. گیاهان مناسب برای سرویس بهداشتی قادر هستند آلاینده های شیمیایی را از بین برده و طراوت و شادابی زیادی به محیط بدهند. گلدان های پر گل و سرسبز حس بسیار عالی و پاکیزگی و آرامش را در محیط بوجود می آورند. در مدل سرویس بهداشتی و حمام های لوکس 2023 که در ادامه مشاهده می کنید، استفاده از گل در کنار نور طبیعی رواج زیادی پیدا کرده است.

دیزاین سرویس بهداشتی لوکس با گل

متریال شیشه و رزین در طراحی سرویس بهداشتی لوکس

استفاده از متریال شیشه در سرویس بهداشتی های 2022 بسیار ترند شده است. شیشه و متریال های شفاف فضا را لوکس و شیک نشان می دهند و به همین دلیل در حمام و دستشویی بسیار پرکاربرد شده اند. اگر سرویس بهداشتی در اتاق مستر دارید، دیوار جدا کننده بین اتاق و وان را شیشه ای در نظربگیرید. شیشه و رزین کاربرد بسیار زیادی در حمام های مدرن پیدا کرده اند و در سالهای اخیر با استقبال بالایی مواجه شده اند اما در سبک های کلاسیک گزینه ایده آلی به شمار نمی روند.

60 مدل دکوراسیون حمام های مدرن را ببینید و ایده بگیرید!

روشویی شیشه ای برای سرویس بهداشتی لوکس

عکس سرویس بهداشتی لوکس 2022 با وان
روشویی های رزینی نیز فضای توالت را لوکس می کنند.

استفاده از روشویی رزینی در سرویس بهداشتی 2022

روشویی لوکس سرویس بهداشتی 2022

رنگ در سرویس بهداشتی لوکس

در سرویس بهداشتی های لوکس و جدید دیزاین تک رنگ و رنگ های گرم جایگاه ویژه ای داشته و زیاد به چشم می خورند. تک رنگ بودن یک فضا باعث نظم بیشتر می شود و به همین خاطر طرفداران بیشتری دارند. در سرویس بهداشتی های کوچک 2023 نهایت دو رنگ که تونالیته ی بسیار نزدیک به هم دارند دیده می شود ولی در فضاهای بزرگ تر از چند رنگ که باز هم به هم نزدیک باشند استفاده می کنند. مدل و عکس حمام و سرویس بهداشتی های لوکس و رنگ بندی به کار رفته در آنها را می توانید در ادامه ببینید.

برای انتخاب بهترین ترکیب رنگ، بهترین رنگ کاشی سرویس بهداشتی را از دست ندهید.

رنگ سروس بهداشتی لوکس

مدل رنگ بندی سرویس بهداشتی لوکس

مدل دکوراسیون سرویس بهداشتی لوکس با چوب

چوب به عنوان یکی از عناصر طبیعت و مورد تایید در فنگ شویی می باشد. استفاده از وسایلی با این متریال در سال 2023 بسیار ترند شده است. کابینت هایی با طرح و رنگ چوب در کنار رنگ سفید می توانند فضای گرم و لوکس را در حمام به وجود آورند.

طراحی داخلی سرویس بهداشتی لوکس با چوبعکس طراحی سرویس بهداشتی لوکس با چوب
در سرویس بهداشتی های لوکس دیوارپوش و کف پوش هایی از چوب مصنوعی بسیار مشاهده می شود.
دکوراسیون سرویس بهداشتی لوکس با چوب
صندلی های چوبی و نگهدارنده های حوله از جنس چوب دیگر اجزاء چوبی در سرویس بهداشتی های 2022 می باشند.
صندلی چوبی در سرویس بهداشتی 2022

روشویی های ترند برای سرویس بهداشتی های لوکس 2023

روشویی های معلق که هیچ اتصالی به زمین نداشته و تاسیسات انتقال آب در فضای پشت و زیر کاشی ها جا داده می شود رواج زیادی پیدا کرده اند. این روشویی ها دارای شکل هندسی ساده و مینیمال هستند و با فضاهای مدرن و لوکس کاملا سازگارند.
روشویی دکوراسیون سرویس بهداشتی لوکس

دیزاین دیوار حمام

لوکس بودن به معنای داشتن فضای بزرگ نیست، بلکه می تواند سرویس بهداشتی کوچک را با چیدمان صحیح به فضایی لاکچری و زیبا تبدیل کرد. به عنوان مثال در 2022 تاکید زیادی به استفاده از فضای خالی روی دیوارها شده است. البته توجه داشته باشید منظور این نیست که تمام دیوارها پوشیده از شلف، قفسه یا اکسسوری و تابلوها شود، بلکه باید حد اعتدال را حفظ کنید. در سرویس بهداشتی کوچک که امکان قرار دادن کمد روی زمین را ندارید، می توانید با چند ردیف شلف یا یک کابینت روی دیوار جایی برای نگهداری وسایل داشته باشید. در این صورت می توانید از سطح بالایی آن برای نگهداری گلدان ها و اکسسوری استفاده کنید. به همین راحتی می توانید با هزینه بسیار کم فضای حمام و توالت را لوکس و منظم کنید.

استفاده از دیوار در سرویس بهداشتی لوکس

مدل نورپردازی در حمام و دستشویی های لوکس

نور در فضا باعث ایجاد گرمی و شادابی می شود. در حمام و توالت های لوکس از نور برای این منظور و ایجاد یک فضای آرامش بخش و بزرگ استفاده می کنند. نصب پنجره های بزرگ زیاد به چشم خورده و همچنین ساختن قسمت هایی برای حمام آفتاب توسط نورگیرهای سقفی نیز باب شده است.
نورپردازی حمام و سرویس بهداشتی لوکس
نورهای نواری ال ای دی در پشت آینه و زیر کابینت و قفسه ها زیاد دیده می شود. وجود نورهای مخفی در محل نگهداری برخی از اکسسوری ها نگاه ها را به سمت خود خیره کرده و با ایجاد یک نقطه ی کانونی، زیبایی ها را بیشتر و زودتر از بقیه قسمت ها در معرض دید قرار می دهد.
دیزاین سرویس بهداشتی لوکس با نورمخفی
در سرویس بهداشتی های 2023 استفاده از لوستر و نورهای سقفی بزرگ نیز ترند شده و فضا را مجلل و لوکس می کند.
استفاده از لوستر در سرویس بهداشتی 2022

توالت های دیجیتال در سرویس بهداشتی لوکس

استفاده از توالت های دیجیتال در سال 2023 بسیار ترند شده است. قرار دادن بیده الکترونیکی بر روی توالت های فرنگی امکاناتی از قبیل تنظیم فشار آب، گرم بودن همیشگی سطح نشیمن، خشک کن را به همراه دارد. توالت ها دیجیتال در منازل لوکس و همچنین دفاتر و شرکت های لاکچری بسیار به چشم می خورد. این بیده الکترونیکی می تواند باکتری های احتمالی موجود در آب را فیلتر کند.

توالت های دیجیتال در سرویس بهداشتی لوکس

مدل کاشی و دیوار پوش سرویس بهداشتی لوکس 2023

در دکوراسیون حمام های لوکس از کاشی های سایز بزرگ استفاده می شود، این کاشی ها باعث ایجاد نظم در محیط می شوند.
دیزاین سرویس بهداشتی لوکس با کاشی
دیوار پوش های پی وی سی سه بعدی و ساده را در بعضی قسمت ها نظیر پشت وان می توانید استفاده کنید.
دیوارپوش سرویس بهداشتی لوکسعکس دیوار سرویس بهداشتی لوکس 2022

استفاده از قلوه سنگ

در سالهای اخیر استفاده از عناصر طبیعی بسیار رایج شده و در سبک های مختلف مشاهده می شود. در حمام های لوکس 2023 نیز استفاده از قلوه سنگ ها دیده می شود، بیشترین استفاده از آن در قسمت نصب وان است. سنگ ها مورد تایید فنگ شویی نیز می باشند و در فضا ایجاد حس آرامش و جاری شدن انرژی مثبت می شوند.

تزیین دکوراسیون سرویس بهداشتی لوکس با سنگ

دیزاین سرویس بهداشتی لوکس با سنگ

مدل طراحی سرویس بهداشتی لوکس 2023

مدل سرویس بهداشتی لوکس با سنگ مرمر

عکس طراحی داخلی سرویس بهداشتی لوکس

مدل سرویس بهداشتی لوکس و جدید

مدل چیدمان حمام لوکس 2022

مدل دیزاین حمام لوکس جدید

دکوراسیون سرویس بهدشتی لوکس جدید

مدل سرویس بهداشتی کوچک لوکس

مدل دکوراسیون سرویس بهداشتی لوکس بزرگ

عکس حمام بزرگ و لوکس

مدل حمام و دستشویی لوکس 2022

سرویس بهداشتی لوکس 2022

عکس سرویس بهداشتی جدید 2022

سرویس بهداشتی ساده و لوکس

حمام و توالت لوکس 2022

مدل طراحی دکور سرویس بهداشتی لوکس

آینه در سرویس بهداشتی لوکس

تزئین سرویس بهداشتی 2022

 

نوشته های مشابه

‫16 نظرها

  1. چقدر لاکچری و از همه جالب تر
    توالت دیجیتال🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️تا حالا نشنیده بودم ولی خیلی خووووبه

  2. چوب همیشه حس خوب منتقل میکنه و به نظرم استفاده از چوب تویه دکوراسیون حتی سرویس ها میتونه عالی باشه

  3. ایده استفاده از قلوه سنگ برای دیزاین سرویس بهداشتی رو دوس داشتم به نظرم خیلی خاص و خوبه

  4. چه ایده های نابی برای دکوراسیون سرویس بهداشتی 2022 داره و خیلی خوبه که دکوراسیون سرویس بهداشتی اینقدر داره مورد توجه قرار میگیره

  5. طراحی سرویس بهداشتی و زیبایی ش خیلی روی خونه تاثیر داره امیدوارم به این قسمت بیشتر اهمیت داده بشه

  6. خیلی مطلب خوبی بود به نظرم جنس پی وی سی خیلی بهتره در برابر روطوبت مقاوم تره و خیلی ساده و شیک و مدرن هستش البته کاملا سلیقه ای و بستگی به علایق داره .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا