طراحی دکوراسیون اتاق کودکطراحی دکوراسیون داخلی

50 ایده و مدل دکوراسیون اتاق پسرانه فوتبالی + عکس

دکوراسیون اتاق پسرانه فوتبالی و استفاده از توپ و دروازه در اتاق خواب می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای همراه شدن با سلیقه کودکان باشد. پسران از ابتدای کودکی تا نوجوانی و جوانی و حتی بزرگسالی علاقه خاصی به فوتبال و توپ دارند و می تواند یکی از بهترین سرگرمی ها برای آنها باشد. پس چه بهتر که بتوانید فضای اتاق آنها را شبیه به زمین فوتبال کنید و رویاهای آنها را تا حدی به واقعیت تبدیل کنید. دکونیوز در ادامه ایده های کاربردی برای طراحی دکوراسیون اتاق کودک با تم فوتبالی را معرفی و مدل و عکس های جدید و نکات مهم برای چیدمان و تزیین دیوار و سقف و غیره را ارائه خواهد داد.

تم اتاق فوتبالی

دکوراسیون اتاق پسرانه فوتبالی

در چیدمان اتاق کودک با تم فوتبالی لازم است به نکات مهمی توجه شود که برخی از آنها عبارتند از:

  • میزان فضای موجود در اتاق چقدر است؟ آیا فضا به اندازه کافی برای استفاده از تخت فوتبالی و دروازه در یک گوشه از اتاق وجود دارد؟
  • چه وسایلی برای تزیین دکوراسیون اتاق فوتبالی پسرانه در اختیار دارید؟
  • ارتفاع دیوارها و سقف چقدر است؟ امکان استفاده از لوسترهای شبیه به توپ فوتبال در آنها وجود دارد یا خیر؟

با توجه به موارد فوق، در نهایت می توانید تم اتاق فوتبالی پسرانه را با بهترین طراحی دکوراسیون داخلی اجرا کنید.

  ایده طراحی دکوراسیون اتاق دخترانه سه نفره (40 مدل تخت 3 قلو)

عکس اتاق پسرانه فوتبالی

مدل اتاق خواب فوتبالی بزرگ

اتاق های بزرگ بهترین شرایط را برای چیدمان اتاق فوتبالی دارند و محدودیتی در نوع وسایل و تعداد آنها نخواهید داشت. برای اتاق های بزرگ یکی از بهترین ایده ها، استفاده از دروازه فوتبال در یک گوشه از اتاق می باشد. برای زیباتر شدن اتاق می توانید دروازه را به گونه ای در اتاق قرار دهید که تخت داخل آن گذاشته شود.

مدل اتاق پسرانه فوتبالی بزرگ

رنگ اتاق نوجوان فوتبالی

مدل اتاق پسرانه فوتبالی بزرگ
تخت خواب های شبیه به دروازه در بازار موجود است و همچنین می توانید آنها را سفارش دهید تا در سایز و اندازه و رنگ مورد نظر ساخته شود. برای اینکه بتوانید بهتر ایده بگیرید، در ادامه چند عکس اتاق پسرانه فوتبالی را ارائه می دهیم. این تصاویر نمونه و مدل می باشند و با کمی خلاقیت و شرایط اتاق کودکتان در نهایت می توانید بهترین چیدمان و دیزاین اتاق فوتبالی را اجرا کنید.

روتختی دکوراسیون اتاق فوتبالی

تزیین اتاق پسرانه فوتبالی

مدل اتاق پسرانه فوتبالی کوچک

در اتاق هایی که با کمبود فضا مواجه هستید، بهترین کار انتخاب تخت با طرح توپ می باشد. روی تاج و قسمت پایین تخت می توانید طرح و عکس توپ را استفاده کنید و با ست کردن آن با روتختی در نهایت نتیجه ای فوق العاده خواهد داشت.

عکس اتاق پسرانه فوتبالی

دکور اتاق فوتبالی

مدل تزئین اتاق تم فوتبال

چیدمان اتاق فوتبالی شیک
از دیگر انتخاب های عالی برای این اتاق ها، استفاده از مبل توگو یا مبل بین بگ با طرح های فوتبالی می باشد. علاوه براین، سعی کنید در اتاق های کوچک، از فرش های سبز و شبیه به زمین فوتبال استفاده کنید. از چمن های مصنوعی نیز می توانید برای تزئین بخشی از اتاق استفاده کنید.

  55 ایده و مدل دکوراسیون اتاق خواب دخترانه لاکچری بزرگ و کوچک

اتاق خواب پسرانه فوتبالی

عکس اتاق خواب پسرانه فوتبالی

تزیین دیوار اتاق فوتبالی

یکی از مهم ترین بخش ها که در تزیین دکوراسیون اتاق پسرانه فوتبالی نباید از آن غافل شوید، دیوار می باشد. مخصوصا اگر بودجه کافی برای خرید وسایل و تخت و روتختی های تم فوتبال ندارید، کافیست از پوسترهای جذاب استفاده کنید. استفاده از پوسترهای با طرح فوتبال و دروازه و حتی کفش ورزشی همگی می توانند فضا را برای کودکان و نوجوانان جذاب کنند.

تم اتاق خواب فوتبالی

تم اتاق فوتبالی پسرانه

تزیین دیوار اتاق پسرانه فوتبالی
علاوه بر پوستر، می توانید یکی از دیوارها را با رنگ سبز رنگ آمیزی و شبیه به زمین فوتبال خط کشی کنید. برای دیزاین دیوار اتاق فوتبالی کافیست کمی خلاقیت داشته باشید. به عنوان مثال از چمن مصنوعی برای یکی از دیوارها می توانید استفاده کنید یا توپ ها را روی دیوار آویز و از پوستر فوتبالیست های معروف و مورد علاقه کودکان استفاده کنید.

چیدمان اتاق فوتبالی

دیزاین اتاق فوتبالی

ایده تزیین سقف اتاق فوتبالی پسرانه

اگر اتاق تان فضای زیادی برای تزیین دکور با تم فوتبالی ندارد، سقف را نباید از دست بدهید! آویز کردن چند توپ از سقف یا استفاده از لوستر و سقف های کشسان و کناف با طرح توپ فوتبال همگی می توانند انتخاب های ایده آلی باشند.

تزیین سقف اتاق تم فوتبالی

اتاق فوتبالی کودک

اتاق نوجوان فوتبالی

رنگ دکور اتاق خواب فوتبالی

با مشاهده چند مدل اتاق های فوتبالی کاملا پی به رنگ بندی جذاب آنها خواهید برد. در این اتاق ها از رنگ های سبز و قرمز و سفید استفاده میشود. البته با توجه به رنگ پیراهن باشگاه فوتبال مورد علاقه فرزندتان در نهایت می توانید رنگ بندی مناسب را انتخاب کنید. اگر اتاق تان فضای کمی دارد و نورپردازی در آن به خوبی اجرا نشده است، بهتر است تا حد امکان از رنگ های روشن برای دکوراسیون فوتبالی استفاده کنید.

  16 تا از بهترین رنگ های مینیمال در دکوراسیون (پالت رنگی مینیمال)

اتاق کودک فوتبالی

روتختی دکوراسیون اتاق پسرانه فوتبالی

یکی از مهم ترین و اصلی ترین وسایل در اتاق خواب، روتختی می باشد. مدل روتختی پسرانه برای این اتاق ها بهتر است طرح توپ و زمین فوتبال داشته باشد. با انتخاب روتختی فوتبالی می توانید بدون استفاده از پوستر و تزیین سقف و دروازه در گوشه اتاق و غیره تم را به سبک مورد نظر اجرا کنید. چون روتختی و تخت بیشترین جلوه را در اتاق خواب دارند. در ادامه چند مدل دکوراسیون اتاق پسرانه فوتبالی با روتختی های جذاب را می توانید مشاهده کنید.

عکس اتاق های فوتبالی جدید

روتختی دکوراسیون اتاق پسرانه فوتبالی

روتختی اتاق پسرانه فوتبالی

عکس اتاق پسرانه فوتبالی

عکس دکوراسیون پسرانه فوتبالی

دیزاین اتاق فوتبالی

مدل تزیین اتاق فوتبالی

عکس دیزاین اتاق فوتبالی

دیزاین اتاق فوتبالی ساده

مدل اتاق فوتبالی ساده

دیزاین اتاق فوتبالی جدید

چیدمان اتاق فوتبالی

مدل چیدمان اتاق فوتبالی

ایده تزیین اتاق فوتبالی پسرانه

چیدمان اتاق فوتبالی کوچک

اتاق فوتبالی

اتاق های فوتبالی

دکور اتاق فوتبالی شیک

اتاق فوتبالی کوچک

چیدمان اتاق فوتبالی بزرگ

عکس اتاق فوتبالی پسرانه جوان

اتاق فوتبالی شیک

 

نوشته های مشابه

‫4 نظرها

  1. ایده های عالی برای دکوری که به علایق بچه توجه داشته باشه فوتبال یا هر رشته ی ورزشی دیگه خیلی خوبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا