تبلیغات

معرفی محبوب ترین و بهترین مدل کابینت در سال 2020

کابینت آشپزخانه قلب تپنده هر خانه ای است، تا حدی که وقتی قصد خرید و اجاره خانه ای را داشته باشید خانم خونه ابتدا به سراغ کابینت آشپزخانه میرود، لیکن آشپزخانه محیطی است که خانم ها مدت زمان زیادی از روز را در آن سپری می کنند و از طرفی محیط آشپزخانه های امروزی از سالن پذیرایی در دید مهمانان قرار می گیرد پس اهمیت ویژه ای دارد که دکور آشپزخانه شیک و چشم نواز باشد. ما در این مقاله به معرفی محبوب ترین و بهترین مدل کابینت در سال 2020 خواهیم پرداخت و پرفروش ترین محصولات روز را به شما معرفی خواهیم کرد تا انتخاب آگاهانه ای برای خرید کابینت داشته باشید.

کابینت چوب

مان طور که از اسم این محصول مشخص است متریال به کار رفته در آن چوب طبیعی درختان است. البته معمولاً جنس بدنه این مدل کابینت ام دی اف سفید است و فقط برای جنس درب ها از ورق های چوب طبیعی استفاده می‌دهد. در ساخت این مدل کابینت از چوب درختان (راش، گردو، گیلاس و…) استفاده می شود. حالا می‌خواهیم کمی شفاف تر از نحوه تولید درب کابینت چوب را برای شما بگوییم. ورق های چوب طبیعی درختان در ضخامت دو الی سه سانتی متر تولید می‌شود. بعد از سایز شدن درب ها توسط دستگاه سی ان سی ابزار خورده می‌شوند و نقوش و حکاکی های کار کلاسیک به آن اضافه می‌شود. این حکاکی ها متنوع هستند و مشخصه اصلی این سبک کابینت همین ابزار و حکاکی ها است. بعد از مرحله سی ان سی درب ها در محیط ایزوله به رنگ انتخابی مشتری در می آید.

در کنار این درب های نقش و نگار دار رنگ شده، ستون ها و گل هایی منبت و معرق کاری شده از جنس چوب وجود دارد. این ستون و گل ها که در عکس بالا به وضوح دیده می شود در کنار کابینت ها، یخچال و کمدها قرار می گیرد که زیبایی بیشتری به محیط و دکور آشپزخانه شما می‌دهد. همچنین همان طور که در تصویر پایین مشاهده می‌کنید این سبک کابینت شامل تاج در قسمنت بالای کابینت های دیواری و کمد و زیر چراغ در قسمت کف کابینت های دیواری قرار گرفته گویی که کابینت ها در یک قاب قرار گرفته اند. قرار گرفتن این اجزا کوچک در کنار هم کابینت کلاسیک چوبی را تشکیل می‌دهد

کابینت انزو

کابینت طرح انزو محصولی ایتالیایی است و در واقع انزو یا Zentique نام برند این شرکت است. در نتیجه محصولاتی که در کشور ما به این اسم فروخته می شود الهام گرفته از شرکت انزو است. کابینت انزو در دسته بندی سبک نئوکلاسیک قرار دارد. لیکن این مدل کابینت آشپزخانه تلفیقی از کابینت ممبران و کابینت های گلاس نیز می‌باشد. کابینت آشپزخانه انزو در ضخامت 25 میلیمتر تولید می‌شود و این در حالی است که اصولا ضخامت درب کابینت های امروزی 16 میلیمتر است. کابینت طرح انزو که الهام گرفته از شرکت معتبر ایتالیایی Zentique است محصول جدیدی در بازار ایران است این کابینت در چند سال اول طرفداران بسیاری پیدا کرده البته شرکت های زیادی توان تولید این سبک کابینت را ندارند لیکن که ساخت کابینت انزو نیازمند ماشین آلات پیشرفته و گران قیمت است و همچنین محیط ایزوله کارگاهی جهت رنگ آمیزی درب کابینت ها نیاز است.

کابینت انزو نوین کابین

متریال اصلی کابینت انزو ام دی اف است. ضخامت قطر درب این مدل کابینت بیست و پنج میلیمتر است که باعث بالاتر رفتن استحکام و البته وزن کابینت و سخت تر شدن پروسه نصب آن می‌شود. علت ضخامت بیشتر کابینت انزو (پولیشی) به دلیل عمق زیاد حکاکی ها و ابزارهایی است که به وسیله دستگاه سی ان سی ایجاد می‌شود. سنگینی وزن درب ها در این سبک باعث میشود تا از یراق آلات بلوم و فانتونی در آن استفاده شود که تحمل وزن بیشتری دارد.

خوب حالا می خواهیم از نحوه تولید کابینت انزو براتون بگم ابتدا ام دی اف خام اولیه با ضخامت بیست و پنج میلیمتر برش میخوره و به سایز مورد نظر درمیاد، در مرحله بعدی درب ها توسط دستگاه سی ان سی ابزار خورده و حکاکی می شوند اما هنوز خام هستند در مرحله آخر درب ها به رنگ کاری فرستاده میشن و در محیط کارگاهی ایزوله کار رنگ کاری انجام می شود. نکته ای که حائز اهمیت است نوع رنگی است که در این نوع کابینت مورد استفاده قرار می‌گیرد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت از شما دعوت می‌کنم تا انتها با ما همراه باشید.

کابینت طرح چوب

همانطور که بالا اشاره کردیم ورق ام دی اف متریال اصلی انواع کابینت های امروزی است، کابینت طرح چوب هم از این قاعده مستثنا نیست. مغز درونی کابینت طرح چوب، ام دی اف است. حال می‌خواهم مراحل ساخت کابینت طرح چوب را با شما عزیزان در میان بگذارم و به شما بگوییم طی چه فرایندی ورق خام ام دی اف تبدیل به کابینت زیبا و لوکسی همچون طرح چوب می گردد. در این مدل کابینت کلاسیک از ورق های شانزده الی بیست و پنج میلیمتری استفاده می‌شود. مغز اصلی این نوع کابینت از جنس ام دی اف است و تنها یک لایه یک میلیمتری روکش طرح چوب در دو طرف درب ها پرس شده، این ورق های روکش شده سایز شده و توسط دستگاه سی ان سی ابزار خورده می‌شود و به شکل مورد نظر در می آید. کابینت طرح چوب بعد از این مراحل به قسمت رنگ کاری منتقل می شود تا به رنگ مورد نظر درآیند.

کابینت طرح چوب

کابینت طرح چوب زیر مجموعه سبک کلاسیک با همان نقش و نگارهای جذاب است، مشخصه اصلی این سبک دکوراسیون آشپزخانه وجود حکاکی روی درب ها در کنار گره های طبیعی و رنگ شده چوب های مختلف است. وجود ستون سرستون های منبت و معرق کاری شده به زیبایی کابینت طرح چوب افزوده همچنین وجود گل و الماسه در کنار تاج و زیر چراغ زیبایی این سبک را بیش از پیش می کند. این ستون و گل ها می توانند هم رنگ کابینت آشپزخانه باشند و می توان در آنها از رنگ دوم نیز استفاده کرد. کابینت طرح چوب سبک و مدل جدید از کابینت آشپزخانه است. این مدل کابینت به اسم کابینت روکش چوب هم شناخته می شود.

  بهترین نوع دیوارپوش ، ماربل شیت است؟

امیدوارم از مطالعه این مطلب لذت برده باشید. از شما عزیزان دعوت می کنم از نمایشگاه کابینت شرکت نوین کابین دیدن نمایید و از شماره با طراحان و استادکاران حرفه ای این مجموعه به شکل رایگان بهرهمند شوید. شرکت نوین کابین هزینه ای بابت طراحی سه بعدی و بازدید از مشتریان دریافت نمی کند و جهت رفاه حال مشتریان عزیز گارانتی دوازده ماهه و خدمات پس از فروش بیست و چهار ماهه برای تمام محصولات خود در نظر دارد. از سایت شرکت نوین کابین به آدرس novincabinco.com  دیدن فرمایید.

** متن تبلیغاتی بوده و تیم تحریریه مجله دکوراسیون دکونیوز در تهیه آن نقشی نداشته و سلب اختیار میکند.

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا