تبلیغات

7 مدل لوکس درب استیل [مناسب برای نصب به عنوان درب ورودی لابی]

سَرسَرا یا همان لابی (Lobby) قسمت ورودی ساختمان‌هاست که گاهی با عنوان سالن ورودی هم شناخته می‌شود. معمولا در طراحی معماری ساختمان های بزرگ مانند مجموعه های اداری و تجاری، هتل ها، برج‌ها و مجتمع‌های مسکونی مجلل لابی، موجود و ساخته می‌شود. لابی ساختمان می‌تواند به عنوان محیطی برای جلسه های ساختمان و یا سالن انتظار در نظر گرفته شود.

از قسمت های اصلی این بخش از ساختمان درب ورودی آن است. درب ورودی لابی در طرح و مدلهای مختلف در بازار موجود است. در این روزها درب استیل از محبوب ترین محصول برای نصب در این بخش از ساختمان در نظر گرفته شده است.

بررسی ساختار درب استیل

استیل نوعی آلیاژ مقاوم است که پایه اصلی تشکیل دهنده آن آهن می‌باشد. از ترکیب آهن با کمتر از 2% کربن استیل ساخته می‌شود.

ورقه های استیل دارای مدلهای مختلفی است که بر اساس ویژگی های آنها در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

از ترکیب آلیاژ آهن، کروم، و نیکل با کربن نمونه های مختلف در این زمینه تولید می‌شود.

پر استفاده ترین ورق استیل مدل 304 است که ضد زنگ و بسیار مقاوم در برابر عوامل محیطی بوده و برای ساخت درب ورودی بسیار مناسب هستند.

درب استیل 304 از فولاد ضد زنگ یا همان ورقه های استیل تولید شده اند. درب ورودی استیل 304 از حدود 18% کروم و 8% نیکل تشکیل شده و مقدار کمی مولیبدن، منگنز و عناصر دیگر تشکیل شده است. استفاده از این ترکیبات در تولید درب موجب شده دربی مقاوم، ضد زنگ و مقاوم در برابر خوردگی تولید شود.

شیک‌ترین مدل درب استیل کدام است؟

به طور معمول از درب استیل لابی برای ساختمانهای لوکس و لاکچری استفاده می‌شود وعلاوه بر امنیت درب، ظاهر آن بسیار حائز اهمیت است. درب هایی که از استیل و شیشه برای ساخت روکش آنها استفاده می‌شود، دارای ظاهری شیک بوده و بسیار محبوب و پرفروش هستند.

درب دو لنگه استیل با شیشه های دکورال گزینه ای بسیار مناسب برای نصب به عنوان درب ورودی لابی است. این درب‌ها دارای طرح های مختلفی هستند. نکته جالب این است که می‌توانید درب لابی استیل را به صورت سفارشی خریداری نمایید. طراحی و ساخت درب ورودی استیل برای اساس معماری ساختمان تان، می‌توانید زیبایی ورودی منزل و محل کار شما را دو چندان نماید.

درب استیل طلایی نسبت به درب کروم دارای فروش بیشتری است.

7 مدل محبوب درب استیل مورد استفاده به عنوان درب لابی

درب لابی به دلیل ساختار مقاوم و ضد زنگی که دارد یکی از گزینه های مناسب برای نصب به عنوان درب ورودی لابی است.

اتحاد درب، لیماک درب، درب امن و راشا درب از تولید کنندگان مطرح در این زمینه هستند.

مدلهای لوکس درب لابی استیل

برای خرید انواع درب ورودی لابی و دریافت مشاوره با شماره 09126279205 تماس بگیرید.

بررسی مشخصات درب لابی استیل

دربهای استیل مدلهای لوکس، مقاوم و لاکچری در زمینه درب ورودی لابی هستند. از مدلهای درب چوبی و درب فلزی هم می‌توان به عنوان درب لابی استفاده نمود اما درب استیل بهترین گزینه در میان محصولات موجود در فروشگاه های درب است.

از جمله مشخصات درب لابی استیل می‌توان به این موارد اشاره نمود:

ساخت در ابعاد و طرح دلخواه
استفاده ورقه های استیل 304 و ضد زنگ برای تولید این دربها
استفاده از شیشه های سکوریت نشکن و طرح دار در روکش درب
دارای قفلهای ضد سرقت ایمن و مقاوم
تنوع در زنگ و مدل محصولات
دارای مقاومت بالا و ساختاری ضد سرقت

درب استیل محصولی است با طول عمر بالا و سالها بدون نیاز به سرویس و تعمیر می‌توانید از این درب ها استفاده نمایید.

ابعاد درب لابی چقدر است؟

در هنگام خرید درب لابی باید به ابعاد این دربها دقت نمایید و متناسب با ابعاد محل نصب، درب مناسب را خریداری نمایید. به طور معمول برای درب لابی از مدلهای دو لنگه استفاده می شود. البته در برخی ساختمان ها از درب یک و نیم لنگه و سه لنگه هم می توان استفاده نمود.

مدل دربابعاد
درب یک و نیم لنگه لابی150 در 205
درب دو لنگه لابی200 در 205
درب سه لنگه250 در 210

البته این سایزها برای محصولات همه شرکتها یکسان نبوده و در هنگام خرید حتما ابعاد دقیق درب را از فروشنده سوال نمایید.

دربهای ورودی را می‌توانید بر اساس ابعاد دلخواه سفارش بدهید تا برایتان ساخته شود. پس اگر ابعاد ورودی لابی ساختمان تان استاندارد نیست؛ نگران نباشید.

برای ساخت درب لابی سفارشی، علاوه بر ابعاد می‌توانید ظاهر درب را بر اساس سلیقه خودتان طراحی و سفارش ساخت را بدهید.

ساخت درب لابی سفارشی ممکن است برای شما گران تمام شود اما در عوض هم از لحاظ ابعاد و هم ظاهر و امنیت محصولی دلخواه خواهید داشت.

برای لابی ساختمان درب استیل بخریم یا چوبی؟

درب چوبی و درب استیل دو مدل پرفروش در زمینه درب لابی هستند. این دو مدل هر دو ظاهری بسیار لوکس و زیبا دارند اما اگر بخواهیم از لحاظ امنیت و مقاومت این محصولات را با یکدیگر مقایسه کنیم؛ باید بگوییم درب استیل دارای فاکتورهای مقاومتی بالاتری هستند.

البته در هنگام خرید درب لابی باید به بودجه در نظر گرفته شده برای خرید هم توجه نمایید. درب لابی استیل نسبت به مدلهای چوبی بسیار گرانتر هستند و برای خرید آنها باید بهای بیشتری پرداخت نمایید.

در هر صورت هر دو مدل درب لابی چوبی و استیل جز گزینه های بسیار مناسب برای نصب به عنوان درب لابی هستند. هر دو مدل مقاوم و ضد سرقت بوده و از لحاظ زیبایی هم بسیار مناسب و درخور برای نصب به عنوان درب لابی لوکس هستند.

قیمت درب ورودی لابی

اگر قصد دارید دربی ساده و معمولی برای لابی ساختمان نهیه نمایید، درب لابی فلزی می‌تواند گزینه مناسب تری باشد. درب فلزی در دسته محصولات ارزان قیمت بازار قرار دارند.

برای خرید انواع درب ورودی لابی و دریافت مشاوره با شماره 09126279205 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا