طراحی دکوراسیون داخلی

60 مدل طراحی دیوار شیک و جذاب (مدل تزئین دیوار)

طراحی دیوار و تزئین آن با قاب های زیبا، وسایل چوبی و آینه های جذاب از گذشته تا امروز اهمیت بسیار زیادی در دکوراسیون داخلی داشته و دارد. فضای خالی روی دیوارها فرصت مناسبی می باشند تا زیبایی را به محیط دعوت کنیم و بتوانیم متناسب با سبک کلی دکوراسیون محیط، تزئین و طراحی منحصر به فردی را برای دیوار پذیرایی یا اتاق خواب و غیره فراهم کنیم. مجله دکوراسیون داخلی دکونیوز در ادامه بیش از 60 مدل دکوراسیون دیوار چوبی، مینیمال، طراحی با شلف، کتاب، آیینه و دکور دیوار بوهو را ارائه خواهد داد.

مدل طراحی دیوار شیک

طراحی دیوار بوهو

یکی از مهم ترین نکاتی که در تزئین دیوار اتاق و پذیرایی باید مد نظر قرار داد، تناسب آن با سبک دکوراسیون منزل می باشد. به عنوان مثال، برای منازلی که از سبک دکوراسیون بوهمیان یا آفریقایی تبعیت می کنند، لازم است دیوارهایی با تزئینات تقریبا شلوغ و کاملا منحصر به فرد را طراحی کنید. از مهم ترین ویژگی های این سبک دکوراسیون می توان به شلوغ بودن و استفاده از قاب های زیاد، تابلوهای چوبی همراه با ریسه ها بلند و جذاب اشاره نمود. در ادامه چند مدل طراحی دیوار بوهو را مشاهده می کنید که برای محیط هایی با دکور مینیمال تناسب نخواهد داشت.

مدل طراحی دیوار بوهو

مدل دکور دیوار بوهو

مدل تزئین دکور دیوار بوهو

مدل تزئین دیوار بوهمیان

 

طراحی دیوار مینیمال

در دنیای امروز برخلاف گذشته اغلب افراد به دنبال سادگی و خلوت بودن محیط بوده و به عبارت دیگر، ترجیح می دهند از طرح های مدرن و مینیمال برای تزئین دیوار استفاده نمایند. در طراحی دیوار مینیمال تلاش میشود تا سادگی و زیبایی با هم تلفیق شوند و در اغلب آنها از قاب عکس هایی با قاب های ظریف استفاده میشود و خبری از دیوارهای رنگارنگ در آنها مشاهده نمیشود.

  26 گیاه مناسب آپارتمان کم نور و تاریک؛ گیاهان تاریکی دوست

پیشنهاد میکنیم ویدئو آموزش ساخت تابلو نقاشی دکوراتیو را از دست ندهید

دکوراسیون داخلی دیوار مینیمال

دکوراسیون دیوار ساده

تزئین دیوار با آینه

یکی از بهترین گزینه ها برای دکور دیوار پذیرایی، مخصوصا منازلی که با کمبود فضا مواجه می باشند، استفاده از آیینه های جذاب و شیک می باشد. در تزئین دیوار با آیینه اگر کمی دقت داشته باشید، به خوبی می توانید چیدمان آینه ها را به گونه ای انجام دهید که فضا بزرگتر به نظر برسد

تزئین دیوار با آیینه

مدل طراحی دیوار با آیینه

تزئین دیوار با آینه

تزئین دیوار مدرن با آینه

دکور دیوار اتاق خواب با آینه

دکور دیوار پذیرایی با آینه

دکور دیوار پذیرایی با چوب

از دیگر نمونه های بسیار زیبا و پرطرفدار که می توان برای دکوراسیون دیوار استفاده نمود، وسایل چوبی می باشد. وسایل چوبی استفاده شده برای دکور دیوار همیشه نیاز نیست که وسایل تراشیده شده با تجهیزات و ابزارهای حرفه ای باشد، گاهی با چند تکه چوب ساده و کمی خلاقیت می توان طراحی های فوق العاده جذابی را ارائه داد. به عنوان مثال، در ادامه چند نمونه دکور چوبی دیوار متناسب با سبک های مختلف دکوراسیون ارائه خواهیم داد.

دکور چوبی دیوار

تزئین دیوار با چوب

دکوراسیون دیوار چوبی

مدل طراحی دیوار اتاق با چوب

دکوراسیون چوبی دیوار پذیرایی

تزئین دیوار منزل با شلف

برای چیدن وسایل تزئینی، کتاب و گلدان های کوچک کاکتوس و سایر گل های آپارتمانی بر روی دیوار از شلف های جذاب و بسیار ساده و ارزان می توان استفاده نمود. گاهی این شلف ها می تواند کاملا طراحی شده و چند ضلعی باشند و در بسیاری از مواقع تنها با چند چوب ساده و تخت می توان شرایط را برای نگهداری از گلدان و وسایل تزئینی استفاده نمود. برای بهتر و زیباتر شدن طرح و تزئینی کلی، بهتر است علاوه بر شکل شلف، به رنگ آن نیز توجه شود که در کنار رنگ دیوار ترکیب مناسب و جذابی بوجود آورد.

  ایده طراحی آشپزخانه در تراس +40 مدل آشپزخانه بالکنی

مدل طراحی دیوار با شلف

تزئین دیوار با شلف ساده

دکور روی دیوار با شلف

شلف روی دیوار

دکور روی دیوار با کتاب

برای تزئین دیوار اتاق خواب و پذیرایی سعی کنید کمی خلاقیت داشته باشید. همیشه لازم نیست پیرو راه دیگران باشید، بلکه می توان با ایده پردازی و استفاده از وسایلی که دیگران به آنها توجه ندارند، بهترین خروجی و نتیجه را دریافت کرد. به عنوان مثال، دکوراسیون دیوار با کتاب های قدیمی و بلااستفاده مانند کتاب های درسی سالهای گذشته و یا کتابی یادگاری که همیشه دوست دارید جلوی چشمانتان باشند، بدون شک طراحی منحصر به فردی را برایتان به ارمغان می آورد. برای ایده گرفتن می توانید نمونه هایی که در ادامه ارائه میشوند را مشاهده کنید.

پیشنهاد میکنیم ویدئو آموزش طراحی سه بعدی دیوار را از دست ندهید

مدل طراحی دیوار با کتاب

تزئین دیوار با کتاب

مدل دکوراسیون دیوار پذیرایی با کتاب

طراحی دیوار با قاب رنگی

رنگ ها از مهم ترین المان ها در دکوراسیون می باشد که به شدت بر احساسات افراد حاضر در محیط تاثیرگذارند. برای دعوت رنگ های جذاب به دکوراسیون، طراحی دیوار با قاب رنگی بزرگ و کوچک می تواند انتخاب عالی و جذابی باشد. نحوه چیدمان این قاب ها و همچنین ترکیب رنگ هایی که در آنها استفاده میشود اگر با تفکر و دقت انتخاب شوند، تزئینی فوق العاده جذاب و شیک را برای دیوار پذیرایی و اتاق خواب بوجود می آورند. برای درک بهتر این مساله بهتر است مدل های طراحی دیوارهایی با قاب های رنگی بزرگ و کوچک را در ادامه مشاهده کنید.

مدل طراحی دیور با قاب رنگی

دکوراسیون دیوار با قاب رنگی

دکور دیوار با قاب عکس رنگی

دکور بندی دیوار پذیرایی با قاب

مدل دکور دیوار پذیرایی و اتاق خواب

دکور دیوار بوهمیان

تزئین دیوار مدرن

تزئین دیوار آفریقایی

دکور ادیوار پذیرایی

دکوراسیون دیوار مدرن

تزئین دیوار آینه و چوب

دکوراسیون دیوار شیک

دکوری دیوار بوهودکوری دیوار بوهو

دیوار مدرن با آینه و چوب

دکور آینه و ریسه بوهمیان

مدل تزئین شیک دیوار بوهمیان

تزئین دیوار با آینه مدرن

دیوار سبک بوهمیان

تزئینات دیوار بوهمیان

تزئین دیوار با شلف و گلدان

تزئینات مدرن روی دیوار

مدل دکور ساده دیوار با آینه

مدل طراحی دکوراسیون دیوار

دکور روی دیوار با آینه

تزئین دیوار با قاب گرد

دکوراسیون مدرن پذیرایی

تزئین شیک دیوار سبک بوهمیان

تزئین دیئار با قاب عکس قشنگ

دکوراسیون چوبی دیوار اتاق خواب

تزئین دیوار با قاب عکس بزرگ

تزدین دیوار با گل

دکور مینیمال شیک دیوار

دکوراسیون دیور با شلف و گل

طراحی دیوار با گلدان

دکوراسیون مدرن و شیک

دکوراسیون داخلی دیوار شیک و مدرن

دکوراسیون دیوار با تکه چوب

دکوراسیون دیوار با شلف و گل

 

نوشته های مشابه

‫6 نظرها

    1. ممنون از نظرتون. تصاویر داخل متن صرفا برای ایده دادن هست. تزئین دیوار با کتاب کار سختی نیست و خودتون میتونین براحتی طرح های مورد نظرتون رو پیاده سازی کنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا