تبلیغات

چه طرح پوستر دیواری مناسب منزل من است؟ (بررسی تخصصی انواع طرح پوستر دیواری)

اگر به دنیای هنر و طراحی داخلی اهمیت می‌دهید قطعاً با نام پوستر دیواری به عنوان یکی از جدیدترین محصولات موجود در صنعت دکوراسیون داخلی آشنایی دارید. پوستر دیواری با تمام شباهت هایی که به کاغذ دیواری دارد یک محصول کاملاً متفاوت و متمایز است. این صنعت به زیرمجموعه های مختلفی تقسیم بندی می‌شود که اصولاً حاکی از تفاوت طرح و تصویر چاپ شده بر روی پوستر می‌باشد.

با توجه به اینکه هر کدام از طرح‌ها و تصاویر چاپ شده بر روی پوسترها با هدف طراحی بخش خاصی از ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری طراحی می‌شوند و باید با نحوه بکارگیری هر کدام از آنها آشنا شوید بررسی تخصصی انواع پوستر دیواری به شما در ایجاد یک طراحی اصولی در ساختمان مسکونی کمک می‌کند. بنابراین پیشنهاد می‌دهیم با ادامه این مقاله ما را همراهی کنید.

طرح پوستر دیواری پذیرایی

با انواع پوستر دیواری آشنا شوید

قبل از آنکه به بررسی تخصصی استفاده از انواع پوستر دیواری بپردازیم باید با انواع پوستر دیواری آشنا شویم. صنعت پوستر دیواری در یک طبقه بندی کلی و اصولی شامل دسته های ذیل می‌گردد:

  • پوستر دیواری طبیعت
  • پوستر دیواری گل
  • پوستر دیواری سه بعدی
  • پوستر دیواری کودک
  • پوستر دیواری پشت تلویزیون
  • پوستر دیواری نستعلیق
  • پوستر دیواری ورزشی
  • پوستر دیواری اسپرت
  • پوستر دیواری لاکچری
  • پوستر دیواری چهره

البته دسته‌بندی‌های دیگری را هم می‌توان در این بخش از صنعت دکوراسیون داخلی متصور بود به عنوان مثال پوستر دیواری گل را می‌توان به دو دسته کوچکتر با عناوین پوستر گل های فانتزی و پوستر گل های طبیعی تقسیم بندی کرد؛ اما در کل می‌تواند دسته‌های فوق را به عنوان اصلی‌ترین دسته بندی ممکن در صنعت پوستر دیواری معرفی نمود.

بهترین نوع پوستر دیواری برای فضای پذیرایی

طراحی فضای پذیرایی ساختمان‌های مسکونی مهمترین بخش صنعت دکوراسیون داخلی را تشکیل می‌دهد. با توجه به اینکه فضای پذیرایی مهمترین فضای ممکن برای دورهمی‌های دوستانه، مهمانی‌ها و محل جمع شدن اعضای خانواده است بنابراین باید از طرح‌ها و تصاویری استفاده کرد که عامه پسند بوده و اکثریت کسانی که در فضای پذیرایی حضور پیدا می‌کنند از تماشای آن رضایت خاطر داشته باشند.

باتوجه به موارد فوق است که اغلب طراحان داخلی خرید پوستر طبیعت برای فضای پذیرایی را مناسب‌تر می‌دانند. اگر علاقه‌ای به خرید پوستر دیواری طبیعت ندارید خرید پوستر گل و یا خرید پوستر دیواری سه بعدی می‌تواند یک پیشنهاد ایده آل باشد. البته با توجه به سلیقه شما می‌توان خرید پوستر دیواری چهره یا لاکچری را هم مناسب دانست.

پوستر دیواری طبیعت

پوستر دیواری مناسب برای پشت تلویزیون

خرید پوستر دیواری پشت تلویزیون به اندازه پوستر مناسب برای پذیرایی حائز اهمیت است با این حال با محدودیت‌های بیشتری برای خرید پوستر پشت ال ای دی مواجه خواهید بود، چرا که طراحی این بخش از ساختمان باید ساده، اصولی و حرفه‌ای باشد. پترن‌های مختلفی برای طراحی این دیوار وجود دارد که از جمله نمونه‌های بارز آن می‌توان به طراحی گل‌های فانتزی، گل‌های طبیعی، تصاویر لاکچری و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

بهترین پوستر دیواری برای اتاق خواب‌ها

اتاق خواب‌های مختلفی را می‌توان در منازل مسکونی تصور کرد؛ به عنوان مثال در یک ساختمان مسکونی می‌توان شاهد اتاق خواب زوجین، اتاق خواب کودکان خردسال یا نوجوان یا حتی اتاق خواب دختران و پسران جوان باشیم. حتی اتاق کار یا اتاق مهمان نیز در برخی از ساختمان‌ها مشاهده می‌شود. بنابراین باید برای هرکدام از این اتاق‌ها یک یا چند نمونه مناسب را در نظر بگیرید.

برای اتاق خواب زوجین بهتر است مبادرت به خرید پوستر دیواری گل نمایید. اگر هم فضای اتاق خواب متراژ بالایی دارد می‌توانید از پوستر سه بعدی استفاده کنید. خرید پوستر دیواری منظره و همچنین طرح‌های خاصی از پوستر دیواری لاکچری نیز برای اتاق خواب زوجین مناسب هستند. در اتاق خواب زوجین علاوه بر خرید پوستر دیواری باید توجه ویژه‌ای هم به نصب یک یا دو طرح مناسب از انواع کاغذ دیواری یا سایر دیوارپوش‌ها نمود.

خرید پوستر دیواری کودک برای طراحی اتاق خواب کودکان و نوجوانان مناسب است، اما برای اتاق خواب دختران و پسران جوان بهتر است به ترتیب از طرح‌های فانتزی و طرح‌های اسپرت استفاده شود. ممکن است در ساختمان شما یک یا تعدادی از اتاق‌ها به عنوان اتاق مهمان تعیین شده باشند. برای اتاق مهمان نیز بهتر است از طرح های ساده و اصولی استفاده کنید. استفاده از طرح‌های شلوغ و یا حتی طرح‌های لاکچری برای اتاق مهمان مناسب نمی‌باشند.

پوستر مناسب برای سبک ساختمان

علاوه بر موارد فوق باید به سبک اجرا شده در ساختمان مسکونی هم دقت کنید. سبک شناسی اهمیت بسیار زیادی برای انتخاب و خرید پوستر دیواری دارد! به عنوان مثال سبک کلاسیک و سنتی از مهمترین سبک‌های موجود برای انتخاب و خرید پوستر دیواری نستعلیق هستند، اما سبک مدرن فضای مناسبی برای خرید پوستر دیواری چهره دارد.

در فضاهای ترکیبی که شاهد اجرای برخی از پترن‌های مدرن و معاصر هستیم می‌توان از پوستر منظره، پوستر لاکچری، پوستر گل و پوستر سه بعدی استفاده نمود.

پوستر دیواری لاکچری

خرید بهترین طرح های پوستر دیواری

اگر میخواهید متنوع‌ترین انواع پوستر دیواری را مشاهده کنید بهتر است به وب سایت‌های فعال در این زمینه مراجعه نمایید. طرح‌ها و تصاویر ارائه شده در سطح بازار بسیار محدود هستند، اما در وب سایت‌های فروشگاهی شاهد ارائه هزاران طرح مختلف در دسته‌های موجود خواهیم بود. فروشگاه‌هایی همانند دیجی کالا، رونیا، دکورآفیس، زیار دکور و بسیاری دیگر از برندهای مطرح در زمینه فروش اینترنتی پوستر دیواری فعالیت دارند.

در این میان فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی زیاد کور به صورت چند فروشندگی عمل کرده و علاوه بر تنوع بسیار بالای محصولات، امکان خرید پوستر دیواری ارزان قیمت را نیز برای شما فراهم می‌کند. تنوع طرح و قیمت از مهمترین عوامل محبوبیت مجموعه زیاد کور در زمینه‌ طراحی داخلی است.

شما نیز می‌توانید برای خرید پوستر دیواری به وب سایت زیار دکور به آدرس https://ziardecor.ir مراجعه نموده و پس از بازدید از طرح‌های جدید و بینظیر ارائه شده در این فروشگاه نسبت به خرید پوستر دیواری مورد نظر خود اقدام نمایید. قطعا خرید اینترنتی پوستر دیواری از یک مجموعه گسترده و متعهد با تجربه فراوان در عرصه طراحی دکوراسیون داخلی می‌تواند رضایت شما را جلب نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا