مبلمان و سرویس چوب

مدل مبل اتاق نوجوان (راهنمای خرید مبلمان اتاق نوجوان)

مبل اتاق نوجوان دختر و پسر با توجه به حساسیت و وسواس موجود در روحیه این گروه سنی یکی از موارد بسیار مهمی می باشد که باید به آن توجه داشت. تمایل نوجوانان به استقلال و سپری کردن زمان بیشتری از روز در اتاق و دعوت دوستان به منزل و پذیرایی از آنها در این محیط از جمله مواردی هستند که باعث شده اند مبلمان اتاق نوجوان مورد توجه قرار گیرد. ما در مجله دکوراسیون داخلی دکونیوز در ادامه راهنمای خرید مبلمان اتاق نوجوان به همراه ایده و مدل های بسیار زیبا برای انواع مبل مناسب دختر و پسر در گروه سنی نوجوانی ارائه خواهیم داد.

راهنمای خرید مبل اتاق نوجوان

تنوع بالا در مبلمان و صندلی های فانتزی برای گروه سنی نوجوان که در چند سال اخیر با رشد بیشتری مواجه شده است، باعث میشود تا انتخاب این وسایل را کمی سخت کند. با توجه به اهمیت مبل اتاق دختر و پسر نوجوان در دکوراسیون داخلی، لازم است چند نکته را مد نظر داشته باشید. مهم ترین مواردی که در راهنمای خرید مبلمان اتاق نوجوان نقش مهمی دارند عبارتند از:

انتخاب مبل اتاق نوجوان با توجه به جنسیت

دختر و پسر در تمام گروه های سنی از نظر روحیه و احساسات و علایق با هم تفاوت زیادی دارند، به طوریکه پسران اغلب به رنگ های آبی و قرمز و پر هیجان علاقه مند هستند و در مقابل صورتی نماد بزرگی از روحیات دخترانه به شمار می رود. رنگ، طرح کلی، شکل کوسن های چیده شده روی مبل نوجوان باید متناسب با روحیات و جنسیت فرد انتخاب شود. توجه داشته باشید که گروه سنی نوجوان روحیه بسیار حساسی داشته و در مقابل هر آنچه که با علاقه آنها تطابق نداشته باشد، عکس العمل نشان می دهند.

  40 مدل کوسن کودک فانتزی و گارد تخت نوزاد

مبل اتاق نوجوان پسر

انتخاب مبلمان نوجوان متناسب با اندازه اتاق

میزان بزرگی و اندازه اتاق از موارد بسیار مهمی می باشد که جایگاه مهمی در راهنمای خرید مبلمان اتاق نوجوان و سایر گروه های سنی دارد. به عبارت دیگر، تفاوتی ندارد که مبل اتاق کودک میخرید یا نوجوان، در هر صورت باید به اندازه و ابعاد آن توجه داشت. عدم توجه به این مسئله باعث میشود تا مبلمان و صندلی های بزرگ و جا گیر را برای فضاهای کوچک انتخاب کنید و نه تنها به زیبایی اتاق کمک نخواهد کرد، بلکه ظاهر آن را بسیار شلوغ و نامنظم خواهد کرد.

مبلمان اتاق نوجوان

توجه به رنگ بندی اتاق

اتاق خواب نوجوان مجموعه ای از سرویس خواب، میز تحریر، کم لباس و وسایل تزئینی می باشد که در فضایی با رنگ دیوار و کفپوش خاصی قرار گرفته اند. در انتخاب مبل اتاق نوجوان برای اینکه بتوانید زیبایی و نظم را در کنار هم حفظ کنید، لازم است هارمونی را در نظر داشته باشید. سعی کنید مبل هایی را خریداری کنید که با تخت خواب و میز تحریر و کمد تناسب رنگی خوب و جذابی داشته باشد.

رنگ مبل نوجوان

دقت در انتخاب کوسن مبل نوجوان

با توجه به روحیات دختران، اغلب به کوسن های فانتزی با رنگ های جذاب علاقه ویژه ای دارند که می تواند زیبایی مبلمان را چند برابر کند. سعی کنید متناسب با جنسیت و علاقه فرد و همچنین شکل و اندازه مبل، کوسن های زیبایی را انتخاب و روی مبلمان بچینید.

مبل اتاق نوجوان دختر

انتخاب مبلمان چند منظوره اتاق نوجوان

از بزرگترین مشکلات در زندگی امروز، کمبود فضا برای اتاق ها می باشد. در بسیاری از مواقع ممکن است تنها راهکار را حذف برخی از وسایل بدانید، در صورتیکه می توان با کمی خلاقیت وسایل مختلف را در فضایی محدود به شیوه ای زیبا و منظم قرار داد. به عنوان یک نکته مهم در راهنمای خرید مبل اتاق نوجوان، پیشنهاد می کنیم مبلمان های چند منظوره خریداری کنید. مبلمان های تخت خواب شو یا مبلمان هایی که به عنوان گنجه و کمد نیز استفاده میشوند، انتخابی عالی برای اتاق های کوچک با فضای داخلی محدود به شمار می رود.

  جدیدترین مدل طراحی دکوراسیون اتاق کودک پسرانه

مبل چند منظوره اتاق نوجوان

جنس مناسب مبل نوجوان

گروه سنی نوجوان نه به اندازه کودکان سعی در خراب کاری و ایجاد خراش روی وسایل مختلف هستند و نه مانند افراد جوان در مراقبت از وسایل خود کوشا هستند. به همین خاطر باید در انتخاب جنس مناسب برای مبلمان اتاق نوجوان پسر و دختر داشت. انتخاب مبل چرم، خزهای پرز بلند و روکش های پارچه ای مقاوم گزینه های مناسبی می باشند که شستشوی آنها نیز آسان خواهد بود.

مبل فانتزی نوجوان

پرطرفدارترین انواع مبل اتاق نوجوان دختر و پسر

با توجه به شرایط سنی افراد نوجوان، اغلب آنها تمایل به استفاده از مبلمان برای دراز کشیدن روی آن و گوش دادن به موزیک، خواندن کتاب و حتی خوابیدن کوتاه مدت دارند. بر همین اساس می توان پرطرفدارترین انواع مبلمان اتاق نوجوان را به این صورت معرفی کرد:

  • کاناپه های رنگی
  • مبلمان فانتزی
  • صندلی های تابی و معلق
  • صندلی های فانتزی با روکش های نرم و جذاب
  • مبلمان های چند منظوره و تخت خواب شو
  • مبل شنی یا کیسه ای

مبل شنی نوجوان

مبل تابی نوجوان

مدل مبل اتاق نوجوان دختر و پسر

راهنمای خرید مبلمان نوجوان

مبل نوجوان

مدل مبل اتاق نوجوان

مدل مبل اتاق نوجوان دختر

مدل مبل کیسه ای نوجوان پارچه خز

مبلمان اتاق دخترانه نوجوان

مبل نوجوان پسرانه

مبل تخت خواب شو نوجوان

مبل معلق نوجوان

صندلی تخت خواب شو اتاق نوجوان

مبل اتاق خواب دخترانه نوجوان

راهنمای انتخاب مبل اتاق نوجوان

در این مطلب با انواع مدل های مبلمان اتاق نوجوان پسر و دختر آشنا شدید. اغلب این مدل ها را می توان با کمی خلاقیت و هنر در خانه تهیه کرد و اتاقی منحصر به فرد برای این افراد ایجاد نمود. علاوه براین، نکات مهمی را به عنوان راهنمای خرید مبل نوجوان معرفی شد که توجه به آنها می تواند انتخاب را آسان تر کند. برای آشنایی با مسائل مهم در دکوراسیون منزل، مبلمان و سرویس چوب و زیباسازی و دکوراسیون فضاهای بیرونی کافیست مطالب دکونیوز را مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

‫6 نظرها

  1. هیچ مبلی به اندازه بین بگ برای گروه سنی نوجوان خوب نیس. برای درس خوندن و موزیک گوش دادن و استراحت عالیه، به شرط اینکه کیفتیش خوب باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا